Nutrasense comfort

01-11-2016 11:56 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ben overgestapt van Nutrilon standaard naar Hero nutrasense comfort.

Deze voeding is alleen echt heeeel dik...

Heb een papflesspeen gekocht (gebruik avent naturel fles) en daarmee gaat het op zich wel, alleen moet zoon zoveel moeite doen dat hij een groot deel van de fles laat staan omdat hij moe is.

Hoe doen jullie dat?

Meer water door de voeding?

Andere fles?

Mengen met Nutrasense standaard?

Of wat anders...?
Comfort is speciaal voor kindjes die veel spugen en moeilijke stoelgang hebben toch? Volgens mij is hij daarom dikker. Wij hebben Hero nutrasense standaard en die is niet dik. Toen we verdikking gebruikten (nutriton), gebruikte ik een grotere speen: M ipv S. Misschien dat dat helpt?
Oh ik zie nu dat je al een papspeen gebruikt, sorry. Mengen kan wel, maar jullie gebruiken comfort met een reden denk ik?
Waarom gelijk naar Comfort? Ik heb de Hero Standaard en die is voor mijn zoon prima tot nu toe.
Oh en hij drinkt het met een Dr Brown fles, speen 1.
Dit had ik met Nutrilon AR (anti reflux), ik meng nu Nutriton door Nutrilon standaard 1 dat gaat prima, dan kan je zelf bepalen hoe dik het wordt . Ik gebruik de Dr.Brown's fles met de fase 2 speen, hij spuugt nu gelukkig niet meer.
quote:Aurora_Australis schreef op 01 november 2016 @ 12:11:

Waarom gelijk naar Comfort? Ik heb de Hero Standaard en die is voor mijn zoon prima tot nu toe.Ik ben overgestapt naar een dikkere voeding omdat mijn zoon echt veel kokhalste en vocht om de voeding beneden te houden. Bijkomend voordeel van Hero is dat het ook tegen krampjes schijnt te werken.
Ik gebruik de comfort voeding ook icm de avent natural flessen.

Ik gebruik gewoon een fase 2 speen met 2 gaatjes.

Met een papspeen moet dat er bijna vanzelf uitlopen zou je zeggen.
Ik heb de ook de comfort, het is wel wat dikker, maar met een papspeen loopt het er echt zo uit. Dochter krijgt het met speen nr 2 van Dr. Brown.
PILEA en VELIENE, gebruiken jullie ook de nutrasense of de "gewone" comfort van Hero?

De papspeen is de 3 standen variant en stand 3 is ook idd weer TE groot. Denk dat ik dan maar ga mengen met de standaard variant van nutrasense..
Ik gebruik de nutrasense comfort, maar zo dik vind ik hem niet. Vind de nutrilon ar veel dikker. Papspeen inderdaad
quote:han1987 schreef op 01 november 2016 @ 13:30:

Ik gebruik de nutrasense comfort, maar zo dik vind ik hem niet. Vind de nutrilon ar veel dikker. Papspeen inderdaadMisschien is m'n zoon er nog wat te jong voor qua zuigkracht. Net 4 weken.
quote:k.middleton schreef op 01 november 2016 @ 13:25:

PILEA en VELIENE, gebruiken jullie ook de nutrasense of de "gewone" comfort van Hero?

De papspeen is de 3 standen variant en stand 3 is ook idd weer TE groot. Denk dat ik dan maar ga mengen met de standaard variant van nutrasense..Inderdaad de nutrasense ook hier! Ik zou het eerst proberen met wat extra water, mengen kan altijd nog. Maar dat is persoonlijk.
quote:k.middleton schreef op 01 november 2016 @ 13:25:

De papspeen is de 3 standen variant en stand 3 is ook idd weer TE groot. Denk dat ik dan maar ga mengen met de standaard variant van nutrasense..Ik gebruik ook de nutrasense.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven