Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
Har, je mag wel bij mij komme ete. Meneer Kruishaar is net de laatste sgootbappen aan hut doen vanwegens dat ik de straat nie meer op durref.
Da's lief Sebien!

Heb Meneer Harrie al naar de koeliekas gestuurt. We kunne twee dage pas taa ete en hij vont nog een stuk geitjeskaas. Komp allemaal goet dus.

Babs: staa peltjes boeke als beizettaafel gebruike?
Publeem is, dat me wand al vol is met boeken kasten. Em, me slaapkamer is nu één grote stapel boeken en een bed. En ruim 100 parfumfleskes, dat ook nog.

Joop is heul publeem op lossent bezig en dikt de boeken voor me in, om ut tog te laten passe. Joop is om te

Ik ga me pjoeter nog lang niet uit zette, mar ook van mijn de allebeste wensen foor 2009 en, zoas we da in Brabant zegge:

ZALIG NIEUWJAAR!
Ik zou gewoon ales na de V wegooien. Hoe niets Oscar Wilde en Fay Weldon en Jan Wolkers en Jeannet Winterson en Joost Zwagerman enniewee.
Honnnend parvum flesjes?

k hebder 3 (derrie).

Wat zel jij leker ruiken.
As ik alles geleik op doe, ruik ik vies hor.

Meer dan honnend wel, uit de hant geloperde hobbie. Mar as ik gewoon 1 of 2 geleik doe, ruik ik wel alteid lekker ja. As je dr van hou dan.
Tis gelukt, de boeken kasten zijn weer up toe deet en netjus, jèèèh.
Yeah, Babs gaat opgeruimt en geurig ruikent hut nieuwe jaar in.
Ut parvummetje vor vunavont moet ik nog uit zoeke. Ik denk dak voor klessiek ga om ut nieuwe jaar in te hale.

Gaat ut goet Sabien, zo binnen?
Hut gaat goet hoor Babs. Soms flieg ik een halleve meter de lugt in fan de sgrik van de heul harde knallen, maar binnen voel ik me wel feilig.

Vroeguh was ik veul banger. Dan durfte ik niet eens voor het raam te staan.

So, heb noch een wasje opgehangen, plas fan de mauwdingen opgedwijlt (die sijn ook een beetje bang) en nu kan ik mooi sgoon het nieuwste jaar in. Nu hoeft ik niets meer, behalleve oliebommen eten en aftellen. En straks sjampoo sjampie drinke.

En jij Babs, ben je samen met Joop en de boekjes, of krijgt je noch visiteurs?
Ik ben gewoon met Joop en me Boekjes. As je geen vrientjes in de buurt heb, kunne ze ook niet visiteure.

De hont hier is ook heul bang. Om 22.00 uur laat Joop um foor ut laatst uit, daarna gaat ie egt niet meer na buiten. En tussen 0.00 en 1.00 vindt ie hemaal niet leutig.
Ik hoef ook niks.

Allenig banaan praken om in de eien tedoen.
Emma, Bleehg, banaan in hut ij rare koelienaire iedeejen heb jouw man

Maar as hut huis houwen gedaan is en de oliebommen staan klaar kunne wu dus buginne met aftelle ... noch minderder dan zeeven uur ...
Joop heb me lekkere toosjus gevoederd. Zo gaan we aan de olie bommels en appel bin jees, as dinee. Das onze eigeste tredisie, die hebbe de Boekskes vurzonne. Daana een spuit erin jasse, en aftelle mar.
Neejneejneej nog niet tellen niet! We moete eerst nog trugblikken en ge- & herdenken!

Bevobbeld wat wazet ongroerenste momet van het erafgelopen jaar?
De opgerigting van de Havettes tuurleik!
O ik von de opgerechtegin niet zo onroerent want toen zat ik me tegleik kepodt te ergr irrit iriteren naar geleert.
De Havettes hebben me hut afgelope jaar wel tot laggen en huile geberoert.

En verdurs... effe denke hoor..
mijde ik vond het op moeten van de havietas ook wel een van de beroerdste momenten van het jaar hoor... Evenas me comsepsie nettulek. En me vruizing van Amierika naar Neddelandt. Me niewe baan. Menir bokkje kreeg ze ouwe bann trug toen we wir in het landt ware. Ook ze opstapje (permozie) in ze hijdige baan was goedt. Me jonge bokkje die zo een blijde lieve keluter is. En mij nu knufelt van agter en kuzzjezz geeft...

Me gaste kome zo, dus mesgien ben ik alleen ielegaal nog op de flep top. Ik ben werklik reuze moe dus ik zal best even 1 uurtje op me bedt kunne gaan legge "" uijt ruste" netulek met flep topp om te keike ov er nog goede neiwse zijn uit De Weareldt.

kusjez alvast van julie Li voor een vijne avondt en zoeper 20,O9!
ik was wel doorgeroerd toen me broer gin trauwen. ik ben niet zoon groot voorstamper van het Huw Lijk & zelf ook niet getraut maar toentie in de kerk stont en mette vermilies en met muz;yk toen moesd ik tog inenen en traandje weg duimen.
nu ga ik even ieds aan me riel laif doen. fijne jaarverwisseling allemaal!
Trug kijke?

Mooi:

De Havettekes zijn er gekome. Oudste roepding bleek de goeie keus te hebbe gemaakt van sgool en zig goet te voelen op ze gimnasijum. Hij ging koem laudu over naar de 2e klas. Jongste roepding bleek de goeie keus te hebbe gemaakt van sgool en voelt zig goet in ze brugklas. As ie zo door gaat kan ie meteen VeeWeeOo gaan doen, wat ie graag wil. Pragtige zomervukansie gehad in de Proovanse, voor ut eerst met onze kèrèvèn.

Nie zo mooi:

Alle 4 een longs ontstekings gehat, ik zellufs 2 keer. Roepdingen hadde allebei epilepsie-gerommel. Jongste ze hooikoots wor steets ergur. Me MS holt agteruit en ik ben bang. Ik moet vutaan spuite en da geeft nawerkings. Ik heb in ut egte leven geen nieuwe mensen lere kenne en bevrient. Er is nog nooit zo wijnig visite geweest bij me as in 2008. Me 4 vriendinnen heb ik dit jaar alle 4 mar 1 keer gezien en nouweluks gesproke, want druk druk druk. Zij dan, ikke niet.
quote:Livre schreef op 31 december 2008 @ 18:24:

Er is nog nooit zo wijnig visite geweest bij me as in 2008. Mar da gaan we wad aan doen in 2009 tog? Zal ik gou op verzieten komen?
Ja Emma, da gaan we der aan doen!

Ander halluf uur gekaart met me mannen, we ginge peste. Nou staat de Top 2000 nog steets aan en zijn we ammaal aan ut rommele voor ons zelluf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven