Hoe laat naar bed

01-11-2016 21:07 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Hoe laat gaan jullie naar bed? En slapen jullie dan gelijk of doen jullie dan nog andere dingen? (denk aan lezen, tv kijken etc) en voor diegene met een partner: gaan jullie dezelfde tijd naar bed?
Meestal tussen 22.30 en 23.30 lamp uit. Ik ga zo naar bed maar ga series kijken want man kijkt voetbal nu.

Wij gaan wel tegelijk slapen.
Naar bed tussen 21 en 23. Slapen tussen 23 en 01.
Tegenwoordig ga ik vroeg naar bed en er weer vroeg uit, voordat mijn zoontje geboren was gingen man en ik regelmatig op dezelfde tijd naar bed.

Nu ga ik vroeg en werkt man savonds weer vaak, dus voordat hij thuis is en naar bed komt is het al nacht.
5 uur '' s nachts......

Nu met mijn Hij ''3 uur......'

Beide nachtmensen....
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
En geen enkele verplichting '' s morgens......
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
verschilt tussen 23.00-01.00 en in de tijd tandenpoetsen make-up weghalen pyjama aan, soms lezen en vaak wat yoga oefeningen, vriend komt meestal na 2e
Lig meestal tussen 10 en half 11 in bed. En helaas slaap ik meestal rond 11 uur al. Blijf liever nog wat langer wakker. Kijk vaak op mijn mobiel op het forum voor ik ga slapen
quote:Eindeloos schreef op 01 november 2016 @ 21:12:

5 uur '' s nachts......

Nu met mijn Hij ''3 uur......'

Beide nachtmensen....

En hoe laat sta je dan weer op?

Ik ben ook een nachtmens maar ga toch wel tussen 22:45 en 00:00 naar bed, anders kom ik er niet uit de volgende ochtend!
Tussen 22:00 en 22:30 naar bed. Tussen 22:00 een 23:00 slapen. De wekker gaat om 06:30.
Nou nu, morgen weer om 4 uur op
Ik word altijd wakker als mijn man soms later naar bed gaat.. Ik slaap heel licht.
Meestal rond 22.30 of 23.00 uur. We gaan eigenlijk altijd tegelijkertijd naar bed. Geen tv oid op slaapkamer dus alleen boek lezen oid.
quote:matroesjka_ schreef op 01 november 2016 @ 21:10:

Naar bed tussen 21 en 23. Slapen tussen 23 en 01.

Wat doe je dan al die tijd in bed?

Voor ik zwanger werd ging ik meestal rond 12en. Sinds ik zwanger ben hangen mijn ogen al op half 7 om half 7. Meestal ga ik nu rond half 11. Soms lig ik dan nog wakker van maagzuur of misselijkheid en dan ben ik de volgende dag ook echt gesloopt. Meestal gaan we tegelijk. Als ik de volgende dag niks heb kijken we vaak nog een Homeland aflevering omdat ik toch rustig aan kan doen volgende dag
Ergens tussen 22:00 en 01:00. Meestal tegelijk met vriend, kunnen we nog even kroelen. Lezen ofzo doe ik niet echt in bed, bed is voor seks en slapen.
quote:lux. schreef op 01 november 2016 @ 21:20:

[...]

Wat doe je dan al die tijd in bed?

Nou.. ik weet wel wat activiteiten
quote:Jeje53 schreef op 01 november 2016 @ 21:16:

[...]

En hoe laat sta je dan weer op?

Ik ben ook een nachtmens maar ga toch wel tussen 22:45 en 00:00 naar bed, anders kom ik er niet uit de volgende ochtend!10.00 uur, dan zijn wij eruit maar zoals gezegd geen enkele verplichting meer.....
22.30 naar bed, soms RTL late night (deels) nog even kijken en ga dan rond 23.00 slapen. Sta om 7.15 op.
Uitgewerkt, kinderen volwassen , .. geen klok meer eerlijk gezegd...
Ongeveer 23.00 uur. Man gaat vaak ongeveer gelijk, behalve na het sporten. Dan kan hij nooit slapen en komt later.

Sommige andere avonden ook niet momenteel ivm zijn studie.

TV op slaapkamer staat te verstoffen want in bed wordt meestal alleen geslapen. Soms als man nog op badkamer is, zet ik de TV aan voor een minuut of tien. Wekker gaat voor man om zes uur.
Tussen 22 en 23u naar bed. Als man niet meteen mee naar boven gaat lees ik meestal tot hij komt.
Zo tussen 00:30 en 01:30 ga ik naar bed. Als ik dan eenmaal in bed lig (na tandenpoetsen e.d.) dan slaap ik ook meteen. Vaak sta ik tussen 09:00 en 10:00 weer op. Lekker zo dat studentenleventje.
Ik ga om een uur of 22.30 uur naar bed meestal, door de week dan.

Maar ik slaap pas later en word ook 's nachts weer wakker (ik slaap al zolang ik me kan herinneren in twee delen). Gezellig want mijn vriend gaat meestal dan pas naar bed en dan zijn we dus samen nog wakker.
Tussen 22.00 uur en 22.30 uur naar bed en dan slaap ik meestal binnen 5 minuten.
Meestal rond 11 uur. Als man thuis is gaan we meestal tegelijk. Soms lees ik nog ff, maar meestal slaap ik zodra ik mn lussen raak.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven