Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
thee en besguiten dan roelie.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Oei, ik snap biljartbal goet, ook met uitgave jaar.

Liedje, jouw man en ik zouden een probleempje hebbe dan. Je hoeft tog niet je boeken uit de kamer te hale...
maar liet je hat moete segge wat ga je deran doen dan

en dan de boekenkas erin of jei eruit of soiets

dan mag jei fast wel aan de boeken aan de biljartsbal kant van de boekekast kome babsje. Als je het dan ook nog met deeveedees heb ben je seker stiekem sein sus

(biljartbals deeveedees staan ook op tietel in de kas en ik leg er nu brieffie tusse om hem op juiste plek terug te sette)
ha Roeleboel ik wau je een drukkie geve maar in jauw ferbant klinkt dat een beetje lulig dus dan maar veeeeel TLK!!

Lietje, de boeken uit de kamer??? Oeh ik zou niet met jauw meneer bokje kunne dan hoor, istie helemaal belatafelt! Ik hep foor elkaar gekrege dat we in onze niewe woning een hele complete want voor de boeken uit trekke. Aleen ligt 90% van me boekies in Nederlant, maja.
Veel tender lof & ker voor Roel!
Hebbe julie gesien dat we al beina 300 vaginaas fol gewouwelt hebbe?

Nouw ja, het is nurtuurluk rillen tyf. Mij ex hep venmoederluk het leeuwen del van me boeken gewoon bijt grovfuil gesmeeten.

Ken je geen kom pro-miss berijden? Beuvolbert dat je man voortang in de keuke gaat zitte tottie je boeke nie hoefd te zien en jij in de woonzit kamer tot jij hem ken roepen als je wat te drinken wild?

Het is bul lang ruk in dezent de pot stijv te houden. Mannen hebben de toenijging om hun terarium af te bakeren met dit soord stuperditijten. Dus druk die achter pood van hem snel na beneden zo dra hij hum op ligt, kijl hem met een dubbele flip flap 8 erover en onderwijl tot hij in stoma legt, zet jij met gezwoede spint al je boeken in de kas.

Als hij na de handt vragen steld,alles ond kennen. Ook tot er boeken in de kas staan.
Ga in therapie!
Roelienamina van me, veel tender lovvin ker van mijn!
Ga in therapie!
Hello Havettekes

Roelie ook een drukkie, veel tlk van mijn naar jouw.

Wat een boeken verhalen. Ik wist niet dat het zo hoorde, neerzetten op kleur of op sgreiver. Of letters als bij Babs. Sjit.
Loes, ut hoort ook niet zoo. Ut is allenig fijn om ut zo te doen voor boeke neuroten as ikke.

En voor bieblieotheeks ook.
Okee, opgelugt.

Dan heb je veel boeken dagt ik zo. Vandaar al die letters!

Ik had zo een ex als Cajla dus ik was over niew begonnen met boeken sparen. Heb nu wel allemaal liefelings maar wel doormekaar.

Bij welke letter ben je nu dan Babs?
Nog steets de M, me lijf ister mee gestopt.

Wat een %^$^$$* exen hebbe jullie tog!!
roelie tlk en foor iedereen die het nodig het
Ja, maar da's mooi veleden tied!

Oja, de M. Ik heb ook wel wat met een M.

Ha! Ik doe gewoon ook even deze letter netjes zetten.

Marquez, Mendoza.

Zo, alweer gepiept!
De stad der wonderen? Je ben heul snel klaar zo.
Roelie, heel veel tender lof en ker.

Ik gaat morge for een paar dage in een huisje op de veluwe sitte. Met allegaar vriende uit me riel lijf. Om out en niew te viere enzo.

Ik ga jullie natuuluk vreseluk missen. Wat zech ik? Ik mist jullie nou al. Tss, sal wad worde.
Lieske, das jammer, da je gaat. Wanneer ben je weer terug??

Heul veel plezier op de Veluwe, ik hoop da de verwarmings ut doen.
Ja die. Ben op de helft van die van Mendoza maar ik lees wel alteid een paar boeken naast elkaar. Maar nu even alenig studeerboeken.

Lies! Wat leuk dat je naar de Feluw gaat! Daar ben ik ook wel eens geweest met mijn roepding, met kersemis.
He leuk die van Mendoza hep ik ook, aleen nog noojt gelese...

Anelies feel plesier op de Feluwe!! Pas op dat je de wilde diere niet aan het sgrikke maakt als je fuurwerk afsteekt.
quote:dubiootje schreef op 29 december 2008 @ 18:53:

Nouw ja, het is nurtuurluk rillen tyf. Mij ex hep venmoederluk het leeuwen del van me boeken gewoon bijt grovfuil gesmeeten.

Ken je geen kom pro-miss berijden? Beuvolbert dat je man voortang in de keuke gaat zitte tottie je boeke nie hoefd te zien en jij in de woonzit kamer tot jij hem ken roepen als je wat te drinken wild?

Het is bul lang ruk in dezent de pot stijv te houden. Mannen hebben de toenijging om hun terarium af te bakeren met dit soord stuperditijten. Dus druk die achter pood van hem snel na beneden zo dra hij hum op ligt, kijl hem met een dubbele flip flap 8 erover en onderwijl tot hij in stoma legt, zet jij met gezwoede spint al je boeken in de kas.

Als hij na de handt vragen steld,alles ond kennen. Ook tot er boeken in de kas staan.Ik sluid me volkomens aan bei dese slime bespiegelatie van Car. Manne hebbe die nijging inderdaat tot in Extremis Deo. Vanacht had Wé tot twee keer toe die nijging door sein bet onder te poepen. Toen zij ik ook, ok je geure afzeten door een plas te plege ok, maar om nouw je matras aan twee kante vol te poepe om je punt te make, dat gaat tog erg ver. Dus Liedewij, houw je ego in de gate, sodra hij aantaltes maakt om sein terijn af te bakane, steek er een stok voor! Het begint met boeke zeg ik alteit maar.....
annelies feel plesier op de feluwe, swaai je even als je langs mein huis kom. Ik sal de lichies late hange
Babsje ik komp vrijdag 2 januwarie weer trug.

Margje tuuluk swaai ik eve.

Oh wacht, ik kan niet naar je swaaie want ik zie net dat we in de agterhoek sitte. Das toch iets anders of niet? Nou ja, ik swaai evegoet.

Roelie, die Wè van jou tog. Moet je inderdaat meteen de kiemplant insmoren, anders loopt het spuitend de gaten uit.

Hep je roepding ook last van de russen?

Loes, ik vint je een enorme aanwinst voor de havettes. Sowel hier as in de kleine kamer

Jet, we gaan een nagtbarbekjoe doen, dus de wilde diere sein van harte welkom.
Is dat spesjaal Boerette-Havette, dat de Veluwe in de Agterhoek ligt?
Ja Babs, hut is niet bei het grote puubliek bekent. hut is zelfs een puubliekeluk geheim, maar inderdaat, er ligt een stukje feluwe in de agterhoek. Maareee, montje digt he. Dit kan nameluk me karjere koste.
Annelies, liefert, veel drukkies vanuit hier een spoedig uitijnde en een fein begin daar in de Ardennens, ik ga aftaajen voor vanavont dus ik spreek je niet meer. Luv ye!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven