Angst!

22-10-2016 19:44 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik ben echt zo angstig! Ben er nu al voor in therapie sinds van de week maar ik voel bij beide sleutelbenen meerdere kliertjes en onder mijn kaak ook. Ben wel gerustgesteld enigzins Door de dokter maar ik blijf voelen overal. Of ik meerdere klieren vind. Zucht! En natuurlije Hoe meer je er zoekt Hoe meer je er vindt. Maar die angst is zo erg!! Weet niet waarom ik dit deel. Maar ben even mijn verhaal kwijt
Vooral doorgaan met voelen. Dat helpt.
Vooral dat soort berichten plaatsen Niceday, dat helpt.

TO; goed dat je therapie hebt. Laat t over je heen komen. Weet dat als de arts t nodig acht er onderzoek zal paats vinden. Probeer tijdens dezr angst momenten ontspanning en afleiding te zoeken. Blijf rationele gedachtes oprattelen ;)
In je andere topic zeg je geen hypochonder of angsthaas te zijn en dat je niet meer zou voelen.
quote:depster schreef op 22 oktober 2016 @ 19:49:

Vooral dat soort berichten plaatsen Niceday, dat helpt.

TO; goed dat je therapie hebt. Laat t over je heen komen. Weet dat als de arts t nodig acht er onderzoek zal paats vinden. Probeer tijdens dezr angst momenten ontspanning en afleiding te zoeken. Blijf rationele gedachtes oprattelen ;)Niets helpt
Ja...dat dacht ik dus van de week ook. Nooit last van gehad. Maar van de een op de andere dag was ik ineens zo angstig! Dus ben ook gelijk Hulp gaan zoeken! Omdat ik dit niet van mijzelf herken!
17-10 naar de huisarts voor klierende kliertjes en nu je eerste therapie al achter de rug (22-10) vanwege plots opkomende angst welke je nooi eerder had.
Ja! Ik heb eerder therapie gehad vanwege een gebeurtenis in mijn leven doe NIETS met angst te maken heeft! Dus het lijntje is wat korter!! Maar alsjeblieft zeg! Je hoeft niet op miin topic te reageren!
quote:Shelly06 schreef op 22 oktober 2016 @ 19:55:

Ja...dat dacht ik dus van de week ook. Nooit last van gehad. Maar van de een op de andere dag was ik ineens zo angstig! Dus ben ook gelijk Hulp gaan zoeken! Omdat ik dit niet van mijzelf herken!
Ja de angst he!! Herken ik niet van mijzelf! Even lezen voordat je zo reageert!
Je hebt genoeg aandacht gehad. Fijne avond!
Kliertjes voelen is normaal. Heeft de huisarts vast ook al gezegd.

Een verkoudheidje kan ze al doen zwellen.

Neemt niet weg dat die angst hartstikke vervelend voelt!

Vroeger heb ik ook voelbare klieren gehad, maakte me ook sappel daarom.

Het hielp me enorm om te bewegen; sporten! Toen was dat rennen.

Uiteindelijk kon ik de angst ook relativeren; ik werd beter in het rennen, de conditie ging vooruit.

Dan kan je uiteindelijk ook met redelijke zekerheid concluderen dat je geen (non) hodgkin, kanker etc. hebt. Want dan ga je niet vooruit.

Succes met die rotgevoelens.
quote:Niceday76 schreef op 22 oktober 2016 @ 20:12:

Je hebt genoeg aandacht gehad. Fijne avond!Volgens mij ben jij degene met aandachttekort! Waarom reageer je anders zo achterlijk
Je angstig voelen is naar! Probeer je vast te houden aan wat de arts heeft gezegd, er is niks mis met je. Dat je kliertjes blijft voelen is omdat je op zoek gaat naar onregelmatigheden. En je hebt nu eenmaal onregelmatigheden in je weefsel, dat is normaal. Dat zijn lang niet allemaal kliertjes, het zijn ook spieren, pezen, vetweefsel. Allemaal heel normaal. Je voelt het nu pas omdat je je eer eerder niet van bewust was, maar het zat er allemaal allang. En gelukkig maar, want je hebt al dat weefsel nodig :-)

Je angst onder controle krijgen kan hoor, en gelukkig krijg je daar hulp bij. Rottig dat je je nu zo angstig voelt. Probeer afleiding te zoeken en er zo min mogelijk op te focussen.

En die nare reacties moet je negeren. Mensen die iemand die bang is nog even willen schoppen, hebben zelf een probleem.

Sterkte!
Dankjewel. Ik snap ook best wel dat sommige mensen zich niet kunnen inleven in bepaalde situaties. Maar reageer dan ook gewoon niet! Ik heb "geluk" dat ik eerder behandeld ben bij hulpverlening zodat ik gelijk met haar contact kon opnemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven