Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
zij jou lirar lateins ook alteit as grap Apla tyfus Zeepaardetyfus? Vonne wei in geval Hyl Aries! Maar dat kwam ook omdat we noit wat memakten as gymmende gaste geeneens zoene in het fietse hok toennog, want we kende de haviste en havettes nog nie.
Ik heb op ut gym alleen liraressen gehad. Die zeie zukke dingen niet, hier in ut katholieke zuiden!
Liraressen voor Grieks en Latijns bedoel ik. Ik heb ook heul veul liraren gehad tuuluk.
babsje, ik was ook ooit een zuiderling en ik had een meneer op sgool die over de hel en verdoemenis sprak en toen ben ik maar gestop met gelofen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Margje, je ken overal in gelofen tog? Dat er zon pipo op sgool staat te kletse is ook mar omdat ie ervoor betaald krijg.

Bij mij op de lagere sgool kwam elke week de pastoor in de klas, om te vertelle over ut geloof. Ik geloofde die man, want hij was de pastoor! Van 1 ding heb ik nog heul lang last gehad; hij vertelde een keer, dat God altijt agter je staat, wat je ook doet.

Jaren lang heb ik, as ik bevoorbeeld naar sgool liep, om me heen en agter me gekeke, of ik um zag. En ik mar een braaf meisje zijn...
ik gaat naar mein roepdingesen. Tot fanafont
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Weer een verzpeelde dach in huise Anelies. Zit al vanav 10.30 op me lebtop en hep verder nog niets gedaan

Hep vandaag wel voor het eerst in een week sin in ete Dus ik zit wel lekker te sgransen ook. Heb het met de kers moete missen teslote.

Morge gaa ik ook maar weer eens een lekere wandeling make in een bos of het strant ofzowiets.
Wat een stilte hier. In huise Babs was ut bij ut dinee niet stil, want ik wer boos en toen ging ik hart huile. Arme mannen van mijn.
oohh babsje wrom moes je huillen?? hier alfast weer enorm feel lof en tender vor jou! Ik ben een boek aan t lesen nou, maar werd er verietug van dus kwam hier meself eve uptjeeren, zijn jullie ook verdrietuch.. hebben we een afterkrissemusdip onder de ledenen?
Ik moes huile om iets onbenullerigs, mar eigeluk omdat ut niet goet gaat tuuluk. Van welk boek wor je verdrietug??

Tender lof & ker!
Niet goet gaat als in dat je so siek bent? Ik hoop zo voor je dat je volgende kerst weer helemaal goed in je vel zit!!!!!

Of wast wat anderes?

k ben de ondraaguluku ligtheit ... aan t lesen. Hat m al es gelesen jaaaaren truch, maar hij zit nu ineens in een andere ligt(heit) (hahaha die woortspelling!) ofso. eenieweeys, ik snap m beter dan ik sou willen om t zo maar es te seggen
Ja, van de siek.

O, mar da is ook zwaaaaaaare kots! Heb je ook nog een liefer of ander boek?
wHahaha zwaare kots is t ja! en het allererchste is dat ik me kan identificatien met alle 4 de hooftrolspelers... dodenleik vermoejent. Heb jij nog een tip for een frolijk en ligt boek, met een zweer erin als in love aktuwallie ofzo?
ware je mannen wel liefs for je?
Tuuluk, me mannen ware hartstikke lief, allenig ikke niet.

Frolijk, ligt en romantiekies. Daar vraag je wat, even denke...
Oh maar babs, ik weet seker dat je mannen het begreipen lievurd! Ik ga so slapen, zit nog in de bijkomen-van-kerssemis-modus en ben be-kaf. Maar liefde en ligthijd (maar dan niet de ondraaguluku vaarijant dus) en frolijke verhalen lees ik graag dus ik hoop dat je nog iets goeiigs weet! X
Ik von PS I love you van Cecelia Ahern wel mooi.

Voor egt ligt, as in sjiklit, moet je op ut Boekentoppik kijke bij Enterteenmunt. Daar gaat ut bevoorbeeld over de boeken van Sophie Kinsella van Shopaholic.

Ik ben niet van de sjiklit verder, dus da weet ik niet zo goet.
Slaap lekker, Wallie!
Hoehoj liefe havetjes, ik kom aleen efe hoj segen, want ik zit in de trope en daarom knalt de inter ned er steets uit. Daarom hep ik helaas ook niet egt kunne bijlese met het toppik, ik hep wel een sgiterent gebrek van artuur japin uitgelese, dat wel. Maar Baps, PS I love you is folges mei ook wel een beetje sieleg. Ik ken het boek nie maar ik hep wel de vilm gesien nameluk.

Ik hauw het efe kort foordat ik fan het sgerm gevlikert wort. Ik sweet me een oncheluk want het is dik bofe de dertug grade, ja mijden ik hep de hele kerst op me slipers gelope.

Dike kus voor alemaal!
Nauw nauw nauw, wat een oorferdofende stilte hier, zech!

Ligge alle Havettes met een kerstkater in bet? Ik hep ook feel in bet gelechen maar ik sal daar fedder nied ofer uitwijde wand ik wil netuluk niemant tege ut hooft stote.....

De kerse mis is glukkig weer agter de ruch! Nu noch efe het nieuwe oude veest oferlefe en we kunne weer normaal chaan doen....pfff was het maar alfast sofer.

Julio hep fuurwerruk bestelt en ik hauw me hard fast wand Zaadje 1 is nochal geobsedeert met dad spul....
Ow Wallie, ik hep noch wel een paar ligte boekies for je lichen, hoor. Al die nepHavettes hier chaan for de egte litteretuur maar ik hauw meer fan de tjiklets. Ik mach chraag een Jekkie Collins of een Jill Manselletje lese dus as je behoevte hep aan zoon boekie, laat me wete, dan kreig je er eentje van me!
Nou-hou, wat nou nep? Ik lees gewoon geen sjiklits, da kan tog? Me kast staat vol met andere boeken, die nog geleze wille worre.
Jill Mansel leest inderdaat lekker wech.

Goedemorge havettekes van me. Hebbe jullie noch wilde planne voor de sondag?

Ik ga zo met mannelies eve lekker naar de laagse vuurzee. Efen lekker wandele door de natuur en daarna lekker een panekoekje of poffertjes smulle bij het panekoekerestorand.
al die sjiklits heb ik ook al gelesen, ik was ook bechonnen in 'over de liefde' maar in mij ochen gaat die over van alles en nog niets, maar niet percë over de liefde.

Zeg, zou t niet leuk zijn om een sortevan riellijf boekenruilmarkt op te zetten? Dus, bevoorbeeld in Haarlem ofzo bij iemant thuis en ruile maar!!
Heeey Annelies, ben je weer helemaal d'ouden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven