Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO
maandag 20 oktober 2008 om 17:56
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
maandag 29 december 2008 om 00:07
Ahà. Mesgien heeft Kaj de stok te hoog gestoken voor zen ijge kwa sgrijf nivea van het Havets in deze top pik. Dat ze der steets langer vor nodig hebt om dezelfde spitse vondsten te doen. En dat ze nou liever karjert ofzo dan bij ons te kome srijve.
Ik wagt af want zoms heef ze late dienst bij ons Havetes. Maar dat zie ik smorrege dan wel weer, ik moe nou slape.
Voor de ama teurs: een voto graviese beelding van Martin van den Rozenbaal. Een olike knaap en dat is/ie.
Ik wagt af want zoms heef ze late dienst bij ons Havetes. Maar dat zie ik smorrege dan wel weer, ik moe nou slape.
Voor de ama teurs: een voto graviese beelding van Martin van den Rozenbaal. Een olike knaap en dat is/ie.
maandag 29 december 2008 om 03:30
Ha mijden, even weer een helo ent koetbei, het is best ferfelent alteit agter de vanvare aan te lope!! Jamer genoeg kan ik nie mee ferjaardagen fieren maar goet, we gaan ook noch een keer barbie knoeien bij Roeleboel tog?
Gerart wil spesjaal dijeten dus sorrie ik laat julie weer efe in de steek, want er is werk an de winkel. daag lieve havetjes!
Gerart wil spesjaal dijeten dus sorrie ik laat julie weer efe in de steek, want er is werk an de winkel. daag lieve havetjes!
maandag 29 december 2008 om 11:15
Dag lieven havendettaás!
Ik hep julie gemisd hoor! Wel leuk zon kerse Mis Feest maar het haventeren is er onder uit geschoten. Wel heb ik Koek en Loes en Roel gezien in levender live! En wat voor live. Echt lik op stuk pragt vrouwen! Loes en Koek kon ik al maar Roel was niew voor mijn. Ik heb glovik dur hand af drukken nog in me rug staan. Die ken echt goeie drukkies geve! Onze roepdingen waren ook heel lievf voor malkaar.
Ik gaat de komende week maar is bij lezen. As het luk hoor. Volgers mijn loop ik wel dettuch vaginas achter.
luvvies!
Caj
Ik hep julie gemisd hoor! Wel leuk zon kerse Mis Feest maar het haventeren is er onder uit geschoten. Wel heb ik Koek en Loes en Roel gezien in levender live! En wat voor live. Echt lik op stuk pragt vrouwen! Loes en Koek kon ik al maar Roel was niew voor mijn. Ik heb glovik dur hand af drukken nog in me rug staan. Die ken echt goeie drukkies geve! Onze roepdingen waren ook heel lievf voor malkaar.
Ik gaat de komende week maar is bij lezen. As het luk hoor. Volgers mijn loop ik wel dettuch vaginas achter.
luvvies!
Caj
Ga in therapie!
maandag 29 december 2008 om 14:50
Hallo Havettekes.
Ik hebt zonet Koekkie of Loes binnen gelate in ons verblijf. Ben jij ut, Loes? Of ben jij ut, Koekkie?
Vandaag ben ik met me boekenkasten bezig. Heel eigenstewijs wil ik graag door, door, door! Allenig, da kan ik helemaal niet, en daar wor ik nog eigenwijziger van.
Vermoeient joh, mij zijn. Ik zit midden in de letter K en ben helemaal op.
Ik hebt zonet Koekkie of Loes binnen gelate in ons verblijf. Ben jij ut, Loes? Of ben jij ut, Koekkie?
Vandaag ben ik met me boekenkasten bezig. Heel eigenstewijs wil ik graag door, door, door! Allenig, da kan ik helemaal niet, en daar wor ik nog eigenwijziger van.
Vermoeient joh, mij zijn. Ik zit midden in de letter K en ben helemaal op.
maandag 29 december 2008 om 15:33
Ha lieve babs en anuslie! Wat zijn jullie tog alverbeties beschaaft! Ik dag tot de K zowat aan het end van het alverbed was, maar dat is de Y. Ik vin die lettes altijt zo om mukkaar lijken en dan haalt ik ze altijd door de war. In woorde boeken moed ik ook altijd alle woorde langs foor tot ik vindt welke ik mot hebben.
Sterks met de boeken opruim woestein.
Sterks met de boeken opruim woestein.
Ga in therapie!
maandag 29 december 2008 om 15:41
Wat ben je dan an het doen met die boeke Babs? An het lezen in amfiberische vol gorde?
Ik ben al het god ganzen wiekent in een besluitvoormens propedeuse omtrend een niew vloerkleedt. Hoe lang en hoe breedt en wekke kleur? Verschrikkelhik wat moelluk.
Wat zoude julie doen een heel aardtse en tog artisstiekum kleur?
Of een zjieke kruizing tussen een Eisbaer en een Elf?
Ik ben al het god ganzen wiekent in een besluitvoormens propedeuse omtrend een niew vloerkleedt. Hoe lang en hoe breedt en wekke kleur? Verschrikkelhik wat moelluk.
Wat zoude julie doen een heel aardtse en tog artisstiekum kleur?
Of een zjieke kruizing tussen een Eisbaer en een Elf?
maandag 29 december 2008 om 15:46
maandag 29 december 2008 om 15:47
maandag 29 december 2008 om 15:53
Ik heb een lilolelum vloer en voderest ziet me huis eruit zoas in het 'wonen zoas het hoord' topic. Met een die-sign keuken, een acht-pessoons tafel voor ze tweejen, meubels van genommirde nerderlandtse ontwerpes, een klim wantje en geen kersboom. Aleen het is nog niet af dus je weet bij ons nooid zeker of het bevobbeld een kartonne die-sign tafeltje is of dat we de doos zijn vergete weg te gooie.