Ongelukkig help

25-10-2016 21:17 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help ik weet het niet meer ik heb alles in mijn leven om gelukkig te zijn maar zo voel ik mij niet maar ik kan niet zeggen waardoor ik me zo voel... nu heb ik net een gesprek gehad met mijn man en hij denkt dat ik niet meer gelukkig met hem ben en dat heeft me aan het twijfelen gezet.

Ben ik niet gelukkig doof hem.of door mijzelf. Hoe kan ik het verschil voelen? Ik weet het echt niet meer!
Hoe oud ben je ongeveer?

Misschien is het iets hormonaals bijvoorbeeld.

Misschien zit je te veel in een sleur en is het tijd om een nieuwe hobby te gaan zoeken of om nieuwe mensen te leren kennen?

Je geeft zo weinig informatie, dus lastig om er iets van te zeggen.
Als ik je loep, heb je dit al langer. Dus wat heb je er in de tussentijd aan gedaan? En wat heeft geholpen? Probeer dat weer te doen dan.
Alle reacties Link kopieren
quote:proudmama33 schreef op 25 oktober 2016 @ 21:36:

Als ik je loep, heb je dit al langer. Dus wat heb je er in de tussentijd aan gedaan? En wat heeft geholpen? Probeer dat weer te doen dan.En in dat topic heeft ze nooit meer gereageerd. Ik wil best meedenken, maar niet als TO hem alweer gesmeerd is.
als je man je niet elke avond in elkaar slaat of ander respect ondermijnende dingen doet kan je er gerust van uitgaan dat het door jezelf komt. Leuk is dat je het dan dus ook zelf kan oplossen
Ben je al bij de huisarts geweest? Je zou kunnen denken aan een verwijzing psycholoog
quote:pamelacourson schreef op 25 oktober 2016 @ 21:40:

[...]

En in dat topic heeft ze nooit meer gereageerd. Ik wil best meedenken, maar niet als TO hem alweer gesmeerd is.Precies.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven