IKEA bedtent op ander bed

02-11-2016 20:57 8 berichten
Hi!

Mijn zoon wil altijd graag een tent op zijn bed bouwen dus ik wil voor Sinterklaas graag een bedtent kopen. Ik zag deze van IKEA maar er staat dat hij alleen op een specifiek IKEA bed past.

Heeft iemand deze op een ander soort bed? Mijn zoon heeft een halfhoogslaper van een onbekend merk nl.

Alle reacties Link kopieren
Hij klemt met speciale plastic klemmetjes om de rand van het kura bed.

Er staat bij de montagehandleiding wat voor klemmen dat zijn. Misschien heb je mazzel en passen ze ook om zijn bed.
Je hebt ook de Sufflett. Die is wel korter maar met een laken kun je die verlengen.
Ik heb de tent (mr finny?)die je aan een lusje aan de muur boven het bed hangt. Je mag hem zo ophalen. (Den haag)
quote:remedialteacher schreef op 02 november 2016 @ 21:22:

Ik heb de tent (mr finny?)die je aan een lusje aan de muur boven het bed hangt. Je mag hem zo ophalen. (Den haag)Heb je een foto of plaatje?
Wij hebben het geprobeerd maar moesten hem terugbrengen, was een heel specifiek systeem voor dat bed. Uiteindelijk kwam daar ook nog eens bij dat ik, toen ik het ding soort van vastgeklemd had, er eens onder ging liggen en het na 2 tellen benauwd (letterlijk, veel te warm) kreeg. Die is dus heel snel teruggegaan en we hebben er zo'n tentje met een haakje boven gehangen waar remedialteacher het over heeft boven gehangen.
quote:Penelope_ schreef op 02 november 2016 @ 22:22:

[...]

Heb je een foto of plaatje?www.google.nl

Afbeeldingen

Ikea bedhemel

Het is de blauwe met gekleurde bolletjes eronder.
quote:remedialteacher schreef op 03 november 2016 @ 19:39:

[...]

www.google.nl

Afbeeldingen

Ikea bedhemel

Het is de blauwe met gekleurde bolletjes eronder.

Ah, nee, dat is niet helemaal wat ik zoek, ik zoek echt iets waar je een tent van kan maken.

Denk dat die bedtent van IKEA niet past, zie idd dat hij met haakjes vast moet maar dat gaat niet lukken. Ik zoek even verder, bedankt iedereen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven