Beschaamd

08-11-2016 16:31 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik heb vandaag in een ander forum soort van rel geschopt. Dat is helemaal niet hoe ik ben en zo kenden ze me ook niet. Daarom loop ik nu met een beschaamd gevoel rond. Ik weet dat ik hier nog weken last van ga hebben. Hoe gaan jullie om met blunders en dit soort schaamte.
Oh, ik hou van rellen, dus daar schaam ik me nooit voor.
quote:MissMillicent schreef op 08 november 2016 @ 16:32:

Oh, ik hou van rellen, dus daar schaam ik me nooit voor.Hahaa! Doet me eerlijk gezegd goed dit te horen. :D
Oh ben jij dat. Grapje. Boeie. Lekker ja even stoer doen
quote:Pin schreef op 08 november 2016 @ 16:34:

Oh ben jij dat. Grapje. Boeie. Lekker ja even stoer doen Ja, maar toen het voorbij was kwam de schaamte :(
Och joh dat zijn mensen zo weer vergeten. Maak het niet te groot en belangrijk.

Tenzij je mensen echt beledigd hebt dan is excuus aanbieden wel wijs.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
quote:IBIopviva schreef op 08 november 2016 @ 16:37:

Och joh dat zijn mensen zo weer vergeten. Maak het niet te groot en belangrijk.

Tenzij je mensen echt beledigd hebt dan is excuus aanbieden wel wijs.Ik heb eerder mijzelf belachelijk gemaakt dan iemand echt beledigd :(
quote:Cijfer14 schreef op 08 november 2016 @ 16:35:

[...]

Ja, maar toen het voorbij was kwam de schaamte :(Heb je linkje? Ga ik even kijken hoe erg t is ;)
Ik rel ook af en toe. Iemand die zich erg stoort en die ik onrecht heb aangedaan krijgt wel een oprecht excuus.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Sta je nog wel achter wat je gezegd (geschreven) hebt? In dat geval zou ik het lekker laten voor wat het is.
quote:Pin schreef op 08 november 2016 @ 16:38:

[...]

Heb je linkje? Ga ik even kijken hoe erg t is ;)En me breder laten schamen?
Ik bied mensen mijn excuses aan als ik vind dat ik ze gekwetst heb. Of als ze dat zelf zeggen. Maar niet iedereen zal het tegen je zeggen dus ja, je creert er misschien wel vijanden mee. Maar dat gebeurt ook wel als je geen rel schopt hoor.

Probeer je gewoon netjes te gedragen want als je schuldgevoel zo op je drukt, ben je waarschijnlijk net als ik en kun je beter niet rellen. Saai he? Dat is de prijs nu eenmaal van een fatsoenlijk mens willen zijn.
quote:viva-amber schreef op 08 november 2016 @ 16:39:

Ik rel ook af en toe. Iemand die zich erg stoort en die ik onrecht heb aangedaan krijgt wel een oprecht excuus.Ik heb me verontschuldigd, maar ik kreeg juist nog meer tegenstand. Ook van anderen. En toen relde ik....
quote:kaasmadam schreef op 08 november 2016 @ 16:39:

Sta je nog wel achter wat je gezegd (geschreven) hebt? In dat geval zou ik het lekker laten voor wat het is.Ja, nog steeds. Maar hun reacties hebben me wel gekwetst waardoor ik me nu waardeloos en beschaamd voel.
quote:Ameliaaa schreef op 08 november 2016 @ 16:41:

Ik bied mensen mijn excuses aan als ik vind dat ik ze gekwetst heb. Of als ze dat zelf zeggen. Maar niet iedereen zal het tegen je zeggen dus ja, je creert er misschien wel vijanden mee. Maar dat gebeurt ook wel als je geen rel schopt hoor.

Probeer je gewoon netjes te gedragen want als je schuldgevoel zo op je drukt, ben je waarschijnlijk net als ik en kun je beter niet rellen. Saai he? Dat is de prijs nu eenmaal van een fatsoenlijk mens willen zijn. Maar soms ga je even buiten je boekje. Excuses gemaakt, maar niet aangenomen. Zo vernederend dit dat ik me echt diep schaam.
Welk forum dan?
Loat goan
Ik wil het ook laten gaan door mezelf af te leiden met andere dingen. Het helpt niets. Het is opzich geen groot probleem, maar op dit moment wel groot voor mij.
quote:Cijfer14 schreef op 08 november 2016 @ 16:42:

[...]

Ja, nog steeds. Maar hun reacties hebben me wel gekwetst waardoor ik me nu waardeloos en beschaamd voel.ah joh, lekker belangrijk wat anderen zeggen. een minuut later zijn ze weer druk met op andere dingen reageren.
very metal
alsof al die mensen zo perfect zijn. laat je niks aanpraten.
very metal
Who gives a fuck. Het internet zit vol moet toetsenbord helden die van rellen houden. Het is maar internet hoor.
Ik voel me een stuk beter

Was kennelijk nodig lm erover te praten. Bedankt voor de reacties
Als je hier zo van van de leg raakt, is een forum misschien niet zo goed voor je.

Ik hou ook wel van een rel. Mijn ervaring op een forum is dat iedereen wat feller is dan in het echte leven. Je zegt toch makkelijker je mening, en oordeelt ook sneller over iemand. Terwijl in werkelijkheid iemand natuurlijk nooit zo zwart-wit is.
Maarreh, doe ns een linkje naar dat topic op dat andere forum. Kunnen we even lezen of het te erg is of wel meevalt.

Waar ging het over?
quote:Principe-Prinses schreef op 08 november 2016 @ 17:03:

Als je hier zo van van de leg raakt, is een forum misschien niet zo goed voor je.

Ik hou ook wel van een rel. Mijn ervaring op een forum is dat iedereen wat feller is dan in het echte leven. Je zegt toch makkelijker je mening, en oordeelt ook sneller over iemand. Terwijl in werkelijkheid iemand natuurlijk nooit zo zwart-wit is.Ik denk dat je gelijk hebt. Maar ik hou ook van een goede discussie af en toe. Dat kun je vaak alleen op fora.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven