Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
Luv ye toe Roelie. Wort je wel snel beeter? As ik trug ben wil ik dat je weer beeter bent hoor.

Hele fijne jaarwisselink for jou en de hele familie natuuluk. Dikke
Anderliefs, van mijn ook veel drukkies en ik mist jouw nouw ook al! Ik hoop tot je een goedde roots heb (spoedig uitijnde klink zo fantalisties vink). Ik zal niet uit de school fuck lappen dat jij in een fluwele agter buurd op fukkansie gaat.
Ga in therapie!
Ik heb effe me M gechequt en de afdekking van de hemel is ook futtrokke. Grover de grover.
Ga in therapie!
Die mag je van mij hebbe Hoor Kaj! Vinnik een rodt sgreivert. Ik wou hem tog al vernieten uit me kolleksje.
Annelief, dankjewel

Echt fijn dat we nu ook hyvettes zijn.

Hey Cajla, wat is dat nou? Nog wel de afdekking van de hemel. Daar ga je wel van groveren ja, van zoiets.

Maar wat Roelien al zegt, het begint met boeken en het eindigt met afschijt.
Ja maar Lied, das toch zo verplichte van de lijst in elke kolleksje? Die iedereen moet hebben ook al lees je em niet?
Weeelneeee dat is de Afslag!
Ja dus nu lekent het me een spanent ex-pierement om te porbere hem te vernieten. Kijke of hut gaat. Hut boek wat ik een beedtje moi vondt van deze sgrijvert is Hut Stene Breiboek. Maar dan kanik beter alles wegdoen van hummes. Ook Ziekfriet. Wil je die drie hebbe Kajleigh van me?
Ik vin de afslag ook een griebel boek. Ik heb voor die munneer geen goedt wort over.
ik ben al ze boeke vergete. Maar ik wil Caj wel helpe een niew lyttærêr øvre in der kast te krijgen. Wil je mensje van keulen heben? Of anna blaman?
Ove de tipps ove de boeke in de kame moedt ik nog eve nadenke. Onze kamer is niezo groodt, onze cass truimte ook bupperrekd, dus ja, er kan tog maarun deelin. Nu heb ik 1 m. klaziekers bedwongen. Met me vafo boekies. Zowals. De toverbert. De bel djar. de Fuist. Knienen in een bed van Jolen. Op de Provessore.

Maar mesgien moet ik gewoon as ik zwaar horremenaal ben en bijna verlosdt ga worde ijzen stellen en een paar mete erbij doen. Almar: Watgajeder Andoen? histiries gillent. Knape jonge die mijn tegehaut! buddancktd voor de tibbs dus!
En van vele annere boeke die dan ove blijve wil ik best uit dele naar de liefe mijde van de sneuije ekse. Twee snijdende vliege in een klap!
De bel djar?
De bel djar is van zo ene levesmoede mijd die almar rar is in har hooft. En later ging de sgrijfster dur in riel lijf een ijnt aan breiden! Hud heed in Onse Taal (Geilig zij zijn Naam) De gla z'n stollep.
O die heb ik nied gelezen mar dat is een van je lieverlins boeken? Van iement die raar is in der hoofdt dat is ook snue.
ik hou gewoon heul veul van deprizieve knutsenaars. ook zo met muzelkanten. Vrolike knuts is knits, beklemede knuts is Knuts met 1 grote Kaa.

voelik me ook is het zo netje in huis.
heb je dan geer ten Mei Sing (het is een zienees? ) wellereis geleze ''tussemes en keel?"

Dan wil die ook de heleteit doodt. ik vrolikte der enorm vannop.
nèèje, klingt as een ienorme afrader!
Ha vetjes, hep nog steeds last van mij MPS sin-droom door de ondraguluku ligtheidt, maar ik leez gestaach verder.

Ik ga een paar daagjes (3) op rijs, eerst naar de wintereftedinges en dan naar endweghoven.

Sal jullie mizzen uit de aarde van me hardt! kusjes wallie
Ha lief Walletje vamme, gajij nou ons drie honden vagina jubelijn missen?! En Anulies ooK? En die lieve Roelie ook al met dur Russe en Wè in bedt? Ik zal blei zein as de Havietas weer is complé zijn.

Veel pleizier nogtands in de eftedinges mijdje! Vergeedt niet het jaar om te wiszelen!
Wallie, veel plezantigheit in de winterelfteling en in endweghofe. Kijk ju uit met vuurweruk. Ik, als havette-boerette, zeg maar zo, je bendt een runt as je met vuurweruk stumpt.
Liedje, ik gaat het 300vagina's havette gebrabbel nog wel mee make, al moet ik vagina 299 eigevoetig vol brabbele.
ded ze sbirid Boeretje van me!
Kejje mesgien wat futtelle over wat jei op jou sgool gelirt heb angaande karbit sgiete? Kan mijn kleuter bokje dat al doen? Of moet hij dan eerst 6 worde?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven