Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO
maandag 20 oktober 2008 om 17:56
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
dinsdag 30 december 2008 om 23:04
Ja ut is seker heul errug rustich hier. Denk dad ut komp door de fakantiechangers, door russen behekzte Havettes en alle veesdache belsommeringen.
Pusoonluk hep ik hier een beedje moeitdte med Zaadjes plad te kreige wand se sijn helegaar in de sperzcieboone fanwege het niewe ouwe jaar dad dur aankomp. Julio, de chek hep fuurwerrek gekogd, dus dad finne se wel spannunt die Zaadjes fan mei...
Pusoonluk hep ik hier een beedje moeitdte med Zaadjes plad te kreige wand se sijn helegaar in de sperzcieboone fanwege het niewe ouwe jaar dad dur aankomp. Julio, de chek hep fuurwerrek gekogd, dus dad finne se wel spannunt die Zaadjes fan mei...
dinsdag 30 december 2008 om 23:46
Ik zadt weer hirlik te budde schuike al lezende wat julie schrijvden hiero. Virtuweuze woordt bespelingen op dat Groot Taal Orchel der Neder Dietsze Taal.
Veel gekarjert is er hier niet, mesgien hadt Emma hem door: ik hadt noch geen ollie bommels gebakke. Voor tot ik mijn eige daarmee balonnen kan.
Mijde me beebie stoot almar zo hardt met ze koppetje tege me ribbe. En ik maar ver mane: neeje beebie, zoo zijn we nie getrauwmaat! Nog ene keer je moeder haar aden moot nog harder af knelle en je faderenik hauwe weer 1 week sack gelt in! En dat buttekent dat je pas met 16 jaar 4 weke iets kreigt vorut eerst wantte rest is al verspilt door jou! eige! DUS!
Marik geloof dat er een beebie vlutseraar aan te mouw passen moet komen. Of de Flos Kuttige van Dienst.
Veel gekarjert is er hier niet, mesgien hadt Emma hem door: ik hadt noch geen ollie bommels gebakke. Voor tot ik mijn eige daarmee balonnen kan.
Mijde me beebie stoot almar zo hardt met ze koppetje tege me ribbe. En ik maar ver mane: neeje beebie, zoo zijn we nie getrauwmaat! Nog ene keer je moeder haar aden moot nog harder af knelle en je faderenik hauwe weer 1 week sack gelt in! En dat buttekent dat je pas met 16 jaar 4 weke iets kreigt vorut eerst wantte rest is al verspilt door jou! eige! DUS!
Marik geloof dat er een beebie vlutseraar aan te mouw passen moet komen. Of de Flos Kuttige van Dienst.
dinsdag 30 december 2008 om 23:49
Ik wil graag de groente en drukkies doen voor:
Alle havettes maar in de bijzonderlijkhijt Kajla van der Panterijn en Idsiora van Boekcelsteen. En Roelien van Puisten en Sebien Krul Haar. En menneer Van dr Vellen van middels zijn jaardag. EN Hary von Darrm en al har patners.
Julie wete zellef wel werom!?
Alle havettes maar in de bijzonderlijkhijt Kajla van der Panterijn en Idsiora van Boekcelsteen. En Roelien van Puisten en Sebien Krul Haar. En menneer Van dr Vellen van middels zijn jaardag. EN Hary von Darrm en al har patners.
Julie wete zellef wel werom!?
dinsdag 30 december 2008 om 23:55
Wen en Kaj fuggeet ik nog een tipp!?
Die elektrieke sjokken houwe geruts op as julie je godelike leive eens uit het ge-ijkelde vliese huis pak stappe! En nie meer op je plestike stoele zitte! Oja en Kaj hadt wel gellijk: nie meer aan initjie fretende onderveduen denken.
Maar het vliese pak mag met de kerse boom fubrandt! Dad is zøøøøøø 2.008!
Die elektrieke sjokken houwe geruts op as julie je godelike leive eens uit het ge-ijkelde vliese huis pak stappe! En nie meer op je plestike stoele zitte! Oja en Kaj hadt wel gellijk: nie meer aan initjie fretende onderveduen denken.
Maar het vliese pak mag met de kerse boom fubrandt! Dad is zøøøøøø 2.008!
woensdag 31 december 2008 om 00:31
Hoi liedewied! Bedakt voor de tipp! Vlieze huispakken zijn dus statisties on voor antwordt? Of geld dat alleen voor verijkelde pakken? Hoe zid het met uchs? Zijn die ook gelijdelijk voor illuktriese tijd? En moed je ze dan juis wel of juis nie drage (ik had dat summester gespeibeld op de havo).
Loesje ik heb je gemisdt op de sjed! Me zus belde voor af te spreke en toe was ik even van de lijn afgevallen. Ik zach tot je me gebusd had en nouw bus ik trug en nouw ben jij turluk al na bet
Nog een opfrolicker vor het slapegan! Ik heb bij de mensen van de schreew lelijkers twee spelgoed fötösjes bestelt! Hopenluk heb ik ze voor hut wie kent nog binnen en kennen de roepdingen zich met hunnie dur stensil mes (sinterklaaskutdoo) en de door mijn onder aangetekende bijgeleverde brijnaalden er op uit leven.
In de erbij overgeleverde insturksies word naver luid pursies uitgelegen hoe de doehutzelv abbottus in haar werk springt. De kruimel dief of zof stuiger voorde kurentagsje moed je zelf in het bezid zijn. De sieremese tweelling en andere spesjal editsjons (met dierverse mis makingen of dan wel aangeborige ontweikingen) waren helas uit verkogt maar komen in jannewarie weer niewe binnen.
Je moed er wel batteurije in doen as je het bijgehorige geluid van de sgreuw lellijkers wil horen. Echt een leuke akteventijd voor het hele gezzin voor een zondag midag tog?
Loesje ik heb je gemisdt op de sjed! Me zus belde voor af te spreke en toe was ik even van de lijn afgevallen. Ik zach tot je me gebusd had en nouw bus ik trug en nouw ben jij turluk al na bet
Nog een opfrolicker vor het slapegan! Ik heb bij de mensen van de schreew lelijkers twee spelgoed fötösjes bestelt! Hopenluk heb ik ze voor hut wie kent nog binnen en kennen de roepdingen zich met hunnie dur stensil mes (sinterklaaskutdoo) en de door mijn onder aangetekende bijgeleverde brijnaalden er op uit leven.
In de erbij overgeleverde insturksies word naver luid pursies uitgelegen hoe de doehutzelv abbottus in haar werk springt. De kruimel dief of zof stuiger voorde kurentagsje moed je zelf in het bezid zijn. De sieremese tweelling en andere spesjal editsjons (met dierverse mis makingen of dan wel aangeborige ontweikingen) waren helas uit verkogt maar komen in jannewarie weer niewe binnen.
Je moed er wel batteurije in doen as je het bijgehorige geluid van de sgreuw lellijkers wil horen. Echt een leuke akteventijd voor het hele gezzin voor een zondag midag tog?
Ga in therapie!
woensdag 31 december 2008 om 10:26
goeiesmorgens lieferts
ik ben er weer, biljartbal het een leuek ferjaardag gehad en nu is het teid foor de out en nieuwe feesies. Ik moet eerst out en nieuwes fieren met de roepdingesen en erna gewoon thuis
gaan jullie met fuurwerk knalle, biljartbal gaat fandaag kijken of er fuurwerk van de vragtwagen falt
ik ben er weer, biljartbal het een leuek ferjaardag gehad en nu is het teid foor de out en nieuwe feesies. Ik moet eerst out en nieuwes fieren met de roepdingesen en erna gewoon thuis
gaan jullie met fuurwerk knalle, biljartbal gaat fandaag kijken of er fuurwerk van de vragtwagen falt
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
woensdag 31 december 2008 om 11:05
Ha dames dag alemaal ik ben heel blij want ik heb zojuisd twee mooien jassen gekregen van een meden forumer via het ruil toppik alhier. ter onde steuning van me innerlike schoonheidt naturlik.
Hoe is het in de zicken boech zijn julie alemaal wel in staat om vernavent een schyr boven menselike hoeveelhijd oliebolen appelflapen en ander zins na binnen te spoelen onder wijl herinerinnen op halendt van het afgelopende jaar goed schiks of kwaadt schiks?
Nou doeg, ik ga de keuke schoon maken. Morituri moritori zeg ik altijdt maar.
Hoe is het in de zicken boech zijn julie alemaal wel in staat om vernavent een schyr boven menselike hoeveelhijd oliebolen appelflapen en ander zins na binnen te spoelen onder wijl herinerinnen op halendt van het afgelopende jaar goed schiks of kwaadt schiks?
Nou doeg, ik ga de keuke schoon maken. Morituri moritori zeg ik altijdt maar.
woensdag 31 december 2008 om 12:43