Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO
maandag 20 oktober 2008 om 17:56
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
maandag 29 december 2008 om 22:43
maandag 29 december 2008 om 22:59
maandag 29 december 2008 om 23:07
dinsdag 30 december 2008 om 00:18
Hoooohoooi Jetje , ik was fandaach heul errug druk met een ouwto kope en Zaadjes enso. Ksal blei sein as se weer naar sgool gaan, kan de juv ze weer es besig hauwe.
En nauw ned was ik een beedje med de votoos fan ut avchelope jaar aan de chang en dan wil mu leptop niet meer Havette nog Hyvette.
Sabien hat een feessie fanaafont gloof ik.
En nauw ned was ik een beedje med de votoos fan ut avchelope jaar aan de chang en dan wil mu leptop niet meer Havette nog Hyvette.
Sabien hat een feessie fanaafont gloof ik.
dinsdag 30 december 2008 om 01:00
Ha die Wennepen, heppie een niewe kar aangesgaft joh! Wei siten er ook ofer te denken om een outootje te kope, maar we gaan folgent jaar pas beslise. Is het een grote bak geworden om al je saatjes te verfoeren?
Ben je het al weer sat, die saatjesdrukte? Tog ook best geselig hoop ik. Of make se steets rusie met elkaar?
Ben je het al weer sat, die saatjesdrukte? Tog ook best geselig hoop ik. Of make se steets rusie met elkaar?
dinsdag 30 december 2008 om 01:08
Hed is een klijn bakkie cheworde, Jet en niew is ie ook al nied maat hei brenkt mei en Zaadjes drooch en warrem fan A naar B en daar chaat ut om, tog?
Kweenie, maar wil jei mein 3 Zaadjes een paar weekies twentieforzeffen? Se sein tuuluk ook wel liev maar zomz wil ik er wel 1 agter de stuuklaach plakke, hoor! En se make inderdaat ook wel rusie, dad is nauw ned ut nadeel as je er meer dan eendje hep, fan die roepdingen...Ag, morrege weer een dach...pfff...ik wauw dad ik een karjere hat.
Maar meestal sein ze wel liev, ja
Kweenie, maar wil jei mein 3 Zaadjes een paar weekies twentieforzeffen? Se sein tuuluk ook wel liev maar zomz wil ik er wel 1 agter de stuuklaach plakke, hoor! En se make inderdaat ook wel rusie, dad is nauw ned ut nadeel as je er meer dan eendje hep, fan die roepdingen...Ag, morrege weer een dach...pfff...ik wauw dad ik een karjere hat.
Maar meestal sein ze wel liev, ja
dinsdag 30 december 2008 om 01:28
Ja klopd helegaar, Jet! Ik frees de dach dad Zaadje 3 ook voeltaaim naar sgool moed, maar keik er ook naar uid omdad ik dan weer mein hande frei hep for karjeres enso.
Effe heel wad andes, is ut spesjale dieejeet goet ferlope chister?
Jei dagt misgien dad die meededeelink mei ontchaan was maar dan ken je Wen noch nie!
Effe heel wad andes, is ut spesjale dieejeet goet ferlope chister?
Jei dagt misgien dad die meededeelink mei ontchaan was maar dan ken je Wen noch nie!
dinsdag 30 december 2008 om 01:45
Wendela!
Nau ik kan er wel wat ofer vertelle maar dan ben ik bang dat het sjenant of pronografies wort. Aan de andere kant sein aleen wei de havette taal magtig dus dat geeft ook wel weer een sekere unanimiteit. Dus ik waach het er gewoon op. De laatste dage merk ik, in de posietsie van den hont, dat ik steets links onderin mein buik een soort steke kreig. Een soort pein als we die beweginge make. Dus dat is jamer. Weet jei wat dat kan sein?
Nau ik kan er wel wat ofer vertelle maar dan ben ik bang dat het sjenant of pronografies wort. Aan de andere kant sein aleen wei de havette taal magtig dus dat geeft ook wel weer een sekere unanimiteit. Dus ik waach het er gewoon op. De laatste dage merk ik, in de posietsie van den hont, dat ik steets links onderin mein buik een soort steke kreig. Een soort pein als we die beweginge make. Dus dat is jamer. Weet jei wat dat kan sein?
dinsdag 30 december 2008 om 02:07
Das nie leckeri, Jet. Hed is mei ofreges nie onbekent maar waar die pein dan fandaan komp, weed ik ook nie persies.
Sou ut een springent ei kunne sein? Daar kreig ik alteid ob die plek las fan, diejeeten of nie diejeete.
Zoms hellupt ut om je bekke wad te kantellen maar zoms moed je ook maar chewoon efe een andere posiesie probeere. Als ut nie chaat soals ut moed, dan moed ut maar soals ut chaat, tog?
Sou ut een springent ei kunne sein? Daar kreig ik alteid ob die plek las fan, diejeeten of nie diejeete.
Zoms hellupt ut om je bekke wad te kantellen maar zoms moed je ook maar chewoon efe een andere posiesie probeere. Als ut nie chaat soals ut moed, dan moed ut maar soals ut chaat, tog?
dinsdag 30 december 2008 om 02:17
Ha Wen, ik dagt dat je al in je mantje lach!
Het is geen springent ij, dat weet ik seker, want ik hep het springent ij gefoelt van de week en dat was aan de andere (de regter) kand. En die pein hat ik fan de week al op twee fersgilende dage en ook alebei de kere aan de linker kand. Maar niks aan het hantje, er sein noch meer posietsies voorhande inderdaat! Seg moet jei niet spesjaal diejeten op dit teitstip?
Het is geen springent ij, dat weet ik seker, want ik hep het springent ij gefoelt van de week en dat was aan de andere (de regter) kand. En die pein hat ik fan de week al op twee fersgilende dage en ook alebei de kere aan de linker kand. Maar niks aan het hantje, er sein noch meer posietsies voorhande inderdaat! Seg moet jei niet spesjaal diejeten op dit teitstip?