Kopieer gedrag
zondag 23 oktober 2016 om 12:11
Samen met twee andere moeders hebben we last van een andere moeder die kopieer gedrag vertoont. Alles wat wij kopen voor de kinderen koopt zij ook voor haar kinderen. Van kleding tot speelgoed. Zoals vorige keer een wandelwagen en een bodywarmer. De week daarvoor met een fiets. Nu zit een moeder bij me voor een zondagse koffie en verteld dat haar dochter de jas heeft van de dochter van de kopieer moeder sinds vrijdag. Haar dochter had de jas al eerste gekregen en de dochter van kopieer dochter volgde een paar dagen later. De moeder had gebeld met de kopieer moeder wegens de jas gisteren maar hun zijn een weekend weg tot zondag avond. Onze dochter heeft een aantal kledingstukken hetzelfde en dezelfde schooltas als de dochter van de kopieer moeder.
We hebben geprobeerd te praten met de kopieer moeder maar helaas zonder resultaat. Inmiddels op alle kleding en spullen duidelijker de naam erop gezet.
Heeft iemand tips hij wij dit kunnen oppakken.
We hebben geprobeerd te praten met de kopieer moeder maar helaas zonder resultaat. Inmiddels op alle kleding en spullen duidelijker de naam erop gezet.
Heeft iemand tips hij wij dit kunnen oppakken.
Geniet van het leven, het leven gaat al zo snel
zondag 23 oktober 2016 om 13:06
zondag 23 oktober 2016 om 13:08
quote:bethweeter schreef op 23 oktober 2016 @ 13:07:
Het is te hopen dat de kopieermoeder niet de taalfouten van TO kopieert. "kopieer gedrag" en "hun zijn een weekend weg" Misschien probeert TO nu juist te differentiëren door dit soort taalgebruik.
Het is te hopen dat de kopieermoeder niet de taalfouten van TO kopieert. "kopieer gedrag" en "hun zijn een weekend weg" Misschien probeert TO nu juist te differentiëren door dit soort taalgebruik.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
zondag 23 oktober 2016 om 13:11
quote:Chevron schreef op 23 oktober 2016 @ 12:17:
je bent toch geen twaalf meer, wat een kinderachtig gedoe. En dan ook nog met zijn tweeën tegen een samen spannen. Sneu haas
Inderdaad sneu, iemand mag gelukkig kopen wat hij zelf wil
En winterjassen zijn er vaak maar in een aantal modellen en kleuren, dus tsja....
En zomaar ook een fiets kopen, dus als jouw kind een fiets heeft mag een ander kind geen fiets meer hebben??
En inderdaad dat spannenspannen tegen haar, en haar zelfs op de vingers willen tikken...puberaal
je bent toch geen twaalf meer, wat een kinderachtig gedoe. En dan ook nog met zijn tweeën tegen een samen spannen. Sneu haas
Inderdaad sneu, iemand mag gelukkig kopen wat hij zelf wil
En winterjassen zijn er vaak maar in een aantal modellen en kleuren, dus tsja....
En zomaar ook een fiets kopen, dus als jouw kind een fiets heeft mag een ander kind geen fiets meer hebben??
En inderdaad dat spannenspannen tegen haar, en haar zelfs op de vingers willen tikken...puberaal
zondag 23 oktober 2016 om 13:19
zondag 23 oktober 2016 om 13:21
quote:Mejuffrouwmuis schreef op 23 oktober 2016 @ 13:15:
TO, ik heb net even naar de berichten die je hebt gepost gekeken. Werk jij op de school van je kinderen? Zo ja, dan ben je naast gemeen (roddelen met de andere mammies) uiterst onprofessioneel. Je lijkt me een vreselijk mens.Nou, inderdaad zeg.
TO, ik heb net even naar de berichten die je hebt gepost gekeken. Werk jij op de school van je kinderen? Zo ja, dan ben je naast gemeen (roddelen met de andere mammies) uiterst onprofessioneel. Je lijkt me een vreselijk mens.Nou, inderdaad zeg.
zondag 23 oktober 2016 om 13:31
quote:Grobbekuiken schreef op 23 oktober 2016 @ 13:19:
"De moeder had gebeld met de kopieer moeder wegens de jas gisteren maar hun zij zijn een weekend weg tot zondag avond"
Dit kun je niet menen! Jullie spreken haar serieus hierover aan, sterker nog, die andere muts gaat achter haar aan bellen?! Mijn god zeg, hoe maak je jezelf belachelijk.
Het kopieerkind had de verkeerde jas mee, daar belde een van de moeders over.
Tenminste, zo lees ik het. Kan het verkeerd hebben hoor want erg duidelijk is het niet
"De moeder had gebeld met de kopieer moeder wegens de jas gisteren maar hun zij zijn een weekend weg tot zondag avond"
Dit kun je niet menen! Jullie spreken haar serieus hierover aan, sterker nog, die andere muts gaat achter haar aan bellen?! Mijn god zeg, hoe maak je jezelf belachelijk.
Het kopieerkind had de verkeerde jas mee, daar belde een van de moeders over.
Tenminste, zo lees ik het. Kan het verkeerd hebben hoor want erg duidelijk is het niet
zondag 23 oktober 2016 om 13:36