Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO
maandag 20 oktober 2008 om 17:56
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
zaterdag 27 december 2008 om 01:01
Hoi ik heb vroeger Mavo gedaan
en na jaren bleek ik niveau 2 te hebben , tenminste zo hebben ze me op het bedrijf ingeschaald
Pffffff alles gaat nu tegenwoordig met niveau`s
een aantal jaar geleden her-
ingetreden en heb niveau 3 gehaald en ben nu met 4 bezig
allemaal met wiskunde,natuurkunde,mechanica
ik zit middenin de shit whahah...what the hack......na een aantal jaar wordt je in leren een geslepen vos
ik weet nog dat ik pas begon aardig in paniek raakte en alles uitspitte, nu pak ik de rooie draad uit de stof
enfin deel-examens volgende maand Brrrrrrr haha
en na jaren bleek ik niveau 2 te hebben , tenminste zo hebben ze me op het bedrijf ingeschaald
Pffffff alles gaat nu tegenwoordig met niveau`s
een aantal jaar geleden her-
ingetreden en heb niveau 3 gehaald en ben nu met 4 bezig
allemaal met wiskunde,natuurkunde,mechanica
ik zit middenin de shit whahah...what the hack......na een aantal jaar wordt je in leren een geslepen vos
ik weet nog dat ik pas begon aardig in paniek raakte en alles uitspitte, nu pak ik de rooie draad uit de stof
enfin deel-examens volgende maand Brrrrrrr haha
zaterdag 27 december 2008 om 01:09
zaterdag 27 december 2008 om 10:33
Kwa buik kom jij davor nog niet in de aanbemerking Ema. Mesgien later as je goedt je bets doet. Ik win het denk ik wat Miz Burdist kwa buik omgang betreft.
Wen, Müsli's moeten ook alteid veel spesjale diejeten doen met de Rammel dan. Dat is 1 van hullie Pijlerts. En ook zijn ze vaak ge trout met buitenlanners. Dus ik denk 1 + 2 = 4! Maar ik dixermineer niet hoor. Dat Julio welis varke eet moet hei later zelf voor zijn godt verwoorden.
Wen, Müsli's moeten ook alteid veel spesjale diejeten doen met de Rammel dan. Dat is 1 van hullie Pijlerts. En ook zijn ze vaak ge trout met buitenlanners. Dus ik denk 1 + 2 = 4! Maar ik dixermineer niet hoor. Dat Julio welis varke eet moet hei later zelf voor zijn godt verwoorden.
zaterdag 27 december 2008 om 10:52
Liedje, ik denk dat je Miz Burdist verwart met een monikedam. Monikedammers zijn die met die dike vete buik, Miz Burdist is die slanke die alteit in een kleerhangerzit zit met ze hantjes in ze schoot.
Meer mense make die faut hoor. Maar ik ben oojt in taailand geweesd en daar hep ik dat versgil geleert.
Meer mense make die faut hoor. Maar ik ben oojt in taailand geweesd en daar hep ik dat versgil geleert.
zaterdag 27 december 2008 om 10:56
zaterdag 27 december 2008 om 10:56
zaterdag 27 december 2008 om 11:23
quote:MissMara schreef op 27 december 2008 @ 10:56:
Ojajo? Wat je in Taai Taai land tog allemaal niet kan oplopen! Wat knap van jou Liesje!
Emma ik neem mijn voorgebaarde woorden trug met excursies dat ik het Mizsgap weer naar me af wilde trekken. Mejo Maksimaale Floue Kul, Pa! (lateins).
Liefe Liedje, ik vint niet dat je je moet eksekuteren voor dit hoor. As je nog nooit in Mr Burditz ze lant bent geweesd kan je dat tog ook niet wete.
So wie zo vint ik dat je alteit heel veel weishijd in pracht en praal hept. En as je zoveel weet, moet je somz ook ietz niet wete tog?
Ojajo? Wat je in Taai Taai land tog allemaal niet kan oplopen! Wat knap van jou Liesje!
Emma ik neem mijn voorgebaarde woorden trug met excursies dat ik het Mizsgap weer naar me af wilde trekken. Mejo Maksimaale Floue Kul, Pa! (lateins).
Liefe Liedje, ik vint niet dat je je moet eksekuteren voor dit hoor. As je nog nooit in Mr Burditz ze lant bent geweesd kan je dat tog ook niet wete.
So wie zo vint ik dat je alteit heel veel weishijd in pracht en praal hept. En as je zoveel weet, moet je somz ook ietz niet wete tog?
zaterdag 27 december 2008 om 12:02
Liedje, hoe dragtich zeit gei nu? Zoon zeuveneneenhalfe maanden? Ik hep al een teitje ge oefent op het sjante voor teides de worp hoor! En hebbie veel piemols gehoort en gezien met de kers?
Kerssemis was zoowals alteit ijgenleik. Binne een half uur na de komst van de famielie-onderdelen was mein zelfbetrouwen alweer naar het nullepunt gedaalt.
Margje, hep jei noch leuke vrachtwaagens gespot? Ik hep wel behoeften aan een niewe gare garda barge kleeren. Of moet ik daarfoor bij ons Emma weze, die schein van de riestaailink te weze.
Kerssemis was zoowals alteit ijgenleik. Binne een half uur na de komst van de famielie-onderdelen was mein zelfbetrouwen alweer naar het nullepunt gedaalt.
Margje, hep jei noch leuke vrachtwaagens gespot? Ik hep wel behoeften aan een niewe gare garda barge kleeren. Of moet ik daarfoor bij ons Emma weze, die schein van de riestaailink te weze.
zaterdag 27 december 2008 om 12:07
quote:Labyrint schreef op 27 december 2008 @ 12:02:
Of moet ik daarfoor bij ons Emma weze, die schein van de riestaailink te weze.
Ik ben teger wording keigoed met kleren! Maar je moed wel weten of je een herfsd typen of een winter typen bent. En of je appel vormigen of peer vormigen borste hebt. En of je allegorie hebt voor an
Gore truien.
Of moet ik daarfoor bij ons Emma weze, die schein van de riestaailink te weze.
Ik ben teger wording keigoed met kleren! Maar je moed wel weten of je een herfsd typen of een winter typen bent. En of je appel vormigen of peer vormigen borste hebt. En of je allegorie hebt voor an
Gore truien.