Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Wad een rusd hier. Vriendin is net wech, we hebben 'hut' tog maar gwoon op de bank gedaan. Met Meneer Harrie erbei.

Was heel gesellich.
Alle reacties Link kopieren
Ja ut is seker heul errug rustich hier. Denk dad ut komp door de fakantiechangers, door russen behekzte Havettes en alle veesdache belsommeringen.

Pusoonluk hep ik hier een beedje moeitdte med Zaadjes plad te kreige wand se sijn helegaar in de sperzcieboone fanwege het niewe ouwe jaar dad dur aankomp. Julio, de chek hep fuurwerrek gekogd, dus dad finne se wel spannunt die Zaadjes fan mei...
Nou mijn roepding slaapt ook pas net, Wen.

Ik had Cajla op de sjet maar die ben ik weer kwijt. Cajla! Bennege ook in slaap gefallu?
Hier is ut ook nog wel rustig met de knallen enzo, Emma.

Al woon ik in een durp waar ze wel veel knallen normaal, dit jaar ist nog nie feel.

Mijn blafding is ook nog best rieleks.

Heee, ik zie dat Babs een nieuwe avator heb! Koel.
Har, een triejo op de sofa?

Gesellich tog!
Loesje ik ben weer trug op de chachacha maar jij ben van de lijn af gevallen (of gedysenteerd naar de hevattes?). Dus ajjewil chachacha en dan ben ik dur.
Ga in therapie!
Ik zadt weer hirlik te budde schuike al lezende wat julie schrijvden hiero. Virtuweuze woordt bespelingen op dat Groot Taal Orchel der Neder Dietsze Taal.

Veel gekarjert is er hier niet, mesgien hadt Emma hem door: ik hadt noch geen ollie bommels gebakke. Voor tot ik mijn eige daarmee balonnen kan.

Mijde me beebie stoot almar zo hardt met ze koppetje tege me ribbe. En ik maar ver mane: neeje beebie, zoo zijn we nie getrauwmaat! Nog ene keer je moeder haar aden moot nog harder af knelle en je faderenik hauwe weer 1 week sack gelt in! En dat buttekent dat je pas met 16 jaar 4 weke iets kreigt vorut eerst wantte rest is al verspilt door jou! eige! DUS!

Marik geloof dat er een beebie vlutseraar aan te mouw passen moet komen. Of de Flos Kuttige van Dienst.
Ajjijwil chachacha dan bennik er! Zie jouw daar!
Ik wil graag de groente en drukkies doen voor:

Alle havettes maar in de bijzonderlijkhijt Kajla van der Panterijn en Idsiora van Boekcelsteen. En Roelien van Puisten en Sebien Krul Haar. En menneer Van dr Vellen van middels zijn jaardag. EN Hary von Darrm en al har patners.

Julie wete zellef wel werom!?
Loezevissie, joun willik ook niet fugchete wandt ik vin hut juitsem zo gezwellig met jou in ons klubbertje!
Dankje, Lied. Ik doe jouw graag de groente trug!

Het is echt een lou bad hier!

Cajl, ik voel me al helegaar net een roepding, jouw roepen op de chacha. Of Bussen.
Wen en Kaj fuggeet ik nog een tipp!?

Die elektrieke sjokken houwe geruts op as julie je godelike leive eens uit het ge-ijkelde vliese huis pak stappe! En nie meer op je plestike stoele zitte! Oja en Kaj hadt wel gellijk: nie meer aan initjie fretende onderveduen denken.

Maar het vliese pak mag met de kerse boom fubrandt! Dad is zøøøøøø 2.008!
Hoi liedewied! Bedakt voor de tipp! Vlieze huispakken zijn dus statisties on voor antwordt? Of geld dat alleen voor verijkelde pakken? Hoe zid het met uchs? Zijn die ook gelijdelijk voor illuktriese tijd? En moed je ze dan juis wel of juis nie drage (ik had dat summester gespeibeld op de havo).

Loesje ik heb je gemisdt op de sjed! Me zus belde voor af te spreke en toe was ik even van de lijn afgevallen. Ik zach tot je me gebusd had en nouw bus ik trug en nouw ben jij turluk al na bet

Nog een opfrolicker vor het slapegan! Ik heb bij de mensen van de schreew lelijkers twee spelgoed fötösjes bestelt! Hopenluk heb ik ze voor hut wie kent nog binnen en kennen de roepdingen zich met hunnie dur stensil mes (sinterklaaskutdoo) en de door mijn onder aangetekende bijgeleverde brijnaalden er op uit leven.

In de erbij overgeleverde insturksies word naver luid pursies uitgelegen hoe de doehutzelv abbottus in haar werk springt. De kruimel dief of zof stuiger voorde kurentagsje moed je zelf in het bezid zijn. De sieremese tweelling en andere spesjal editsjons (met dierverse mis makingen of dan wel aangeborige ontweikingen) waren helas uit verkogt maar komen in jannewarie weer niewe binnen.

Je moed er wel batteurije in doen as je het bijgehorige geluid van de sgreuw lellijkers wil horen. Echt een leuke akteventijd voor het hele gezzin voor een zondag midag tog?
Ga in therapie!
O Liedelief, ik besef me nouw tot dit mersgien wat te opruiwend voor jouw is in jou toestad. Zorri als ik je gekwestend heb

laaps lekker allemal!
Ga in therapie!
goeiesmorgens lieferts

ik ben er weer, biljartbal het een leuek ferjaardag gehad en nu is het teid foor de out en nieuwe feesies. Ik moet eerst out en nieuwes fieren met de roepdingesen en erna gewoon thuis

gaan jullie met fuurwerk knalle, biljartbal gaat fandaag kijken of er fuurwerk van de vragtwagen falt
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Mogge Margje, noch gefeeliesieteert met de biljart bal!

Wei knalle nie,wei kijke naar knallen.

Ik snap niets van dat spellutje van Kaj. Sgreewdingesen met stenliemessen?
Ha dames dag alemaal ik ben heel blij want ik heb zojuisd twee mooien jassen gekregen van een meden forumer via het ruil toppik alhier. ter onde steuning van me innerlike schoonheidt naturlik.

Hoe is het in de zicken boech zijn julie alemaal wel in staat om vernavent een schyr boven menselike hoeveelhijd oliebolen appelflapen en ander zins na binnen te spoelen onder wijl herinerinnen op halendt van het afgelopende jaar goed schiks of kwaadt schiks?

Nou doeg, ik ga de keuke schoon maken. Morituri moritori zeg ik altijdt maar.
Ha vettes!

Marg, jij fees lekker door!

Wij wonen dus in het Zeeuwse en daar is een tradiesie met out en nieuwes, fan allemaal kindjes die aan de deur komen zingen! Ik loop al de hele ochtend mandereinen uit te delen aan ze.
oh fijn, Emma. Jassen als het zo kout is

Bij ons tuis is het binnen wel erg kout trauwens. Ik ga blij zijn als de renofatie van het huis begint en wij hier ook seevee krijgen.

Alleen de woonkamer is warm.
me man hep niet zoveel vertrauwen in me kookunst... ik zeg zal ik gevulden eien maken. zegt hij wat is dat dan? is dat dat jenet eigeel deruit haalt en der geprakte banaan in doet?
Fergeet de majo niet Emma!
Hallo Havettekes.

Ei mee bananas derin? Johan tog.
Iedereen weet tog dat je met een benaan stukies soekela dertusen moet doen en dan ammummimmimmumfwolie derom en dan in doven.
ow das lekker em

ik het net oliebollen en appeldingesen gehaalt voor mein roepdingesen en fuurwerk foor biljartbal en die is nu als klein joggie sein fuurwerk aan het bekeiken onder de oe en aa's
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven