Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO
maandag 20 oktober 2008 om 17:56
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
woensdag 31 december 2008 om 15:29
Publeem is, dat me wand al vol is met boeken kasten. Em, me slaapkamer is nu één grote stapel boeken en een bed. En ruim 100 parfumfleskes, dat ook nog.
Joop is heul publeem op lossent bezig en dikt de boeken voor me in, om ut tog te laten passe. Joop is om te
Ik ga me pjoeter nog lang niet uit zette, mar ook van mijn de allebeste wensen foor 2009 en, zoas we da in Brabant zegge:
ZALIG NIEUWJAAR!
Joop is heul publeem op lossent bezig en dikt de boeken voor me in, om ut tog te laten passe. Joop is om te
Ik ga me pjoeter nog lang niet uit zette, mar ook van mijn de allebeste wensen foor 2009 en, zoas we da in Brabant zegge:
ZALIG NIEUWJAAR!
woensdag 31 december 2008 om 16:48
Hut gaat goet hoor Babs. Soms flieg ik een halleve meter de lugt in fan de sgrik van de heul harde knallen, maar binnen voel ik me wel feilig.
Vroeguh was ik veul banger. Dan durfte ik niet eens voor het raam te staan.
So, heb noch een wasje opgehangen, plas fan de mauwdingen opgedwijlt (die sijn ook een beetje bang) en nu kan ik mooi sgoon het nieuwste jaar in. Nu hoeft ik niets meer, behalleve oliebommen eten en aftellen. En straks sjampoo sjampie drinke.
En jij Babs, ben je samen met Joop en de boekjes, of krijgt je noch visiteurs?
Vroeguh was ik veul banger. Dan durfte ik niet eens voor het raam te staan.
So, heb noch een wasje opgehangen, plas fan de mauwdingen opgedwijlt (die sijn ook een beetje bang) en nu kan ik mooi sgoon het nieuwste jaar in. Nu hoeft ik niets meer, behalleve oliebommen eten en aftellen. En straks sjampoo sjampie drinke.
En jij Babs, ben je samen met Joop en de boekjes, of krijgt je noch visiteurs?
woensdag 31 december 2008 om 17:07
woensdag 31 december 2008 om 18:12
mijde ik vond het op moeten van de havietas ook wel een van de beroerdste momenten van het jaar hoor... Evenas me comsepsie nettulek. En me vruizing van Amierika naar Neddelandt. Me niewe baan. Menir bokkje kreeg ze ouwe bann trug toen we wir in het landt ware. Ook ze opstapje (permozie) in ze hijdige baan was goedt. Me jonge bokkje die zo een blijde lieve keluter is. En mij nu knufelt van agter en kuzzjezz geeft...
Me gaste kome zo, dus mesgien ben ik alleen ielegaal nog op de flep top. Ik ben werklik reuze moe dus ik zal best even 1 uurtje op me bedt kunne gaan legge "" uijt ruste" netulek met flep topp om te keike ov er nog goede neiwse zijn uit De Weareldt.
kusjez alvast van julie Li voor een vijne avondt en zoeper 20,O9!
Me gaste kome zo, dus mesgien ben ik alleen ielegaal nog op de flep top. Ik ben werklik reuze moe dus ik zal best even 1 uurtje op me bedt kunne gaan legge "" uijt ruste" netulek met flep topp om te keike ov er nog goede neiwse zijn uit De Weareldt.
kusjez alvast van julie Li voor een vijne avondt en zoeper 20,O9!
woensdag 31 december 2008 om 18:24
Trug kijke?
Mooi:
De Havettekes zijn er gekome. Oudste roepding bleek de goeie keus te hebbe gemaakt van sgool en zig goet te voelen op ze gimnasijum. Hij ging koem laudu over naar de 2e klas. Jongste roepding bleek de goeie keus te hebbe gemaakt van sgool en voelt zig goet in ze brugklas. As ie zo door gaat kan ie meteen VeeWeeOo gaan doen, wat ie graag wil. Pragtige zomervukansie gehad in de Proovanse, voor ut eerst met onze kèrèvèn.
Nie zo mooi:
Alle 4 een longs ontstekings gehat, ik zellufs 2 keer. Roepdingen hadde allebei epilepsie-gerommel. Jongste ze hooikoots wor steets ergur. Me MS holt agteruit en ik ben bang. Ik moet vutaan spuite en da geeft nawerkings. Ik heb in ut egte leven geen nieuwe mensen lere kenne en bevrient. Er is nog nooit zo wijnig visite geweest bij me as in 2008. Me 4 vriendinnen heb ik dit jaar alle 4 mar 1 keer gezien en nouweluks gesproke, want druk druk druk. Zij dan, ikke niet.
Mooi:
De Havettekes zijn er gekome. Oudste roepding bleek de goeie keus te hebbe gemaakt van sgool en zig goet te voelen op ze gimnasijum. Hij ging koem laudu over naar de 2e klas. Jongste roepding bleek de goeie keus te hebbe gemaakt van sgool en voelt zig goet in ze brugklas. As ie zo door gaat kan ie meteen VeeWeeOo gaan doen, wat ie graag wil. Pragtige zomervukansie gehad in de Proovanse, voor ut eerst met onze kèrèvèn.
Nie zo mooi:
Alle 4 een longs ontstekings gehat, ik zellufs 2 keer. Roepdingen hadde allebei epilepsie-gerommel. Jongste ze hooikoots wor steets ergur. Me MS holt agteruit en ik ben bang. Ik moet vutaan spuite en da geeft nawerkings. Ik heb in ut egte leven geen nieuwe mensen lere kenne en bevrient. Er is nog nooit zo wijnig visite geweest bij me as in 2008. Me 4 vriendinnen heb ik dit jaar alle 4 mar 1 keer gezien en nouweluks gesproke, want druk druk druk. Zij dan, ikke niet.