Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Kweenie Babs, of onze honten verwand benne. Die van mein lig nu in een mandje naast mein, naar een wrede teevee-fillum te keiken.
quote:itsme26 schreef op 28 december 2008 @ 21:33:

ik sou soms ook wel so een hont willen sein, dan hoef je je helegaar nie aan te passeNauwwww.... de hont kreig de heele dach door alleen maar te hore: 'Neej hont, da mag nie' en 'Foei hont'.
Alle reacties Link kopieren
Joop ze hond ligt bij Joop op sgoot. Ik hou niet van honden, mar voor Joop heb ik deze geregeld. Ut is wel de laatste hond hoor, we hebbe geen diepe liefde sband zeg mar.

Hij is 12 jaar en ontzettent lui, dus gaat voorlopig nog mee.
o dat segge se nu ook al tegen mei, nie doen margje, ga es efe rustig sitte margje. Dus ik sou een hele goeie hont sein theoretorisch gesien
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Hier krijg de hont van mij de hele dag te hore: "Sssttttt!" en as dat niet helpt: "Hont, niet zo blaffe, ut is de postbode mar!" Tuslotte, das dus dageluks: "Hou je kop digt, rotbeest!!!"

Zugt. Ik ben trauwes stapelgek op katten.
Oh ik dagt dat je met je met je vurjaardach wilde afspreke Babs. Sekers weer verkeert geleze.

Ben je geen dierevrient babs of vint je aleen honde niet leuk?
Oh ketsjup.
Ik ben geen grote direvrient, maar katten vin ik super.
quote:itsme26 schreef op 28 december 2008 @ 21:40:

o dat segge se nu ook al tegen mei, nie doen margje, ga es efe rustig sitte margje. Dus ik sou een hele goeie hont sein theoretorisch gesien
liefe havettes

ik ga so naar mein betje toe want we gaan morgen naar de zauna foor biljartsbal ferjaardag, die dan nog niet egt jarig is

slaap zagjes en tot morge
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
In je mant Margje

Slaap lekker en hef fun in de sauna morge.
Margje, jei hat ook dat ene toppik geleze over sauna's hè? Keik je uit?

Slaap lekkers!
Slaapt lekker, Margje! En proficiat met de nietferjaardag van biljartbal.
Sooo dan, een trio-post!
ik gaderook vandoor. mar niet na de zouna moggen. jammer.

Terusten!
Truste Emma!
Slaap lekkers voor jouw Emma!

*Harharharharharhar* (= alweer maniekaal gelag, terweil ik het friendeleik bedoelde hoor)
Truste Em! Swiet driems.
Teruste for wie dur slape gaad!
Ik ga ook naar me bet. Morgen wil ik de A, B en C van me boekenkast gaan doen, dus even goet uit ruste.

Truste Havettekes.
Truste Babs!
Gaan ik eve naar hut teja thur mis ik een hele veest plening. Ik ben v/d pettij hor! als ik niet te bare leg temminste. Want dan kwame de havetes ook de bebie deruit sjieren toch?

Ik was bij Martin van de Rozen baal en hei zij allemaal van die dingen daar je op het tweede gesicht op moet nadenken. Zowals. Het gluk beddoelt hud goet maar hud praadt een beedje veel. Diep viele zovis, woar?

Ik kom ook geruzst bij alerlij vesti vitijten, maar honde zoals die hiero besgreve wodde moge bij mijn wege achtergelate worden. Al ben ik geen dieren vriend.

Avvast wettruste voor ztraks! Gapitoeri tee saloetant! (gewoon oveslaan, is lateins voor baps).
So drachtwijf, dus jei hat een spannende avont? Vreest niet, het samen sijn is vér na jauw worp. Als je dan noch noe geworpen nie heb, komtie er nooit meer uit. En we kommen sjantte, ég wel!

Tss, ik praat ook een beetje Lateins hor. Karper diejem, Meementoo Glorie, etseeteraa!
dragtwijf! Vijn dat je weer mag pjoeteren van meheer Harrie, harrie! Mens Nasex in Corpulent Sauna, zoals Kaj pleegt te zeggen vanaf haar stalen zweetros.

Kaj, joehoe, waar ben jij? Tog niet in Auto Trom Slagt Paarden blijve steke he?
Ik hep Kaj nog in een ander toppik gesien, dus ze is wel vijlig trug.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven