Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
Wij mogte geen karbit schiete op school De melukbusse werd alteit geriesijkelt geloof ik.

Maar ik denk dat bokjes van 5 jaar dat besd kunne hoor. As je ze maar helegaar in de bus stopt.
Dus ook de hantjes. Niet vergete he?
Guttegut wad hebbe jullie hed weer vein ofer boeke hier, zech! Ik kan ut allemaal maar nouweluks follege wand ik ben nauw eenmaal nie so literer aangelegen.

Mach ik noch wel meeprate?
Ow Kee. Dus: karbit in de bus. Bokje erbij. Ook ze handtjes. Deksul derop.

En hoe gatie dan knalle?
Hard Liedje, heel hard.

Wendela, ik ben ook helegaar niet literer aangelege hoor. Ik lees wel boeke en daar zal fast wel literere boeke bijsitten, maar ik hep er allerminsdt verstant van.
300
Jiehoe 300 vagina's volgehavet!!!!! Wad sein we tog goet hè?
Yeah!!! Daar kunne de geleerde een pundtje aan sabbele. Jammer dat profesor Geleert er niet meer is, dan hadde we hem dit eve lekker onder ze eigewijse neus gewreven.

Lieverts, ik gaat er een eint aan puniken. Morge vroeg op om me tas te pakke.

Ik kom natuuluk nog eve gedach zegge.

We hebbe de drie we hebbe de hondt we hebbe de erwt!

Drie hondt eeeerwt! VAGINAAAA"S
anoniem_63835 wijzigde dit bericht op 29-12-2008 22:47
Reden: ik stont fuckeerdt te sjieren en de jel was nog nie goet.
% gewijzigd
Gefliesteert allemaal!
Je hept juzelluf weer ondertroffen met de jel Liedje. Jij kan dad as ieder ander.
Oh Roelie, misgien moet de streep door Loes haar naam noch verweidert worde. Het doorlere is tog niet doorgegaan.
Ale havetekes die een paar dagen de hord op gaan: veeeel plesier!!

Lied is de glazen stolp leuk?? Of interesant? Hij staat hier ook in de kast maar ik font het zoon verwende mijt dat ik het niet uitgelese hep. Moet ik het noch een kans gefe?
ag tis maar wajevan hout. Ik vind het wel een moi boek al is het al wir 10 jaar gleden dat ik hut las. Ik vint het wel mooi onthegt zeg maar. Pluz de pezoondelike trachiek agter de sgrijfster ze leve.
Dank Liezeke! Ik weet dat ik voor anderen onderdoe as het op sjieren aan kont!
Nau misgien dat ik het noch maar een keer ga probere dan en fint ik het tog niet zoon zijkweif dese keer. Hoe noos! Over de dode niks dan goets, tog?

Ha Wendela waar hep jei de hele dach uitgehange?

En sou Sabien helemaal vandaach dur betje niet sein uitgekome na dat efenement van gistere?
Hoooohoooi Jetje , ik was fandaach heul errug druk met een ouwto kope en Zaadjes enso. Ksal blei sein as se weer naar sgool gaan, kan de juv ze weer es besig hauwe.

En nauw ned was ik een beedje med de votoos fan ut avchelope jaar aan de chang en dan wil mu leptop niet meer Havette nog Hyvette.

Sabien hat een feessie fanaafont gloof ik.
Ha die Wennepen, heppie een niewe kar aangesgaft joh! Wei siten er ook ofer te denken om een outootje te kope, maar we gaan folgent jaar pas beslise. Is het een grote bak geworden om al je saatjes te verfoeren?

Ben je het al weer sat, die saatjesdrukte? Tog ook best geselig hoop ik. Of make se steets rusie met elkaar?
Hed is een klijn bakkie cheworde, Jet en niew is ie ook al nied maat hei brenkt mei en Zaadjes drooch en warrem fan A naar B en daar chaat ut om, tog?

Kweenie, maar wil jei mein 3 Zaadjes een paar weekies twentieforzeffen? Se sein tuuluk ook wel liev maar zomz wil ik er wel 1 agter de stuuklaach plakke, hoor! En se make inderdaat ook wel rusie, dad is nauw ned ut nadeel as je er meer dan eendje hep, fan die roepdingen...Ag, morrege weer een dach...pfff...ik wauw dad ik een karjere hat.

Maar meestal sein ze wel liev, ja
Nau Wen eve wat tender lof en ker, twentieforzeffen drie roepdingen enter tenen c.q. schijts regter spelen enzow, nau ik doe het je niet na hoor!

Maar straks als de sgool weer begonne is sal je se vast ook wel weer misse, so gaat dat he.
Ja klopd helegaar, Jet! Ik frees de dach dad Zaadje 3 ook voeltaaim naar sgool moed, maar keik er ook naar uid omdad ik dan weer mein hande frei hep for karjeres enso.

Effe heel wad andes, is ut spesjale dieejeet goet ferlope chister?

Jei dagt misgien dad die meededeelink mei ontchaan was maar dan ken je Wen noch nie!
Wendela!

Nau ik kan er wel wat ofer vertelle maar dan ben ik bang dat het sjenant of pronografies wort. Aan de andere kant sein aleen wei de havette taal magtig dus dat geeft ook wel weer een sekere unanimiteit. Dus ik waach het er gewoon op. De laatste dage merk ik, in de posietsie van den hont, dat ik steets links onderin mein buik een soort steke kreig. Een soort pein als we die beweginge make. Dus dat is jamer. Weet jei wat dat kan sein?
Das nie leckeri, Jet. Hed is mei ofreges nie onbekent maar waar die pein dan fandaan komp, weed ik ook nie persies.

Sou ut een springent ei kunne sein? Daar kreig ik alteid ob die plek las fan, diejeeten of nie diejeete.

Zoms hellupt ut om je bekke wad te kantellen maar zoms moed je ook maar chewoon efe een andere posiesie probeere. Als ut nie chaat soals ut moed, dan moed ut maar soals ut chaat, tog?
Ha Wen, ik dagt dat je al in je mantje lach!

Het is geen springent ij, dat weet ik seker, want ik hep het springent ij gefoelt van de week en dat was aan de andere (de regter) kand. En die pein hat ik fan de week al op twee fersgilende dage en ook alebei de kere aan de linker kand. Maar niks aan het hantje, er sein noch meer posietsies voorhande inderdaat! Seg moet jei niet spesjaal diejeten op dit teitstip?
Liefe Dr. Wendela. Ik ga benede met Gerart kletse. Doe jei het ligt uit vandaach? Kussies!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven