Mode & Beauty alle pijlers

Stijlborstel.

16-10-2016 09:12 12 berichten
Lieve dames,

Ik ben op zoek naar een goede stijlborstel. Ik heb dik krullend haar en zoek er een die dit goed aankan en een die koele nopjes aan de uiteinde heeft.

Iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
Wil je steil haar? Dan zou ik een steilborstel nemen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 16 oktober 2016 @ 09:29:

Wil je steil haar? Dan zou ik een steilborstel nemen.Edit: Nee het heet toch echt stijltang.
quote:Sophiever schreef op 16 oktober 2016 @ 09:33:

[...]

Wat een domme fout. Valt wel mee. Iedereen zegt stijlborstel, komt van stylen. Je haar stijlen is iets anders dan steil maken.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Het is toch echt stijlborstel, zo heten die dingen nu eenmaal. Ik heb de JML Simply Straight, die zie je vaak op tv. Werkt prima maar ik heb dun haar met wat slag dus dat is wel anders dan dat van jou.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
quote:MwTheelepel schreef op 16 oktober 2016 @ 09:56:

Het is toch echt stijlborstel, zo heten die dingen nu eenmaal. Ik heb de JML Simply Straight, die zie je vaak op tv. Werkt prima maar ik heb dun haar met wat slag dus dat is wel anders dan dat van jou.En verbrand je dan echt nooit je huid bij het aanzet?
Nee nog nooit mijn hoofd verbrand. Maar je moet het wel in plukken verdelen en goed doorkammen, gewoon als een borstel er doorheen halen werkt niet goed (ja op de reclame). Het gaat wel sneller dan een tang en het wordt minder plat.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
quote:MwTheelepel schreef op 16 oktober 2016 @ 10:42:

Nee nog nooit mijn hoofd verbrand. Maar je moet het wel in plukken verdelen en goed doorkammen, gewoon als een borstel er doorheen halen werkt niet goed (ja op de reclame). Het gaat wel sneller dan een tang en het wordt minder plat.Ik heb dunne pijpenkrullen dus bij de aanzet moet het ook al kunnen komen, is dat mogelijk met jouw borstel?
Ik heb net als mevr. Theelepel die van JML en gelijkaardig haar. Als mijn haar een nacht in een vlecht is geweest, wordt het al moeilijk om die golven eruit te krijgen met de borstel (standje 230°), dus voor pijpenkrullen denk ik dat ie weinig zal doen.

Ik heb er idd. ook nog nooit m'n hoofd mee verbrand, en hij maakt mijn haar niet kartonnerig zoals de stijltang wel doet.

Het is voor mijn haar geen verkeerd ding, maar het is zeker niet het wonderding waarvoor hij moet doorgaan.

TO, misschien zou je de steampod kunnen overwegen, bij Kreatos kun je je haar ermee laten doen, weet je ineens of het iets voor jou is. Wordt het wel een duurder hebbedingetje.
Hier een enorme dikke bos krullend haar, mijn stijlborstel doet niks voor mijn haar. Helaas.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Met intense krullen ga je het niet redden met een stijlborstel. Ik heb ook veel krullen en het enige wat bij mij goed werkt is een normale stijltang. Die van CHI zijn absoluut de besten. Wel duur, maar ze gaan lang mee.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-10-2016 15:15
Reden: spam
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven