Ervaringen Etsy

08-11-2016 20:50 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb leuke dingen gevonden voor mijn zoontje zijn nieuwe kamer ( maritiem)

Ik vind super leuke dingen via Etsy, hier mensen met ervaringen?
Onze trouwringen komen er weg. Heel blij mee
Ik bestel weleens wat. Leuke dingen. Het is gewoon een marktplaats van individuele verkopers dus mijn ervaringen zeggen niet zo veel. Je kunt ook reviews lezen op Etsy zelf per verkoper.
Ik bestel regelmatig van Etsy-sellers en ben er erg tevreden over. Binnenkort open ik daar ook mijn eigen shop. Het is een fijn creatief platform.
Ik bestel ook met enige regelmaat, en behalve dat ik op 1 pakketje lang moest wachten (wel met contact met verkoper, maar het duurde gewoon lang) heb ik alleen maar positieve ervaringen. Kijk er ook regelmatig voor leuke dingen.
quote:modus_ schreef op 08 november 2016 @ 20:53:

Ik bestel weleens wat. Leuke dingen. Het is gewoon een marktplaats van individuele verkopers dus mijn ervaringen zeggen niet zo veel. Je kunt ook reviews lezen op Etsy zelf per verkoper.Als iets niet helemaal in de haak is kan je de shop of de seller ook reporten, dan kijkt Etsy of er actie moet worden ondernomen. Je kan dus niet herhaaldelijk mensen oplichten want dan verwijdert Etsy je shop.
Alleen goede ervaringen eigenlijk.
Alleen goede ervaringen.
Goede ervaringen, leuke verkopers.
alleen goede ervaringen, vriendelijke verkopers
not all who wander are lost
quote:VanilleNoire schreef op 08 november 2016 @ 20:57:

Ik bestel regelmatig van Etsy-sellers en ben er erg tevreden over. Binnenkort open ik daar ook mijn eigen shop. Het is een fijn creatief platform.

leuk dat je het ook gaat proberen Vanille. Mag ik vragen wat je gaat verkopen?

succes!!
Ik ben fan! Ook goede ervaringen hier dus!
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
Ik bestel alleen dingen uit Nederland. Alleen maar positieve ervaringen!
Ik heb twee slechte ervaringen, maar die vallen in het niets bij alle goede ervaringen! 1 keer iets besteld wat in het echt heel anders was dan op de foto, melding gemaakt en toen bleek de shop ineens opgeheven. Konden ze zelf dus ook niet meer achteraan. En 1 pakketje is nooit aangekomen.
Nog maar een paar keer iets besteld maar super tevreden die keren!
quote:knolselder schreef op 08 november 2016 @ 21:11:

[...]

leuk dat je het ook gaat proberen Vanille. Mag ik vragen wat je gaat verkopen?

succes!!

Sieraden van polymer clay. Niet voor winst of inkomen maar als hobby.

Bedankt! Komt goed.
De dingen die ik leuk vind komen uit Amerika..doen jullie dat ook weleens!?

Bedankt voor jullie reacties!
quote:maribos schreef op 08 november 2016 @ 21:24:

Bedankt voor jullie reacties!Ik heb dingen besteld van Amerika tot Indonesië en alles is tot nu toe in goede orde aangekomen. Maar let bij het afrekenen wel op de verzendkosten, die zijn soms best hoog maar dat verschilt per verkoper.
quote:maribos schreef op 08 november 2016 @ 21:24:

Bedankt voor jullie reacties!Ja, uit de VS en Europa. Een keertje iets uit Indonesië, dat pakketje liep een grote vertraging op. De verkoopster heeft zelfs nog uitgezocht hoe dat kon en een compleet logboekje hiervan gemaild (dat hoefde voor mij echt niet ). Maar idd allemaal heel vriendelijk (vaak een mailtje na ontvangst of het product goed is aangekomen en naar verwachting).
Ik heb slechts 1 maal wat besteld daar en ik meen dat het uit Japan kwam. De verzendkosten waren uiteraard schreeuwend duur maar ik wilde het perse hebben dus gedaan.

Duurde even maar het was heel netjes verpakt en ik kreeg er nog iets gratis bij.

Ben er nog steeds erg blij mee.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Hier ook positieve ervaringen! Bestel niet alleen uit NL maar van USA tot Japan. Gewoon kijken naar de beoordeling van de verkoper en daarop baseren of je de gok waagt.
Alleen goede ervaringen, ik bestel van alles en van over de hele wereld.
Ha wat grappig, ik heb er ook onze trouwringen besteld! En een laptophoes en een armbandje voor mijn zus en mooie kopjes. Ik vind het een geweldige uitvinding!
Wat eten we vanavond?
Hier ook alleen maar goede ervaringen met Etsy. Wel even kijken of de verkoper een goede score heeft en dus betrouwbaar is.

quote:VanilleNoire schreef op 08 november 2016 @ 21:21:

[...]

Sieraden van polymer clay. Niet voor winst of inkomen maar als hobby.

Bedankt! Komt goed.leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven