Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO
maandag 20 oktober 2008 om 17:56
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
zaterdag 27 december 2008 om 13:05
zaterdag 27 december 2008 om 13:35
Margje, je ken overal in gelofen tog? Dat er zon pipo op sgool staat te kletse is ook mar omdat ie ervoor betaald krijg.
Bij mij op de lagere sgool kwam elke week de pastoor in de klas, om te vertelle over ut geloof. Ik geloofde die man, want hij was de pastoor! Van 1 ding heb ik nog heul lang last gehad; hij vertelde een keer, dat God altijt agter je staat, wat je ook doet.
Jaren lang heb ik, as ik bevoorbeeld naar sgool liep, om me heen en agter me gekeke, of ik um zag. En ik mar een braaf meisje zijn...
Bij mij op de lagere sgool kwam elke week de pastoor in de klas, om te vertelle over ut geloof. Ik geloofde die man, want hij was de pastoor! Van 1 ding heb ik nog heul lang last gehad; hij vertelde een keer, dat God altijt agter je staat, wat je ook doet.
Jaren lang heb ik, as ik bevoorbeeld naar sgool liep, om me heen en agter me gekeke, of ik um zag. En ik mar een braaf meisje zijn...
zaterdag 27 december 2008 om 15:34
Weer een verzpeelde dach in huise Anelies. Zit al vanav 10.30 op me lebtop en hep verder nog niets gedaan
Hep vandaag wel voor het eerst in een week sin in ete Dus ik zit wel lekker te sgransen ook. Heb het met de kers moete missen teslote.
Morge gaa ik ook maar weer eens een lekere wandeling make in een bos of het strant ofzowiets.
Hep vandaag wel voor het eerst in een week sin in ete Dus ik zit wel lekker te sgransen ook. Heb het met de kers moete missen teslote.
Morge gaa ik ook maar weer eens een lekere wandeling make in een bos of het strant ofzowiets.
zaterdag 27 december 2008 om 21:28
zaterdag 27 december 2008 om 21:37
Niet goet gaat als in dat je so siek bent? Ik hoop zo voor je dat je volgende kerst weer helemaal goed in je vel zit!!!!!
Of wast wat anderes?
k ben de ondraaguluku ligtheit ... aan t lesen. Hat m al es gelesen jaaaaren truch, maar hij zit nu ineens in een andere ligt(heit) (hahaha die woortspelling!) ofso. eenieweeys, ik snap m beter dan ik sou willen om t zo maar es te seggen
Of wast wat anderes?
k ben de ondraaguluku ligtheit ... aan t lesen. Hat m al es gelesen jaaaaren truch, maar hij zit nu ineens in een andere ligt(heit) (hahaha die woortspelling!) ofso. eenieweeys, ik snap m beter dan ik sou willen om t zo maar es te seggen
zaterdag 27 december 2008 om 21:56
zaterdag 27 december 2008 om 21:57
zondag 28 december 2008 om 00:07
Hoehoj liefe havetjes, ik kom aleen efe hoj segen, want ik zit in de trope en daarom knalt de inter ned er steets uit. Daarom hep ik helaas ook niet egt kunne bijlese met het toppik, ik hep wel een sgiterent gebrek van artuur japin uitgelese, dat wel. Maar Baps, PS I love you is folges mei ook wel een beetje sieleg. Ik ken het boek nie maar ik hep wel de vilm gesien nameluk.
Ik hauw het efe kort foordat ik fan het sgerm gevlikert wort. Ik sweet me een oncheluk want het is dik bofe de dertug grade, ja mijden ik hep de hele kerst op me slipers gelope.
Dike kus voor alemaal!
Ik hauw het efe kort foordat ik fan het sgerm gevlikert wort. Ik sweet me een oncheluk want het is dik bofe de dertug grade, ja mijden ik hep de hele kerst op me slipers gelope.
Dike kus voor alemaal!
zondag 28 december 2008 om 11:33
Nauw nauw nauw, wat een oorferdofende stilte hier, zech!
Ligge alle Havettes met een kerstkater in bet? Ik hep ook feel in bet gelechen maar ik sal daar fedder nied ofer uitwijde wand ik wil netuluk niemant tege ut hooft stote.....
De kerse mis is glukkig weer agter de ruch! Nu noch efe het nieuwe oude veest oferlefe en we kunne weer normaal chaan doen....pfff was het maar alfast sofer.
Julio hep fuurwerruk bestelt en ik hauw me hard fast wand Zaadje 1 is nochal geobsedeert met dad spul....
Ligge alle Havettes met een kerstkater in bet? Ik hep ook feel in bet gelechen maar ik sal daar fedder nied ofer uitwijde wand ik wil netuluk niemant tege ut hooft stote.....
De kerse mis is glukkig weer agter de ruch! Nu noch efe het nieuwe oude veest oferlefe en we kunne weer normaal chaan doen....pfff was het maar alfast sofer.
Julio hep fuurwerruk bestelt en ik hauw me hard fast wand Zaadje 1 is nochal geobsedeert met dad spul....
zondag 28 december 2008 om 11:36
Ow Wallie, ik hep noch wel een paar ligte boekies for je lichen, hoor. Al die nepHavettes hier chaan for de egte litteretuur maar ik hauw meer fan de tjiklets. Ik mach chraag een Jekkie Collins of een Jill Manselletje lese dus as je behoevte hep aan zoon boekie, laat me wete, dan kreig je er eentje van me!
zondag 28 december 2008 om 11:47
zondag 28 december 2008 om 11:50
al die sjiklits heb ik ook al gelesen, ik was ook bechonnen in 'over de liefde' maar in mij ochen gaat die over van alles en nog niets, maar niet percë over de liefde.
Zeg, zou t niet leuk zijn om een sortevan riellijf boekenruilmarkt op te zetten? Dus, bevoorbeeld in Haarlem ofzo bij iemant thuis en ruile maar!!
Zeg, zou t niet leuk zijn om een sortevan riellijf boekenruilmarkt op te zetten? Dus, bevoorbeeld in Haarlem ofzo bij iemant thuis en ruile maar!!