Kopieer gedrag

23-10-2016 12:11 119 berichten
Alle reacties Link kopieren
Samen met twee andere moeders hebben we last van een andere moeder die kopieer gedrag vertoont. Alles wat wij kopen voor de kinderen koopt zij ook voor haar kinderen. Van kleding tot speelgoed. Zoals vorige keer een wandelwagen en een bodywarmer. De week daarvoor met een fiets. Nu zit een moeder bij me voor een zondagse koffie en verteld dat haar dochter de jas heeft van de dochter van de kopieer moeder sinds vrijdag. Haar dochter had de jas al eerste gekregen en de dochter van kopieer dochter volgde een paar dagen later. De moeder had gebeld met de kopieer moeder wegens de jas gisteren maar hun zijn een weekend weg tot zondag avond. Onze dochter heeft een aantal kledingstukken hetzelfde en dezelfde schooltas als de dochter van de kopieer moeder.

We hebben geprobeerd te praten met de kopieer moeder maar helaas zonder resultaat. Inmiddels op alle kleding en spullen duidelijker de naam erop gezet.

Heeft iemand tips hij wij dit kunnen oppakken.
Geniet van het leven, het leven gaat al zo snel
Snap ook niet goed wat de naam er duidelijker op zetten er aan zou gaan helpen.

Vrees dat to zich niet meer gaar laten zien .

waar blijft TO?
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Die zit aan de koffie, en zit vreselijk te lachen om haar non probleem.
Je werkt als juf? Wat een fucking triestigheid.
Nog een tip to, als niets lukt, je kan de kinderen ook op een andere school doen he, ben je sowieso van die moeder af.

Of ze moet haar kinderen ook op de nieuwe school doen. ( dit is niet serieus bedoeld)
Bevind ik mij hier op een middelbare school of ben ik omringd door groepje volwassen? De volgende keer maar tweedehands kleding kopen van 10 jaar terug of alles zelf maken als je zo nodig origineel wil zijn.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Thuisonderwijs.

Of leer haken, naaien en breien.
Het is te hopen dat de kopieermoeder niet de taalfouten van TO kopieert. "kopieer gedrag" en "hun zijn een weekend weg"
quote:bethweeter schreef op 23 oktober 2016 @ 13:07:

Het is te hopen dat de kopieermoeder niet de taalfouten van TO kopieert. "kopieer gedrag" en "hun zijn een weekend weg" Misschien probeert TO nu juist te differentiëren door dit soort taalgebruik.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Sjesis! Dit is nou exact de reden dat ik altijd achteraf in mijn eentje op het schoolplein sta.

Wat een gezeur zeg! De halve wereld loopt in dezelfde kleding.
Saskia, je hebt de naam gepikt van al die andere Saskia's....

En stop met kopen bij de Hennes en C&A als je zo graag exclusieve kleding wilt.
quote:violetskies schreef op 23 oktober 2016 @ 13:08:

[...]

Misschien probeert TO nu juist te differentiëren door dit soort taalgebruik.Dat is het. Stom dat ik daar niet aan gedacht heb.
quote:Chevron schreef op 23 oktober 2016 @ 12:17:

je bent toch geen twaalf meer, wat een kinderachtig gedoe. En dan ook nog met zijn tweeën tegen een samen spannen. Sneu haas

Inderdaad sneu, iemand mag gelukkig kopen wat hij zelf wil

En winterjassen zijn er vaak maar in een aantal modellen en kleuren, dus tsja....

En zomaar ook een fiets kopen, dus als jouw kind een fiets heeft mag een ander kind geen fiets meer hebben??

En inderdaad dat spannenspannen tegen haar, en haar zelfs op de vingers willen tikken...puberaal
Zolang die moeder niet van je man zwanger is valt het kopieer gedrag wel mee.
TO, ik heb net even naar de berichten die je hebt gepost gekeken. Werk jij op de school van je kinderen? Zo ja, dan ben je naast gemeen (roddelen met de andere mammies) uiterst onprofessioneel. Je lijkt me een vreselijk mens.
"De moeder had gebeld met de kopieer moeder wegens de jas gisteren maar hun zij zijn een weekend weg tot zondag avond"

Dit kun je niet menen! Jullie spreken haar serieus hierover aan, sterker nog, die andere muts gaat achter haar aan bellen?! Mijn god zeg, hoe maak je jezelf belachelijk.
En wat dacht je dan precies te zeggen over die jas?
quote:Mejuffrouwmuis schreef op 23 oktober 2016 @ 13:15:

TO, ik heb net even naar de berichten die je hebt gepost gekeken. Werk jij op de school van je kinderen? Zo ja, dan ben je naast gemeen (roddelen met de andere mammies) uiterst onprofessioneel. Je lijkt me een vreselijk mens.Nou, inderdaad zeg.
Ja, ik heb een paar tips:

1. Grow up

2. Get a life

Wat een triest gedoe zeg en dat voor vrouwen die geacht worden volwassen te zijn.
Dit is toch geschreven door een grietje van 10 in plaats van een volwassen vrouw en moeder van kinderen?
quote:Grobbekuiken schreef op 23 oktober 2016 @ 13:19:

"De moeder had gebeld met de kopieer moeder wegens de jas gisteren maar hun zij zijn een weekend weg tot zondag avond"

Dit kun je niet menen! Jullie spreken haar serieus hierover aan, sterker nog, die andere muts gaat achter haar aan bellen?! Mijn god zeg, hoe maak je jezelf belachelijk.

Het kopieerkind had de verkeerde jas mee, daar belde een van de moeders over.

Tenminste, zo lees ik het. Kan het verkeerd hebben hoor want erg duidelijk is het niet
Leer zelf kleding maken of koop kleding in een tweedehands winkel. Dan ben je van dit non-probleem af.
The only difference between the animals we love and the animals we eat, is our perspective.
quote:Star schreef op 23 oktober 2016 @ 13:31:

[...]

Tenminste, zo lees ik het. Kan het verkeerd hebben hoor want erg duidelijk is het niet

Ik denk dat je gelijk hebt... Dat maakt het ietsje logischer.
Pivot! PIVOT!!!
quote:Star schreef op 23 oktober 2016 @ 13:31:

[...]

Tenminste, zo lees ik het. Kan het verkeerd hebben hoor want erg duidelijk is het niet Zou inderdaad logischer zijn.
Serieus? Maken jullie je hier echt druk over? Get a life!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven