Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
Ik doe ut ligt uid wand ik cha ook aandagt chefe aan Julio. Kussies truch!

*klik*
Oh, het is al donker hier. Iedereen slaapt vast!

Trusten!
Ok, ik ben begonnen op VWO, toen HAVO, MAVO, VBO, MAVO weer, HAVO weer en VWO weer....Uhm....verder begonnen (en ook weer gestopt, how typical?) met enkele vervolg studies, maar nog niets afgerond....Mag ik asje, aaaaaaaaaaaaaaaaaasjeblieft meedoen?
Loes, wazeddege een nagtbrakert. Kon je zoms de slaap niet vaten?

Jonges, heb onweis wijnig teid. Ik moet ofer een uur naar de feluwse agterhoek en moet for die teid nog de kattetwalet versgone, me tjeina afwasse en me tande poetsen. En natuuluk nog meer kleeding in me tas doen. Ik ga tenslote 3 ,5 dag weg, dus je kan maar beeter 3 broeke, 5 shirts, 3 truien, rokje, 7 paar sokke, 8 setjes ondergoed enzo meenemen (hoe kompt dat tog dat ik alteit zoveel meeneem?).

Ik neem me leptop wel mee, maar ik weed niet of er internet zonder toutje is. Mogt ik jullie helegaar niet meer spreke dan wens ik jullie hierbei avast een seer fijne jaarwiseling en een cheweldich 2009. Havettes voorever

Dag Soimmoody even een kleine waar spuwing vooraf namenlik asje hier gaat mee schrijven blijf der niet veel tijdt over voor een leven. Hebje een karjere of mesgien een echte genoodt? Want die gaander last van krijgen.

Lidewij jij ook een waar spuwing niet gaan karbyt schieten met het Bokje asjenblief. Mijn broer schoot vroeger ook met karbyt maar de enigste reden dat hem daar helerhuid van af is gekomen is dat zijn scherm engel hieper aktyf is al vanaf ze geboortenis (die van me broer, niet die van de scherm engel).

En dan nog een waar spuwing voor iede reen o nee ik bedoel een veelersytacie! Met de driehonnen! Hip hip hip.
Doe hoeg Annelies
Dag Lies!
Dach liefe Lies! Feel plezier!

Ik was so ge intri geert door die posietsie van den hont, dat ik het woort scherm engel als 'sperm engel' las.

Heb ik nu een sieke geest?
Ik zie mei niet bevroegt om jou een zieke geesd aan te prate. Maar die hieper acktieve sperrem engel vint ik pezoondelik ook wel vront rustig...
Volges mijn zijn julie zelf over actiefe sperm hengels.
Hallo liefe sperm hengels.

Lies as je leptob ut doed: heel feel plesier op de Agterhoekse Feluwe!!!!

Har, jei hep een siekegeest, daar tweivel ik nie ofer hoor! Glukkich maar for mneer Harrie wand die hout er wel fan, volleges mei! Ik sou seggen: bennevit fan it!
Goedemidag sperm hengels, sieke geeste en andere havettekes! Anelies ook veel plesier gewensd op de Agterhoekse Ardene!
Hallo Havetekkes.

Me man en roepdingen worre helemaal zenu wachtig van ut idee van 14 visitus mensen. Ze zijn ook heul verlegen, net as de man van Harrie. Vooral me roepdingen, de sgatjes.

Ik vin ut zelluf ook eng hor, mar ik hou wel veul van mensen. En die zie ik veuls te weinig, vandaar.
gewoown een partie tendt met strall kagel in de tuin voor de fellege dog gesonde manspezonen. LIjk mij de redelikste ent losoeng.
Ik heb mar 1 gesonde manspezoon. Waar laat ik die andere 2?
O gruwell mijde ik moedt egt karjere vann daach.!> en ik doe zo wijnig! Tewwel; weneer hudt op tijdt af is mag ik met fullof en andes moet het noch aF§!

Wie kann mein een stuckje motri feren?

Morrege moet ik naar de Verloszer en bolle en flappe bakke. En obbleive. Dusz van daach moedt ik per zee een slach zlaan. Fin ik.

groedtjes, beter sgaap aan Roeleboel en dat Hary en Baps zig maar vidt moge voele fan daach!

S.P""" Waris SebieN?!
quote:Livre schreef op 30 december 2008 @ 16:36:

Ik heb mar 1 gesonde manspezoon. Waar laat ik die andere 2?

1. sijn ze macher?

2. boeke kast noggis leegh, 2 planke dan ter lengte van de kauw kluimpjes.

3 veetse maar!
Liedje, doet mar karjere. Je kan ut, je kan ut, je kan ut!!!

As je nu wat gaat karjere, kun je vanavund op tijd gaan slape en dan voel je je heul vol daan.

Je heb een heule mooie karjere, en die vin je leuk, dus doen.

Zo goet?
Gö Baps heb jij medt mijn heer Bokje gebeldt? Dat is zijn texst!

Bud Dankt hor, mesgien lijster ik naar joun wel!
Egt waar? Da heeft misgien wel met een ouderlukke woonplaats te make dan? Of met gezont verstant.

Tuuluk lijster je naar mijn! As ik op je ga zitte ben je plat, helpt da in de motri fering?
eeh... ja muf frou!
Ja, as ik nou tog veuls te veel gewigt heb, kan ik ut mar beter in de strijt gooien.

Werkse!
Hallo Havettes,

Hier ies Sabien.

Ten eerstens moest ik wel tien, fijvtien heel veel blaatzijdes bijlesen. Dat kotste mu wel drie kwarturem 75 minitu heul veel tijt.

Eerst hat ik een leuk feessie en daarna heb ik heul veel geslapen en toen moes ik huis houwen en sgootbappen en met hut roepding naar de deevee-oteek voor fillems voor out en nieuws.

Annelies en Wallie sijn/gaan op rijs lees ik, veul pelezier.

Sins ik een niewe boekekas heb, doet ik de boeke ook op volgens orde fan de sgrijfer. Bij mij ook veel emmen.

Straks moet ik ook nog goet bijlesen in de klijne kamer, maar vast een drukkie fan mij.
lieferts ik mot de verjaardag van biljartbal fieren dus ik ben er niet fanafond

anneliesje feel plesier daar op de feluw

mis jullie verrie mug
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Goedemorgen havettes!

Hè, wat schrijf ik raar?? Zorrie, spel cheuqeu fur geter!

En goeie smidders dan ook maar mutteen. Lied, ik ben wad laad voor je ont te moederen, maar bij deze:

we hebben een el we hebben een ie we hebben een t

we heben een lied! (zingen op de maad van ermee zing grees).

Ok een pragtise tipp: ollie bommel en flapsen stiekem kopen op de trugwug van de flos kuttige, pan met ollie op de verneus zetten voor de stanc, ollie bommels en flapes in de magma trom, puike soeier er oven en klaar is klip! Rizzel taad: 4 uur gebespaart.

Ik ving jullie boeken aangebiederingen egt erch lief!!! Mag ik ook een beetje tender ker lof opvangen? Ik heb vermorge weer een akker fietsje gehad memmen sneuuwe ekx en dat kots mij de noderloze innerzie. Ma ik laat mijn niet kunnen hoi!

tot ladder lievers!
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven