Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO
maandag 20 oktober 2008 om 17:56
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
dinsdag 30 december 2008 om 17:46
Ik vin 'vlos kuttige' wel heule mooie woorde Kaj!
Gisteren was ik met Meneer Harrie schootbappen gaan doen (ja égt, ik mog het huis uit), maar daar bent ik nu heel moe van. En nauw is de hont ook al siek geworren. Daar ben ik nog moeier van. En vanavond kom een vriendin. Da's hardstikken leuk natuurleik, maar toen ik dat vanogtent met haar af sprak hat ik noch heul veul enerzjie.
Ag, een goeie friendin klim gwoon bei mijn in bet!
Gisteren was ik met Meneer Harrie schootbappen gaan doen (ja égt, ik mog het huis uit), maar daar bent ik nu heel moe van. En nauw is de hont ook al siek geworren. Daar ben ik nog moeier van. En vanavond kom een vriendin. Da's hardstikken leuk natuurleik, maar toen ik dat vanogtent met haar af sprak hat ik noch heul veul enerzjie.
Ag, een goeie friendin klim gwoon bei mijn in bet!
dinsdag 30 december 2008 om 17:59
Drukkies voor ale havetjes die het nodich hebbe!
Cajla knap dat je je niet laat kisten mijt!
Marg veel plesier met het feestje van biljartbal!
Sabien hep je de russen verslachen?
Har en Baps ik wens julie feel enersjie, as het kon hat ik alang wat wechchecheve aan julie mijden.
Loes hoest bei jau?
Lied ben je hart aan het werk? Rontjes make hoor!
Wendela ben je weer de roepdingen aan het enter teenen?
Ik ga someteen lunzen met een friendin die ik al een half jaar niet meer hep gesien want de sgat is geemigr verhuist naar een ander lant. Nu spring ik als de wiederweergaat onder de does foordat ze inene op de bel staat te drukke.
Kussies!
Cajla knap dat je je niet laat kisten mijt!
Marg veel plesier met het feestje van biljartbal!
Sabien hep je de russen verslachen?
Har en Baps ik wens julie feel enersjie, as het kon hat ik alang wat wechchecheve aan julie mijden.
Loes hoest bei jau?
Lied ben je hart aan het werk? Rontjes make hoor!
Wendela ben je weer de roepdingen aan het enter teenen?
Ik ga someteen lunzen met een friendin die ik al een half jaar niet meer hep gesien want de sgat is geemigr verhuist naar een ander lant. Nu spring ik als de wiederweergaat onder de does foordat ze inene op de bel staat te drukke.
Kussies!
dinsdag 30 december 2008 om 18:03
Jeedje Har, wad een enersjie fuspoeling, sgootbappen. Hat je nie wad andes kunne fuzinne om je enesjie ofer de ballek te gooie? Maar die friendin in bet, vin Meneer Harrie da wel goe?
Wand de enesjie in bet moed je tog wel for hem beware, hoor!
Wete jullie waar ik nauw zoon lasd fan hep: fan de staatiese sgokken, ik wor er egt helegaar chek fan! Ik kreig sgokken fan de leptob, ligtknoppies, eiskasd en sellufs fan me roepdinge. En cheen zagte sgokkies hè, neeeeeej egt fan tsssttssssttssss bliksemvlids sgokke, egt nie vein!
Dus as ik jauw nauw effe heel feel drukkies gaad geve Har, hep je misgien wel chenoeg enersjie for friendin en daarna noch for Meneer Harrie in bet! Goet ideej hè van mein?
Wand de enesjie in bet moed je tog wel for hem beware, hoor!
Wete jullie waar ik nauw zoon lasd fan hep: fan de staatiese sgokken, ik wor er egt helegaar chek fan! Ik kreig sgokken fan de leptob, ligtknoppies, eiskasd en sellufs fan me roepdinge. En cheen zagte sgokkies hè, neeeeeej egt fan tsssttssssttssss bliksemvlids sgokke, egt nie vein!
Dus as ik jauw nauw effe heel feel drukkies gaad geve Har, hep je misgien wel chenoeg enersjie for friendin en daarna noch for Meneer Harrie in bet! Goet ideej hè van mein?
dinsdag 30 december 2008 om 18:11
dag lieve Jetje! Ik blij vet biezonder vinde tot jij nouw gaat leunzen tuweil tot wij zo drek an de spuug gettie bolle neuze gaan. Leuk tot je een ruine met je buiten aartse vriending heb!
Har, het is Flos kuttige. Je begreip wel warom. Ik straalkaggel even wat inner jus naar je over, komp hemel goed.
Har, het is Flos kuttige. Je begreip wel warom. Ik straalkaggel even wat inner jus naar je over, komp hemel goed.
Ga in therapie!
dinsdag 30 december 2008 om 18:12
Neukende bliksems, Loes? Die hep ik seker eve gemisd dan! In ieder chefal sein dese sgokken nied lecker, dus dan ken het beina nix te make hebben met spesjale diejeten, tog?
Hé Jet, ja ik ben weer de chehele dach aan ut entertenen chewees... pffff... maar nu sitten se efen for de teefee dus mach ik efe Havetten!
Hé Jet, ja ik ben weer de chehele dach aan ut entertenen chewees... pffff... maar nu sitten se efen for de teefee dus mach ik efe Havetten!
dinsdag 30 december 2008 om 18:21
Wen ik leid zelf ook onder statistiese schokker. Ze zijn nie zo lekker asse klinke Maar dat is dus gewoon ammel negen tiene innenzie die in je lig gaam is op gubbout. Wat ik jou (en mijn eijgen) dus afraadt is:
- kont cent treer je op een pussoon/mens aan wie je een haat grondege hekhel heb (ik weed al ieman)
- denk je voor tot je een innenzie line tussen jouw en die ieman/vrou heb lopen
- sla je ogen dicht (of laad een naasteling dit doen)
- raak med je regterrand je kruin aan
- zeg de naam van de ieman/vrou in questie hart top uit
- raak met je linkker voed een statisties geladen abjekt aan
- denk je voor hoe de negen tiene innenzie van jouw na de desbetrokken ieman/vrau overstroom.
- kont cent treer je op een pussoon/mens aan wie je een haat grondege hekhel heb (ik weed al ieman)
- denk je voor tot je een innenzie line tussen jouw en die ieman/vrou heb lopen
- sla je ogen dicht (of laad een naasteling dit doen)
- raak med je regterrand je kruin aan
- zeg de naam van de ieman/vrou in questie hart top uit
- raak met je linkker voed een statisties geladen abjekt aan
- denk je voor hoe de negen tiene innenzie van jouw na de desbetrokken ieman/vrau overstroom.
Ga in therapie!
dinsdag 30 december 2008 om 19:48
Drukkies voor Babs en Har. En drukkies voor Roel wand die isde niet dus die zel ook nog wel zick zijn.
Caj ik wil jou ook wel drukkies geven maar ik durf niet zo goedt wand strakt krijg ik een sgok met negatieven lading.
Lied na ellek halfuur karjere een oliebol motorveerd dat een beedtje?
Isset bij julie ook al de hele dag zo lekkar rustich op straat zonder knallen en ondplovvingen? Ik weet niet of de policiemanen daar voor zorgen maar mijn dank voor het in dezen terzaken bevoegt gezach is groodt mede namens de neuerowtische huis dieren uit de straat die ik zelf niet hep.
Caj ik wil jou ook wel drukkies geven maar ik durf niet zo goedt wand strakt krijg ik een sgok met negatieven lading.
Lied na ellek halfuur karjere een oliebol motorveerd dat een beedtje?
Isset bij julie ook al de hele dag zo lekkar rustich op straat zonder knallen en ondplovvingen? Ik weet niet of de policiemanen daar voor zorgen maar mijn dank voor het in dezen terzaken bevoegt gezach is groodt mede namens de neuerowtische huis dieren uit de straat die ik zelf niet hep.