Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
Hoi ik heb vroeger Mavo gedaan

en na jaren bleek ik niveau 2 te hebben , tenminste zo hebben ze me op het bedrijf ingeschaald

Pffffff alles gaat nu tegenwoordig met niveau`s

een aantal jaar geleden her-

ingetreden en heb niveau 3 gehaald en ben nu met 4 bezig

allemaal met wiskunde,natuurkunde,mechanica

ik zit middenin de shit whahah...what the hack......na een aantal jaar wordt je in leren een geslepen vos

ik weet nog dat ik pas begon aardig in paniek raakte en alles uitspitte, nu pak ik de rooie draad uit de stof

enfin deel-examens volgende maand Brrrrrrr haha
nivo 5 is HBO misschien doe ik we bedrijfskunde, maar zeker geen wiskunde,scheikunde of sterkteleer

ach ik geniet van mn studie,heb wel een keer een steekje laten vallen en moest ik een deel-herexamen doen

deel omdat de opleiding allemaal uit blokken bestaat

en je steeds iets afsluit
Hoeso dagt jei dat ik een moeslima ben, Liedewei?

Alle moeslimaas kunnen koken, wis je da? Dus is Wen dan een moeslima, denk je? Julio vin da nie goet wand die vint die varrekes feels te lekker, joh!
ik wil wel burddist worden. dan zit je gewoon op een pufje de hele dag te nikksen tot je uitgelicht bendt dat lijkt mijn wel wat.
Kwa buik kom jij davor nog niet in de aanbemerking Ema. Mesgien later as je goedt je bets doet. Ik win het denk ik wat Miz Burdist kwa buik omgang betreft.

Wen, Müsli's moeten ook alteid veel spesjale diejeten doen met de Rammel dan. Dat is 1 van hullie Pijlerts. En ook zijn ze vaak ge trout met buitenlanners. Dus ik denk 1 + 2 = 4! Maar ik dixermineer niet hoor. Dat Julio welis varke eet moet hei later zelf voor zijn godt verwoorden.
Liedje, ik denk dat je Miz Burdist verwart met een monikedam. Monikedammers zijn die met die dike vete buik, Miz Burdist is die slanke die alteit in een kleerhangerzit zit met ze hantjes in ze schoot.

Meer mense make die faut hoor. Maar ik ben oojt in taailand geweesd en daar hep ik dat versgil geleert.
Ojajo? Wat je in Taai Taai land tog allemaal niet kan oplopen! Wat knap van jou Liesje!

Emma ik neem mijn voorgebaarde woorden trug met excursies dat ik het Mizsgap weer naar me af wilde trekken. Mejo Maksimaale Floue Kul, Pa! (lateins).
goeiesmorgen lieferts fan me

de kerssedagen sein alweer agter me en ik moet vandaag alweer naar de roepdingesen.

wat is annelies tog een freselijke knappert, so slim is sei

musli's die farkensflees ete sein moderne musli's tog
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Hallo Havettekes.

Hoe is ut met lullie allemaal? Ieder een de Kersemis weer over leefd? Tender lof & ker lieffies.
quote:MissMara schreef op 27 december 2008 @ 10:56:

Ojajo? Wat je in Taai Taai land tog allemaal niet kan oplopen! Wat knap van jou Liesje!

Emma ik neem mijn voorgebaarde woorden trug met excursies dat ik het Mizsgap weer naar me af wilde trekken. Mejo Maksimaale Floue Kul, Pa! (lateins).

Liefe Liedje, ik vint niet dat je je moet eksekuteren voor dit hoor. As je nog nooit in Mr Burditz ze lant bent geweesd kan je dat tog ook niet wete.

So wie zo vint ik dat je alteit heel veel weishijd in pracht en praal hept. En as je zoveel weet, moet je somz ook ietz niet wete tog?
babs wat heb je nou weer een fotow van die man opge duikelt ik wordt heelmaal week in me kniejen.
Em, lekker istie hè, zugt.

Zo zie je um nog beterder.
Mogge knuffelettes!

En deze dan...
Oeh, je kersse avotar heeft een sjerie bruurs waar ik U tegen zeg!

Hoi Knuffelette Harrie! Hoe is het met de stramme leden?

Babs, hoe ben jij de veest dagen doorgehobbeld?
Oh leuheuk! Gaane we footoos plakke van lekkere meneren?
Har, je ben er weer! Nog steeds een stijgende lijn voor jou?

Lietje, mag je nou eindeluk rust gaan neme?

Mijn veest dagen ware rustig. Gisteren naar me papa en mama en verder ware we tehuis.
Liedje, hoe dragtich zeit gei nu? Zoon zeuveneneenhalfe maanden? Ik hep al een teitje ge oefent op het sjante voor teides de worp hoor! En hebbie veel piemols gehoort en gezien met de kers?

Kerssemis was zoowals alteit ijgenleik. Binne een half uur na de komst van de famielie-onderdelen was mein zelfbetrouwen alweer naar het nullepunt gedaalt.

Margje, hep jei noch leuke vrachtwaagens gespot? Ik hep wel behoeften aan een niewe gare garda barge kleeren. Of moet ik daarfoor bij ons Emma weze, die schein van de riestaailink te weze.
quote:Livre schreef op 27 december 2008 @ 11:52:

[afbeelding]

En deze dan...*kwijlt een beetje*
Ik gaan ff op zoek naar leuke meneere, voor mein zelfbetrouwen... Als ik iets vint, plakt ik ze hier wel.

Een beetjuh van deez' meneer....
quote:Labyrint schreef op 27 december 2008 @ 12:02:

Of moet ik daarfoor bij ons Emma weze, die schein van de riestaailink te weze.

Ik ben teger wording keigoed met kleren! Maar je moed wel weten of je een herfsd typen of een winter typen bent. En of je appel vormigen of peer vormigen borste hebt. En of je allegorie hebt voor an

Gore truien.
quote:Labyrint schreef op 27 december 2008 @ 12:05:

[afbeelding]

Een beetjuh van deez' meneer....Ja deezent is me zus helemal weg van dus die zien ik wel vaker.

En dan met een klijn stukkje van deez' meneer....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven