Hoe laat naar bed
dinsdag 1 november 2016 om 21:10
dinsdag 1 november 2016 om 21:16
dinsdag 1 november 2016 om 21:20
quote:matroesjka_ schreef op 01 november 2016 @ 21:10:
Naar bed tussen 21 en 23. Slapen tussen 23 en 01.
Wat doe je dan al die tijd in bed?
Voor ik zwanger werd ging ik meestal rond 12en. Sinds ik zwanger ben hangen mijn ogen al op half 7 om half 7. Meestal ga ik nu rond half 11. Soms lig ik dan nog wakker van maagzuur of misselijkheid en dan ben ik de volgende dag ook echt gesloopt. Meestal gaan we tegelijk. Als ik de volgende dag niks heb kijken we vaak nog een Homeland aflevering omdat ik toch rustig aan kan doen volgende dag
Naar bed tussen 21 en 23. Slapen tussen 23 en 01.
Wat doe je dan al die tijd in bed?
Voor ik zwanger werd ging ik meestal rond 12en. Sinds ik zwanger ben hangen mijn ogen al op half 7 om half 7. Meestal ga ik nu rond half 11. Soms lig ik dan nog wakker van maagzuur of misselijkheid en dan ben ik de volgende dag ook echt gesloopt. Meestal gaan we tegelijk. Als ik de volgende dag niks heb kijken we vaak nog een Homeland aflevering omdat ik toch rustig aan kan doen volgende dag
dinsdag 1 november 2016 om 21:22
quote:Jeje53 schreef op 01 november 2016 @ 21:16:
[...]
En hoe laat sta je dan weer op?
Ik ben ook een nachtmens maar ga toch wel tussen 22:45 en 00:00 naar bed, anders kom ik er niet uit de volgende ochtend!10.00 uur, dan zijn wij eruit maar zoals gezegd geen enkele verplichting meer.....
[...]
En hoe laat sta je dan weer op?
Ik ben ook een nachtmens maar ga toch wel tussen 22:45 en 00:00 naar bed, anders kom ik er niet uit de volgende ochtend!10.00 uur, dan zijn wij eruit maar zoals gezegd geen enkele verplichting meer.....
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
dinsdag 1 november 2016 om 21:24
Ongeveer 23.00 uur. Man gaat vaak ongeveer gelijk, behalve na het sporten. Dan kan hij nooit slapen en komt later.
Sommige andere avonden ook niet momenteel ivm zijn studie.
TV op slaapkamer staat te verstoffen want in bed wordt meestal alleen geslapen. Soms als man nog op badkamer is, zet ik de TV aan voor een minuut of tien. Wekker gaat voor man om zes uur.
Sommige andere avonden ook niet momenteel ivm zijn studie.
TV op slaapkamer staat te verstoffen want in bed wordt meestal alleen geslapen. Soms als man nog op badkamer is, zet ik de TV aan voor een minuut of tien. Wekker gaat voor man om zes uur.
dinsdag 1 november 2016 om 21:28