Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
G'smorgens Havetjes,

Ik sit al weer uure op. Kannie slape want ik zit steets met een knal regtop smorgens. Van de verhuis sgrik. Dan vliecht het me inene naar mein keel en dan denk ik; asdepoezehetnauwmaarleukfinde! Soiets. Je sgiet er niks mee op maar tog gebeurt het.

Straks bootsgappe doen. Bij de groothandel. Ik sou niks doen dit jaar, hep wel wat anders aan mijn hooft maar toen bleek dat er anders in mein familie niemant iets dee, omdat iedereen te out, te ziek of te net moeder en vader geworde ware om iets te doen en heee, dan doet Roel het tog gewoon? Die hoeft alenig maar een huis te bauwe en die heeft verders helemaal geen stres *overdreve harde bulderlag* Roel kan dus best ook nog eve de kestbrunsj en verdere veesteleikhede organisere.

En Roel, de trut, het doetje en ooit het swarte sgaap van de familie (dus probere dat tot in lengte van dage men te doen vergete) gaat weer aan de slag. Jaar 7 dit jaar (!!!) dat ik het doe.

Nah ja, ik doe het self, dus niet zeure.

Nou ja eve dan.

Hier.

Sory

(f)
Roel as jenet al 7 jaren doet dan is dit zekersweten het laatste jaar want zoas Mozart sprak tot de Farah: de dune koeien vreten de dikke kkoeien op dus eers komen der 7 vette jaren en dana 7 maagre jaren.

Die vette jaren dat ben jij natuurlik maar die maagre kun je onmogelik zijn dus dan moet iemandt andes het wel doen. Het staat in de Beibel dus het is waar.

Ver huizen staat in de stretch Top 10 zoon beetje direk na echt scheiding dus het is geen wonder dat je nietkan slapen. En ik mag wel zeggen dat ik names ider een spreek as ik zeg: Roel je bend een sterke vrouw en de poezen ook.
Alle reacties Link kopieren
Roelinde, deze tejo logende x y gese van zutser Emma is gewoon de Waarhijt want het staat in Het Boek ook wel bekend als de Bijbal of het IJlende Sgrift. Mesgien goed om te gaan profiteren tegen je vermilie, zeggende: Voor Waar dit is het laatste vette jaar, Riepent, Riepent! (al naar gelang de veest vreugde jezelf gezelende met een dene/ of hults tak.)

Of je doet zoas me moedetje: je nodigt een iegelik uit voor een kerse dinje of brunts en dan op het laste moment as die mense denke: o ik heb 2 x eters over de vlur, maar de 3e x leker bij me moeder, dan meel je: nemen julie het kerse dinje mee. Ik doe leker niks. Ja aan me moeder ze deligatie tekniek kun jij nog een puntje zijgen Roeleboeleke!

Des al niet te plus oversgrijf ik Emmas gevaarwording dat julie sterke poesen zijn en ik wil deran toevoege: dapere doddo's. En dat zijn julie!
goedesmorgens

ik was al een teitje wakker maar ik moes nog heelfeel doen. Eerst naar het siekenhuis voor de spiraal controle en toen naar de supermark die nie gesellig was. Maar alle kerssekadoos sein binnen.

Roelientje wei moeten ook alteit naar de groothandel, sullen we volgende keer samen, want twee hebben minder leet dat een

nu ga ik jullie feine kerssedagen wensen. Ik ga rennen van her naar hot en terug dus ik sal jullie freselijk gaan missen

tot tussendoor of erna
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Hoe is hut met de zieke?

Harry

Anelies

Babs

gaan julie een verziekte kerse mis in?

Ik ga nog even in de trijn naar me karjere! Wiz mie luk!
Oh roelie, wat hep je je nou tog op je keel gehaalt. Een heul kersebrunsj in elkaar vlanssen. Voor hoefeel persone? En wat ga je make?

Roelie, ik snap dat je je sorge maakt over de poeze. Stel dat ze strakz segge: hallo, we wete nie wat jij gaat doen, maareh wij gaan nie mee hoor.

Ik heb een poes maar die kan ik niet optille omdat ze dan paniesj wort. Ik kan dus gewoon niet eensch verhuise, das ook wat he?

Verder sluit ik me halfvol ledig aan bij Emma en Liedje.

Veel tender lof en ker voor jou Roelie.
Die poeze moeten der eige niet zo veel muizenissen in de kop halen (Oud Dhrenths spreekwoordt).
Oh ik ben nog steets niet helegaar de oude Liedje. Maar ik kan vanaaf heus wel kadoodtjes uit pakke hoor. Dat moet tog wel lukke. Tenks for eskin.
goeiesmorreges lieve Ha Vettes

oh Roel wat leesd ik tog weer, die poese kunne hed gewoon finde hoor, je mot ze allenig welt een kur sus drents gefe natulik zodad se goet de weg kunne mauwwe

Enne een kerssebrunssj, dad is wel heel goet hoor. Ben je nog iedeedjes noodig, k wil je besd hellupe hoort. Self bent ik gefraag om een kerssebrunssj op te leuke, dus ik hoeft me nied in dad kerssegewoeligebaren te storten

betterskap for alle sieke in onse sieke bood, maar een rijsje is ook nooid weg tog?

k hep hier ok nog besdt wel een toedeloe leistje maar med de seriesse rekwest erbei mot dad tog wel gaan lukke
Goeie morrege Havettes,

Roel, als de poesen verhuisen dansen ze met de muisen. Ze finde hut fast fijn zo'n nieuw gebouwt huis. Voor je het weet mouwen ze in onvervalst Drents.

Ik hat effe genoeg van de kersestretsch omdat meneer Kruishaar steets zoveel ging karjere dat hij pas ront midden in de nagt tuis was. En ik maar schootbappen doen en hut huis poetsen. Vandaag heb ik hem met een schootbappenlijstje op pat gestuurt.

Vanavont hebbe we een kerse die nee met een groep friende, dus hoeft ik niet te koken, maar zit nu al te praktizeren wat ik aan moet trekke.

Hoe souw het met Toosje gaan in Aafreakaa?

Ik wenst ieder een een fijne dag, met of sonder kerse stress. Met of sonder Russen. En met lekkure kerse die neejen. En ook mooie kadowen, kersebomen en kerseliederen.

*Ur is een kinneke gebooren op aart, ur is een kinneke gebooren op aart*

*Daar hoorden ze Engelsen singen: Ajax Ajax*

*Glohohohorie glohohohoerie glohohohohohoeriejaaa in ekselsis deejooo*
quote:LunaBlue schreef op 24 december 2008 @ 11:55:

*Daar hoorden ze Engelsen singen: Ajax Ajax*

Gotsamme, wat zijn julie tog lief!

De trane springe in me broek van ontreddering beroering ontgroening beroertheit....Ik ben so blei dat het alemaal in de bijbal staat, daar heb ik grote steun aan.

De boel is binne, ik hep aleen verotte kip gekogt, niet op de verpaksels gekeke en dan haast hebbe en dan kreig je dat. Stom, stom, nah ja, dan maar wat minder goet gefulde waldorvsla....

Hoe is het bei julie alemaal? Liedewei pas je op je harde buike?

Marge, volgent jaar same naar de groothandel, leuk!

Annelies, ik ga kipsla make (waldorv), oprolbroot met salm/roomkaas, tonein, ham/kruideboter, salami/tapenade, kaijserbreutsjen gevuld met kipperagoet, uiwesoep met kaas en stokbroot, kouwe bief welington, garnale, palings, paté en franse kaase + brootjes en zo natuurleik, daarbij prosecco met passievrucht onderin het glas, gluwein, thee, koffie, koekjes, gebak en sjokolaatjes.

En vanavont heb ik eters en dan ete we: Gefulde sjampions met kaas en kruide, ligte kipesoep met peterselie en trufelolie, bief welington (warm), aspersjepunte, sjoeker snaps, aardappele uit de ove, ingesneden, gevult met knoflook en tijm, sla met tomaat en eetbaare bloeme, fruitsla, kaasplank met wegloopkaze en vijgebroot, vijgesjem, appelstroop, druive en toe koffie kompleet met gebak en zo (neemt me vriendin mee)

Morge:

Ontbeit met ei en zo + kestbroot.

Middag:

Koffie drinke bei me sgoonauders.

Avont:

Afbakpitza!

Overmorge:

Brunsje dus.....

Zaterdag:

Naar de Beekse Berrege met Pom en daaro ete, ook met Loes Vischjager van hier er bei!

Julie?
Ik fint julie ook sterk!

Mometeel ruik ik fooral sterk.......
sow dad klinkt alzz ene kerssekloek Roel

k hept ook wel planne maart nog gene ene iedee wad ik daarbei op mein bord gaat finde

kword helegaar mes jokke nu tog welt hoor liefe mijde

khept ge weldadieg goet beriggie ontfange maar nu hep die ab normale melkkoe weer kure

k had tog in die kovver bij toosje gemoete om te ontkerssestrezzen

ow Roel tog welt een luggie waar je blei fan worst he, moed je se gentle mens al fan je avmeppen?
Eerleik sweet Koek, eerleik en opregt sweet.......Daar ruik in naar.
sabien, hier effen mein gedagte for un priema kersseoudfit for jou.

Een lange wolle onderbroek met daarbij een rokske, zo kortig mogeliks. En een borsserok met daaronders zo een thermo shirt, met akkelige lange mouwe naturliks

daarover sou ik dan for het feesd elike wad seksie leinsjerie doen

sukses versekers hoort
quote:eleonora schreef op 24 december 2008 @ 13:38:

Eerleik sweet Koek, eerleik en opregt sweet.......Daar ruik in naar.k hept wel s gehoort dad dat vreze liks opwindent of opruijent scheint te sein
Doetie het?

Ja hei doetut, Loes! Leuk dad je efe langskomp!

Ik kom nauw pas kaike wand hat vanoggent een swaar chesprek met Bob de Bauwer....pffff

Ik wil ook alle Havettes heule mooie kerse dage wensen en heul feel tender lof en ker for wie ut nodich hep (wei allemaal zoon beedje dus).

Morrege kudoodjes uitpakke en koermette met ut hele chesin en overmorrege med friende die hier kome eten (Neen, ik hep noch niks gekookd ) Julio is nu naar suuper om de happies in te slaan dus dad chaat helechaar goetkome en anders bel ik jauw wel Roelien om noch efe wat kuliners in elkaar te flanze wand jei ken tog nooit nee zechen (lees ik hierboven)

Nauw dames, tot later of er tussendoor (net as Marg ijgenleik) en in de meentaim feel plesier!!!
Koekie bedank foor je welgemene oorsjienele kledingatvies. Hut is zowel warrem als mede ook seksie, daar hout ik wel van, want ik heb het snel kout, maar wil netuurluk wel meneer Kruishaar behagen. Spesjaal met kersemis in de mensen en welbeharen.

Kan seksie linsjerie ook over een skibroek?

Roel, ik ruik en stink met je mee. Keuken gepoetst, gestoffezuigt, opgeruimt. sjek dat heb ik allemaal al gedaan. In me ouwe floddersjirt en yogging broek. Straks nof effe dwijlen en pas as ik beina weg ga me doesjen en omme kleeden.

Voor iedereen alvast van te voren prefentief en voor het gefal vast een heule mooie kerssemis in de mensen en welbeharen en uiter aart TENDER LOF & KER
Margje hep jij een sms gestuurt aan seriejus riekwest gestuurt? Zag iets voorbei kome met itsme
Alle Havettes een fijn heppie krismes met weinig stretch!

oh Lies, dad heppe ik gemizzt, k hebt selluf nu tog maart wel effekes een m&m versonden

Sabine lieffie met lots of kere gedaand hoort. As je de goete maad maar kiezzt he, dan is het gene ene probleempje med die skiebokse

k hebt hier ook ned de stal wat gemessd, die dweil hebt ik al naar buitens versonden

luv koekkie
Lieffies, ik ben der ook van tusse, kersemisgeweis.

Ik wens julie een mooie kersavont en veel lichies en geselligheit!

Tender lof en ker allemaal!

(f) Roel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven