Gek van mezelf
woensdag 9 november 2016 om 08:28
Oke....uhm....hier komt mijn belachelijke verhaal:
Ik ben zo knetters gespannen want er heerst weer buikgriep.
Altijd hetzelfde liedje, bang dat ik het krijg, bang dat mijn omgeving het krijgt en ik er niet van op de hoogte ben.
Mijn kleinkinderen hebben het gehad tijdens mijn oppas dag dus wassen, schoonmaken enz.
En nu?....zo gespannen als een deur want ja....stel dat ik het ook krijg of mijn man.
Wat kan ik hiermee doen, ik maak mezelf knettergek!
Ik ben zo knetters gespannen want er heerst weer buikgriep.
Altijd hetzelfde liedje, bang dat ik het krijg, bang dat mijn omgeving het krijgt en ik er niet van op de hoogte ben.
Mijn kleinkinderen hebben het gehad tijdens mijn oppas dag dus wassen, schoonmaken enz.
En nu?....zo gespannen als een deur want ja....stel dat ik het ook krijg of mijn man.
Wat kan ik hiermee doen, ik maak mezelf knettergek!
woensdag 9 november 2016 om 08:31
woensdag 9 november 2016 om 08:33
Loslaten. Klinkt makkelijk, is het niet, maar wel zo'n beetje de enige zinvolle optie die ik kan bedenken. Wat is het ergste dat er kan gebeuren? Je krijgt buikgriep. En dan? Je zit een paar dagen op de pot, je voelt je belabberd en het gaat weer voorbij. Koop alvast wat leuke tijdschriften en leg die op het toilet, heb je in ieder geval wat vermakelijks mocht je er toch komen te zitten
Hoe komt het dat je hier zo gespannen over bent?
Hoe komt het dat je hier zo gespannen over bent?
woensdag 9 november 2016 om 08:55
quote:Mutsje60 schreef op 09 november 2016 @ 08:36:
[...]
Dit bedoel ik dus, als je het niet begrijpt reageer dan niet.
Waarom reageer je alleen op deze opmerking die niet helpend voor jou is en niet op de overige vragen en tips?
Richt je op mensen en dingen die helpend zijn. Ook in je angst richt je je helaas op het gene wat niet helpend is, er over blijven malen en er bij stilstaan.
Richt je op helpende dingen, ga lunchen in de stad, bel een vriendin, ga ergens op de koffie, vraag iemand te eten, ga zwemmen, boswandeling maken, knutselen. Positieve dingen.
[...]
Dit bedoel ik dus, als je het niet begrijpt reageer dan niet.
Waarom reageer je alleen op deze opmerking die niet helpend voor jou is en niet op de overige vragen en tips?
Richt je op mensen en dingen die helpend zijn. Ook in je angst richt je je helaas op het gene wat niet helpend is, er over blijven malen en er bij stilstaan.
Richt je op helpende dingen, ga lunchen in de stad, bel een vriendin, ga ergens op de koffie, vraag iemand te eten, ga zwemmen, boswandeling maken, knutselen. Positieve dingen.
woensdag 9 november 2016 om 09:00
woensdag 9 november 2016 om 09:10
woensdag 9 november 2016 om 09:21
woensdag 9 november 2016 om 09:37