Entertainment alle pijlers

The Walking Dead 7

16-10-2016 11:57 3006 berichten

Welkom in het nieuwe The Walking Dead topic.

Seizoen 7 is net begonnen en de toon is gezet

You can breathe. You can blink. You can cry. Hell, they're all gonna be doing that

En dat deden we.

Glenn & Abraham zullen ons altijd bijblijven

Enkele huisregels:

- Geen spoilers, niet uit de serie en niet uit de comics. Deze kunnen in het wit geschreven worden.

- We volgen in principe het uitzendschema van Fox in Nederland. Mensen die de aflevering eerder downloaden moeten opletten niet voortijdig te spoileren.

- Een crush hebben op Rick, Daryl of Negan is verplicht Nee hoor, grapje.

Iedereen is welkom om mee te schrijven, te huilen, te zwijmelen of te speculeren. Veel plezier!

Links:

Comics

vorige topic
Oh en op twitter ook. Best hoor, je hoeft niet te kijken.
Alle reacties Link kopieren
vind ik nou ook vind ze trouwens niet uberfanatiek tegenovergesteld,

stelletje mietjes
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Maar wat ik dan niet begrijp van die mensen die ineens niet meer willen kijken: dit stond allemaal al min of meer in de comics. Het is niet dat scott gimple dit zelf verzonnen heeft.
quote:Starshine-2 schreef op 25 oktober 2016 @ 14:04:

Maar wat ik dan niet begrijp van die mensen die ineens niet meer willen kijken: dit stond allemaal al min of meer in de comics. Het is niet dat scott gimple dit zelf verzonnen heeft.

Nou dat ben ik als striplezer niet met je eens. In de strips is het maar een persoon en gebeurt het meteen. Door de cliffhanger moest de spanning weer opgevoerd worden voor mijn gevoel en zijn er ineens twee doden. Bovendien hebben ze dat hele stukje met Carls arm erbij gefantaseerd en dat vond ik persoonlijk behoorlijk heftig. Het voelt echt anders.

Ik blijf wel kijken hoor, maar ik snap het commentaar wel een beetje.
quote:Dory_1 schreef op 25 oktober 2016 @ 13:10:

[...]

Bang om raar gevonden te worden in mijn geval. Zoals wat hier ook gezegd werd: de hots hebben voor Negan is not done, want dan wordt er gedacht dat je het soort vrouw bent dat brieven schrijft naar seriemoordenaars. Nou, ik schrijf geen brieven naar seriemoordenaars, maar kijk wel naar documentaires en lees boeken. Een vreemd soort fascinatie in andermans ogen. Dus ik praat er niet over.

Joh, wat wordt die post hier serieus opgevat. Die was eigenlijk meer gericht aan mamsvan. Die kwam daar in het spoilertopic openlijk voor uit dat ze Negan helemaal te gek vond, met hartjes erbij enzo.

En dat vond ik wel opmerkelijk gezien de sadistische trekken die gisteren nogal duidelijk naar voren kwamen.

Ik vind 'de hots hebben' (beetje raar geformuleerd misschien van mij) iets heel anders dan fascinatie hebben voor seriemoordenaars. Jullie zijn echt de enige niet.

Dat vinden heeeeeeel veel mensen fascinerend. Kijk alleen maar naar al die verfilmingen en documentaires erover.

Dus relax, zo raar zijn jullie niet hoor.

Alleen mamsvan (en dat is een grapje)
Wat ik bedoel te zeggen is dat in de strips die ene moord al genoeg is om te weten dat Negan afschuwelijk is en om je net zo hulpeloos te voelen als team family. Het voelt alsof ze er in de serie nog een extra schep bovenop hebben gedaan.

(Maar ik denk dat dit ook een deel te maken heeft met iets in tekenvorm zien en iets met echte mensen.)
Eens met je laatste zin, Merlijne. Ik kan me best voorstellen dat niet iedereen het trekt, zoals het in beeld werd gebracht. Ietsje minder had best gekund zonder dat het afbreuk had gedaan aan wat er gebeurde.
Dat mensen afhaken nu misschien. Tja, TWD is nou eenmaal een Drama/Horror/Sci-fi serie.

Ik snap niet zo goed wat ze dan verwacht hadden?
En het merendeel haakt toch niet af. Dat wordt zo vaak geroepen.

Leuk trouwens dat ze spaghetti eten
quote:Alleen mamsvan (en dat is een grapje)
Ik vind het fijn dat blijkbaar Gabriel er ook bij mag zitten.. Zie je nu Rick heeft hem geaccepteerd als family...
quote:IrishCassidy schreef op 25 oktober 2016 @ 14:25:

[afbeelding]

Leuk trouwens dat ze spaghetti eten

Ik krijg honger van dit plaatje

Ook kies ik ervoor te geloven dat Carol gekookt heeft en daarom zo verrukt in der handen klapt.
En Daryl is schoon, of lijkt dat maar?
quote:Starshine-2 schreef op 25 oktober 2016 @ 13:59:

[...]

Oh pffft, ik las op tumblr weer gezanik dat de dubbele dood 'bad writing' zou zijn. En SY zou boos zijn (waarom weet ik eigenlijk niet).

Ik ben een beetje klaar met die überfanatieke fans. Die vinden alles maar slecht en 'had meer uitgediept kunnen worden ' .

En dat lees ik al zo'n beetje vanaf s5. Waarom kijk je dan nog?

[afbeelding]Steven heeft zelf gezegd dat hij deze dood wilde hebben. Ik vond het helemaal niet slecht geschreven, cool juist. En Glenn was ook een absolute shocker, zelfs als je de spoiler wist (zoals ik). Maar goed, er zijn altijd mensen die iets te zeiken hebben.
Wow. I wish I could speak whale.
quote:IrishCassidy schreef op 25 oktober 2016 @ 14:31:

En Daryl is schoon, of lijkt dat maar? Volgens mij is ie schoon inderdaad. Nu nog andere kleding
Glenn

Abraham

Bedankjes van Glenn en Abraham.

Goh, wat ga ik ze missen.
quote:IrishCassidy schreef op 25 oktober 2016 @ 14:34:

Glenn

Abraham

Bedankjes van Glenn en Abraham.

Goh, wat ga ik ze missen.Ja, echt. Wat een mooie rollen allebei. Een gemis!
quote:Dory_1 schreef op 25 oktober 2016 @ 13:13:

[...]

Ik had ook Abe in eerste instantie, maar toen kwam er een of andere theorie over Michonne voorbij, die zo geloofwaardig was! En toen begon ik te twijfelen. Ik heb nooit gedacht aan twee doden tot de spoiler.Ja dat had ik precies zo! In de eerste poll had ik nog op Abe gestemd.
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
quote:Dory_1 schreef op 25 oktober 2016 @ 13:50:

[afbeelding]Oeps te snel op versturen geklikt

Er worden hier aardig wat filmpjes gepost, hopelijk heb ik snel tijd om die allemaal te kijken. En the talking dead.
Dit is ook een gaaf filmpje. Iemand heeft de finale en de premiere aan elkaar geplakt, maar zonder het gedeelte waarin Rick in de RV zit.

Vanaf het moment dat Negan uit de RV komt tot het moment dat de Saviors vertrekken.

Issue 100
Na een dag werken zie ik dat er veel geschreven is! Ik heb de hele dag rondgelopen met TWD in mijn hoofd. Zelf vond ik het geweld in eerste instantie ook niet iets te! Ik ben eerder bang dat er niet meer aan getipt kan worden en ieder volgende aflevering mn de finale of eerste aflevering na een stop niet meer echt spannend wordt.

Daarnaast zijn er heel veel series en films met geweld. Het is echt niks nieuws!

Even nog terugkomen op het geweld wat Rick gebruitk en het geweld wat Negan gebruikt. Rick handelt veel meer uit emotie en uit bescherming van family., Negan is veel meer uitgekookt. Hij heeft geen familie of mensen die echt close zijn en hij aast op macht. Hij nam niet alleen wraak, hij genoot vooral...griezelig!! Wel heel goed gespeeld maar het is een akelig karakter.

En ja, ik vind dat we in ieder geval het volgend topic met Abe en Glenn foto's moeten openen. Liever nog dit topic aanpassen!
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
quote:-catnip schreef op 25 oktober 2016 @ 13:07:

[...]

Ik had pas een gesprek met iemand dat Donald Trump eigenlijk heel zielig is, omdat hij waarschijnlijk een persoonlijkheidsstoornis heeft. Dat is ook heel lastig voor hem zelf.Wow, dat is wel sterk om over iemand te zeggen die je niet echt kent. Maar wellicht heeft hij zo zijn issues. Veel politici toch?
quote:Dory_1 schreef op 25 oktober 2016 @ 10:55:

Eigenlijk zou ik deze foto eens op de sex pit moeten zetten. Wat zouden de 'dames' daarvan zeggen?

[afbeelding]

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven