Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
Ahà. Mesgien heeft Kaj de stok te hoog gestoken voor zen ijge kwa sgrijf nivea van het Havets in deze top pik. Dat ze der steets langer vor nodig hebt om dezelfde spitse vondsten te doen. En dat ze nou liever karjert ofzo dan bij ons te kome srijve.

Ik wagt af want zoms heef ze late dienst bij ons Havetes. Maar dat zie ik smorrege dan wel weer, ik moe nou slape.

Voor de ama teurs: een voto graviese beelding van Martin van den Rozenbaal. Een olike knaap en dat is/ie.

Ha mijden, even weer een helo ent koetbei, het is best ferfelent alteit agter de vanvare aan te lope!! Jamer genoeg kan ik nie mee ferjaardagen fieren maar goet, we gaan ook noch een keer barbie knoeien bij Roeleboel tog?

Gerart wil spesjaal dijeten dus sorrie ik laat julie weer efe in de steek, want er is werk an de winkel. daag lieve havetjes!
Dag lieven havendettaás!

Ik hep julie gemisd hoor! Wel leuk zon kerse Mis Feest maar het haventeren is er onder uit geschoten. Wel heb ik Koek en Loes en Roel gezien in levender live! En wat voor live. Echt lik op stuk pragt vrouwen! Loes en Koek kon ik al maar Roel was niew voor mijn. Ik heb glovik dur hand af drukken nog in me rug staan. Die ken echt goeie drukkies geve! Onze roepdingen waren ook heel lievf voor malkaar.

Ik gaat de komende week maar is bij lezen. As het luk hoor. Volgers mijn loop ik wel dettuch vaginas achter.

luvvies!

Caj
Ga in therapie!
Hallo Havettekes.

Ik hebt zonet Koekkie of Loes binnen gelate in ons verblijf. Ben jij ut, Loes? Of ben jij ut, Koekkie?

Vandaag ben ik met me boekenkasten bezig. Heel eigenstewijs wil ik graag door, door, door! Allenig, da kan ik helemaal niet, en daar wor ik nog eigenwijziger van.

Vermoeient joh, mij zijn. Ik zit midden in de letter K en ben helemaal op.
Lieve babsje, je kan morge tog verder gaan met de L.

Hut hoefd tog niet in een dag klaar te sein ofwelsoms?

Je hep koekie binnegelate Ze hept er al voorgestelt op het voorstel toppik.
Ha lieve babs en anuslie! Wat zijn jullie tog alverbeties beschaaft! Ik dag tot de K zowat aan het end van het alverbed was, maar dat is de Y. Ik vin die lettes altijt zo om mukkaar lijken en dan haalt ik ze altijd door de war. In woorde boeken moed ik ook altijd alle woorde langs foor tot ik vindt welke ik mot hebben.

Sterks met de boeken opruim woestein.
Ga in therapie!
Wat ben je dan an het doen met die boeke Babs? An het lezen in amfiberische vol gorde?

Ik ben al het god ganzen wiekent in een besluitvoormens propedeuse omtrend een niew vloerkleedt. Hoe lang en hoe breedt en wekke kleur? Verschrikkelhik wat moelluk.

Wat zoude julie doen een heel aardtse en tog artisstiekum kleur?

Of een zjieke kruizing tussen een Eisbaer en een Elf?
Em dat licht eran! Wat voor vloer hep je en hoe ziet de resd van ju huis eruit. Aardste is makkuluk kombineren maar een artisstiekume kleur is lekkur spannent.

Omdat ik weet dadt je wel een lekkere gekke meit bent zout ik in jou geval denk ik lekker keck een artisstiekume neme.
Huh, heb ik Koekkie binnen gelate? Ut is tog Loes?

Me boeke op amfiberische vol gorde leze is stap 3, stap 1 is nu op amfiberische vol gorde in de kasten zette. Midden in de K betekent dat ik nu 4 kasten heb gehad. Pfff.

Em, wat past er bij je meubulèr? Is blouw iets?
Tipps voor Emmma?/

jaha, dan wort het opppeens moelek kieze he?!
Niet hoor Annelieske, ut is Loes!
Mij hemel, Liedewei, wat een drukkige kleetjes.
Het is ook Loes! Waarom zeit ik nou Koekie? Hmmm geke meit ben ik tog
Liedje, hep je voor mei de naam van die kledensjop. Wat pragtig. Vooral de ondersten. Pragtig. Zal bij mij heul leuk in de slaapkamer staan.
Ik heb een lilolelum vloer en voderest ziet me huis eruit zoas in het 'wonen zoas het hoord' topic. Met een die-sign keuken, een acht-pessoons tafel voor ze tweejen, meubels van genommirde nerderlandtse ontwerpes, een klim wantje en geen kersboom. Aleen het is nog niet af dus je weet bij ons nooid zeker of het bevobbeld een kartonne die-sign tafeltje is of dat we de doos zijn vergete weg te gooie.
Een klim wantje? Ik wil tog die trap graag op, ut klinkt allemaal heul spannunt!
wisd ik vil dat het die zijn moet zijn! Hier een die zijn opsie of drie.:

En twee ledakstiek kleje:

huh zie julie nou wel tot der drie kleje staan of mar 1?!
nee het is makelikker: we hebben al een vor sectie gemaakd van 2 kleden nu nog kiezen.

Dus ofwel

1. aarts tog artisstyk

ofwel

2. eisbeer8tige elf

en ik kan ze hier niet plakken dat lukd niet.
Ongesien zou ik voor 1 gaan.

De K is af, nog niet op de halve helluft.
Em vorigens mijn is een eisbeer11tige 8 erg besmetterig. M.e.a.o., daar blijven alle lij bak teringen en andere zieken ver wekkers in hangen. Ik zouw tus gaan voor de hardstocht artis jokkerige.
Ga in therapie!
Lied, ik ziet één padde stoel en twee rooie kruis jus. Klejen zie ik niet. Of ziet ik niet wat jij wel ziet Lied?
Ga in therapie!
jamaar caj ik heb geen roepdingen dus ook veel minder bak zillen & omstortende tee podjes en dier geleiken. mar je het gelijk van het besletterijke.
neeje kaj, dat is geen panne stoel maar un kleet in de vermoming van een doorzaagde bomen stam! Die kruizen waren heule l euke tappijten, die gaan ik nog eve door linke.
ledak stiek kleet 1

ledak stik kleedt 2,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven