Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
En als roepding wat auder is, is dese ook lagge:

Goeie tippbs Jet! Marik wil er wel me roeperdtjes in kunen opslijte, tot ik rustig me zoops kan kijke en dat lijkdt bij dezen ommogelik!

Duh Em, het is idedaat maar 730 ero. wat kots jou diezijn eisgeer dan?
quote:MissMara schreef op 29 december 2008 @ 16:55:

Marik wil er wel me roeperdtjes in kunen opslijte, tot ik rustig me zoops kan kijke en dat lijkdt bij dezen ommogelik!

waar denk je dat die dikken touwe voor zijn dan?

quote:wat kots jou diezijn eisgeer dan?nou ik denk dat je wel drie of vier bome ken omhakken voor 1 eisbeerd.
Babs het jij nou op 1 dag tot de M gekomen? Wandt ik moet de boeke nook nog opruimen maar ik dag dat dat dat veel langerder zou duren.
O now zien ik hudt het is Apekoi moddel Chwantana Mo! Benader inzien lijkent me hut wel wadt.

Em waddag je van gewoon dan 6 bome stamme zo van dat kenne we gerust buttale?!
Klopt Em, ik zit in de Ma. Gabriel Garcia Marquez gaat aan de beurt zijn. Mar ik werk heel sistemaaties, dan sgiet ut wel op. En jij heb misgien veel meer boeken dan ik.

SP Em: Hoe gaat ut met Cloud Atlas?
Chantana Mo! Prezies, aleen wel oppasse met splinters voor de kleine bok.
He Bapsie, ik hep ook een hele uitgebrijde M, sou dat toeval sein? Ik ben gistere begonne in Gloet van Sandor Marai, heppie die ook?
quote:MissMara schreef op 29 december 2008 @ 17:01:

Em waddag je van gewoon dan 6 bome stamme zo van dat kenne we gerust buttale?!Ik vindt het een kij goed idee maar dan moete we ze wel opstakelen want zo groot is het hier ok wir niet.
Ja, die sit voor de Marquez, heb ik als laatste weg gezet.
O Cloud Atlas en ik hebben een moeilike relaatsie. Want hij is te dik om mee na bedt te nemen. Dat je zo op je zeijkand ligt en dat je dan moe word van hem om hoog te houden. Ik dag as ik op oudejaarsavent nou flink doorlees dan valdt het mesgien niemandt op.
quote:Chwantana Mo

De stuifer valt nu pas
Ik heb ut uitgemaakt met um, zie Livre toppik.
Bapsie we hebbe geloof ik een beetje deselfde smaak! Van Marquez hep ik beina alles gelese, en van Marai hep ik ook Kentering van een huuwleik gelesen en ik hep er ook noch de ervenis van Eszter staan. Maar die komt een andere keer an de beurd!
goeiesmiddags havettes

ik is weer thuis van zauna hoor, met biljartbal, toen mein befallige billen niet meer in de bubbels passte door alle andere billen sein we maar naar huis gekomen

wat sein jullie al fer met de boekenkast en wat een mooie tapeiten voor in de kamer. Ik wis het wel hoor, ik wil die met feel kleurtjes
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ha die Marg, uitgebubbelt? Wat een brutale billen in de zauna dat die fan jau sowaar in de verdruking kwamen!
Og babs wat schied je hardt op! Ik ben nog nie eens bij de zee! Ik moet irst al me bucket tracks boeken bij de bee op alvergetisse vol goorde zetten. Dat moet dan op tiet tul en dan word het mijn wat te ingerwikelt. Kom \hardstort aan de rievie jèrra\: nou vór of ná \"Waar de duin toppers zingen\??? Pffffttffiet!

Leuk tot jut leuk hepp gehad in de zou na, MARg. Watt shiek tot ze sjampoigne in hut badt doen daaro. Dat kriebbeld zo lekker an je bevallen billen. Tog?

Em, ik ga voor het hele stiekem tumpijd van LieD. Lijk me ook zow lekker zitten en geheel bak zil vrei. Het voegd ook veel bij aan de seksewuele achter vietijd (asche van rubber hout).
Ga in therapie!
Ben je lekker door gezaunat, Margje?

Kaj, op tiet tul? Hebbe ze dan allemaal de zellufde sgrijver? En \hardstort\ kom vóór \waar\. Tog?

Jet, ik moet de meeste Marquezzen nog leze, mar ik heb ze al wel.
Kaj ik hep un kenis die sgrijft die banket remmans! En dat is een hele lilleke vendt!

Marg wat veel billen zeg in je zouna!
Sgreiver? Zelijk teer jij ze op sgreiver Baps??? Nooid van gehoort Ik setse altijdt op vol goorde van de zijkand en da staadt bucket tracks!

Liederlijf, wat een engie dee dat mannen ook bucket tracks boeken sgreiven. Ik wis tonnie. Ik gloov tot de reumatiek er nouw hemel van af is voor mijn
Ga in therapie!
Ik heb een keertje allen boeken van me vrient op kleur gezedt. Toen is het bijna uit gegaan.
Op kleur?

Ik heb 1 boekedinges op kleur. Da is een box van 70 jaar Penguin. Er zitte 70 boekskes in, op kleur. Ik zie net dat ze ook nr 1 tod en med 70 hebbe en tog op kleur!
ik het nog geseg sout op me die bille mens, maar dat mag scheinbaar nie daar. Toen sein we eruit geknikkert naar huis gegaan

mein boek staan allemaal door elkaar heen groot en klein maar alle sgreivers wel naas elkaar. Die van biljartbal staan autistis in de kas. Van groot naar klein, op sgreiver en titel (en als ie er meer van heef het uitgave jaar ook nog). Ik mag nooit in sein deel van de kas kome
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ha! Hier moets ik van me man kieze: of de boeke op kleijr of ze moete op zodder... Hij kenniezo goet tege alle aandagt die boeke vrage van de mens die met ze in 1 ruimte vettoevdt. Eest zette ik ze op kler. Zag er wel gijnig uit, regeboogt kaste! toen gonge we verruize en nu zij ze de kamer uit. Ik mis me boekies...
Over kleur kan ik ook meeprate, maar dat wille julie vast niet, kleure in de wc en zo, of emer. Ik zit nu met 1 hant te tiepe, de andere heb ik nodig om me kop regtop te houde. Nu weet ik hoe de avrikanen met dijaree in de woestein zig voele. Wilden wei daar niet suurkool heen sture? Nouw daar hep je geen sin in met dijaree hoor, ik denk dat we wat anders moete verzinne.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven