Kopieer gedrag

23-10-2016 12:11 119 berichten
Alle reacties Link kopieren
Samen met twee andere moeders hebben we last van een andere moeder die kopieer gedrag vertoont. Alles wat wij kopen voor de kinderen koopt zij ook voor haar kinderen. Van kleding tot speelgoed. Zoals vorige keer een wandelwagen en een bodywarmer. De week daarvoor met een fiets. Nu zit een moeder bij me voor een zondagse koffie en verteld dat haar dochter de jas heeft van de dochter van de kopieer moeder sinds vrijdag. Haar dochter had de jas al eerste gekregen en de dochter van kopieer dochter volgde een paar dagen later. De moeder had gebeld met de kopieer moeder wegens de jas gisteren maar hun zijn een weekend weg tot zondag avond. Onze dochter heeft een aantal kledingstukken hetzelfde en dezelfde schooltas als de dochter van de kopieer moeder.

We hebben geprobeerd te praten met de kopieer moeder maar helaas zonder resultaat. Inmiddels op alle kleding en spullen duidelijker de naam erop gezet.

Heeft iemand tips hij wij dit kunnen oppakken.
Geniet van het leven, het leven gaat al zo snel
Wees blij als dit je enige probleem is.

Triest dit.
Waar maak je je druk om?
Ik zie hier echt geen probleem in?
Pivot! PIVOT!!!
Niet het enige probleem tel de taalfouten
Wat wil je er aan doen dan ? Misschien heeft ze gewoon geen smaak en vind ze jullie smaak leuk en geeft het haar dochter ook?
Dit gebeurt als je stopt met werken? Schoolplein sores?

Triest. Van alle partijen.
je bent toch geen twaalf meer, wat een kinderachtig gedoe. En dan ook nog met zijn tweeën tegen een samen spannen. Sneu haas
Oei. Het is een grooooot probleem als jullie kinderen dezelfde spullen hebben! Je goede, unieke smaak ligt op straat!

Serieus TO, hou op. "Immitation is the best form of flattery" zei mijn ouwe pa altijd. En hij had gelijk! Jij en die andere zijn een stel ordinaire roddeltantes. Wees er maar trots op.
Wat een hautaine houding hebben jij en die andere moeders.
je hebt toch geen alleenrecht op kleding van de H en M? doe even normaal zeg. En dan ook nog bellen?
Van moeders zoals jij krijg ik echt de kriebels. Lekker gaan klieken en blijkbaar veel te veel vrije tijd om onderling langdurig te roddelen en zeuren over andere vrouwen. Kijk eerst eens naar jezelf in plaats dat je gaat zeuren over een ander.
Even een praktische vraag: Hoe weet zo'n moeder nou in welke winkel ze die spullen moet halen?

Of kopiëren jullie zelf een folder van één winkel of merk of zo?
Oh my God zeg! Nou, schandalig, dat een moeder dezelfde kleding koopt. Neem het op als compliment, je kleed je dochter leuk. Sommigen zijn gewoon niet goed in kleding combineren en misschien doet Copy Cat Mom inspiratie op via jullie.
Nou, panique dramatique hoor

Grow up.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Kinderachtig gedoe.. probeer niet zo op die vrouw te letten
Alles komt goed
"Oh, mam! Ik vind de tas van Pietje zo mooi! Die willik ooook!"

Die krijg je niet, want dan zijn we aan het kopieëren...

Ongelooflijk
Jullie, de twee andere moeders kopen toch ook kant en klare kleding in de winkel...door honderden gedragen.

Laat de kopiër moeder lekker of brei zelf iets unieks in elkaar. Of gniffel er samen om (kan ik me ook best voorstellen hoor)
We doen toch Allemaal aan kopieergedrag.

1 advertentie ergens in, de volgende dag loopt half Nederland er mee.

Get a life.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
als ik de kopieermoeder was zou ik heel hard gaan lachen als ik zo'n telefoontje kreeg en daarna mijn beklag over de orginele moeders doen op facebook.
Ben ik de enige die dan meteen de scene ziet van het op bellen?

"Hallo met de moeder van Marietje, ja ik zag vandaag op het schoolplein van De Muizige Muis dat Femke dus exact de zelfde jas had als Marietje, en ze kwam ook al aan laatst met exact de zelfde laarsjes van Jantine, zou je zo vriendelijk willen zijn volgende keer dus maar beter bij de Zara te shoppen dan houden wij het bij H&M en Primark".
Je hebt geen alleenrecht op massa-geproduceerde artikelen. Stel je niet zo aan zeg.
en wie van jullie orginele moeders is het prototype? want daar zijn jullie dan weer kopieen van.
Spullen zijn gewoon te koop dus dat staat haar vrij om te doen, wat een gezeur om niets zeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven