Beschaamd

08-11-2016 16:31 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik heb vandaag in een ander forum soort van rel geschopt. Dat is helemaal niet hoe ik ben en zo kenden ze me ook niet. Daarom loop ik nu met een beschaamd gevoel rond. Ik weet dat ik hier nog weken last van ga hebben. Hoe gaan jullie om met blunders en dit soort schaamte.
quote:parbleumondieu schreef op 08 november 2016 @ 16:48:

Welk forum dan?Ik gok Vrouwenpower.
quote:Principe-Prinses schreef op 08 november 2016 @ 17:04:

Maarreh, doe ns een linkje naar dat topic op dat andere forum. Kunnen we even lezen of het te erg is of wel meevalt.

Waar ging het over?

Ik schaam me te diep voor. Daar ben ik namelijk geen onbekende :(

(niet persoonlijk)
quote:Cijfer14 schreef op 08 november 2016 @ 17:11:

[...]

Ik schaam me te diep voor. Daar ben ik namelijk geen onbekende :(

(niet persoonlijk)Ach joh! Hoe erg kan het nou zijn?!
Zo erg dus!
quote:Cijfer14 schreef op 08 november 2016 @ 17:14:

Zo erg dus!lachen toch, als er nooit wat gebeurt is het ook maar saai. niet persoonlijk aantrekken.
very metal
Zal ik mezelf blijven aanpraten totdat ik eroverheen ben
Stond je achter je uitspraken?

Los hiervan ben je bovenal mens. Iedereen maakt "fouten" of zegt weleens iets waar je achteraf spijt van hebt. Het gaat erom hoe je ermee omgaat. Blijkbaar vind je zelf dat je te ver bent gegaan en dat zegt al heel wat.

Daarnaast is dit ook maar "viva" he.. Je bent niemand iets verschuldigd hier.
quote:-KING- schreef op 08 november 2016 @ 17:24:

[...]

lachen toch, als er nooit wat gebeurt is het ook maar saai. niet persoonlijk aantrekken.Nou inderdaad! Ik smul altijd van een relletje hoor.
quote:Cijfer14 schreef op 08 november 2016 @ 17:38:

Zal ik mezelf blijven aanpraten totdat ik eroverheen benbeetje lief zijn voor jezelf he.
very metal
quote:Principe-Prinses schreef op 08 november 2016 @ 17:43:

[...]

Nou inderdaad! Ik smul altijd van een relletje hoor.veel mensen, als er ergens wat te doen is duikt iedereen er bovenop.
very metal
quote:-KING- schreef op 08 november 2016 @ 17:58:

[...]

veel mensen, als er ergens wat te doen is duikt iedereen er bovenop.Ja, das pas beschamend eigenlijk
quote:Maccaron schreef op 08 november 2016 @ 17:39:

Stond je achter je uitspraken?

Los hiervan ben je bovenal mens. Iedereen maakt "fouten" of zegt weleens iets waar je achteraf spijt van hebt. Het gaat erom hoe je ermee omgaat. Blijkbaar vind je zelf dat je te ver bent gegaan en dat zegt al heel wat.

Daarnaast is dit ook maar "viva" he.. Je bent niemand iets verschuldigd hier.Ik ging niet te ver, het was gewoon niet mijn style. Daarna heb ik me vernederd door sorry te zeggen wat niet werd aanvaard. Dat steekt me nog meest.
quote:-KING- schreef op 08 november 2016 @ 17:56:

[...]

beetje lief zijn voor jezelf he.Dankje
quote:Principe-Prinses schreef op 08 november 2016 @ 17:59:

[...]

Ja, das pas beschamend eigenlijk :D
quote:Principe-Prinses schreef op 08 november 2016 @ 17:59:

[...]

Ja, das pas beschamend eigenlijk
very metal
quote:Cijfer14 schreef op 08 november 2016 @ 18:00:

[...]

Ik ging niet te ver, het was gewoon niet mijn style. Daarna heb ik me vernederd door sorry te zeggen wat niet werd aanvaard. Dat steekt me nog meest.En daar redeneer je dus fout. Jij deed iets grootmoedigs;je zei sorry. Dat mensen jouw excuses niet aanvaarden ,zegt toch echt meer over hen dan over jou. Het is overigens heel makkelijk om excuses niet te aanvaarden op internet. Voel je niet vernederd. Dan hebben ze je pas echt. Haal gewoon je schouders op en ga over tot de orde van de dag.
Don't worry, be happy. Iedereen maakt weleens een - beschamende - fout. Begrijp ik het nou goed dat je daar niet anoniem was?
quote:Maccaron schreef op 08 november 2016 @ 18:05:

[...]

En daar redeneer je dus fout. Jij deed iets grootmoedigs;je zei sorry. Dat mensen jouw excuses niet aanvaarden ,zegt toch echt meer over hen dan over jou. Het is overigens heel makkelijk om excuses niet te aanvaarden op internet. Voel je niet vernederd. Dan hebben ze je pas echt. Haal gewoon je schouders op en ga over tot de orde van de dag.Ik denk dat ik daar niet meer kom.
Rellen doe je niet alleen. Je moet tenminste tegenstanders hebben.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:Lisa077 schreef op 08 november 2016 @ 18:10:

Don't worry, be happy. Iedereen maakt weleens een - beschamende - fout. Begrijp ik het nou goed dat je daar niet anoniem was?Ik was anoniem, behalve voor een persoon. Die kende mij persoonlijk en keerde zich ook tegen me. Denk dat dat ook is dat ik me zo beschaamd voel. Als lid was ik daar wel zeer bekend.
quote:retrostar schreef op 08 november 2016 @ 18:18:

Rellen doe je niet alleen. Je moet tenminste tegenstanders hebben.Ja, dat is ook zo. Maar ze kozen allemaal de andere kant, want ik relde op een verkeerd moment in een verkeerd topic :(
blijf je toch gezellig hier.
very metal
quote:-KING- schreef op 08 november 2016 @ 18:37:

blijf je toch gezellig hier.Ja, lijkt me hier ook leuk
quote:Cijfer14 schreef op 08 november 2016 @ 18:11:

[...]

Ik denk dat ik daar niet meer kom.Nog verstandiger.
quote:Cijfer14 schreef op 08 november 2016 @ 18:24:

[...]

Ja, dat is ook zo. Maar ze kozen allemaal de andere kant, want ik relde op een verkeerd moment in een verkeerd topic :(Ja, nou kan gebeuren. En dan kan je ook niet meer genuanceerd worden daarna; je moet verder op het ingeslagen pad.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven