Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
Babsje, als het met ov een beetju te doen is, kom ik ook graag een keer bij je langs. En anders ga ik karpoelen met Annelies en Emma

Wij hebbu net lekkur ge eet. En nu ook foor ons zelluf aan hut rommelun. Ik hebgeen sin in trug blikken nu dus begin lekker rekaalsietrant met aftelluuuuuh .... Nog iets meer dan drieje (3) ure.
Bij Em denk ik altijt dat ze geen oto heb, mar da weet ik hemaal niet. Heb jij een oto, Emma? En zo jaa, ook een rei beweis?

In me dorp is een NS-stasjon voor de trijn, en ik kan van de trijn hale met de oto.
Sabien, jij rij geen oto, tog? En Anelies misgien ook niet?

Roel is ut aan ut lere. Liedewei kan oto rijen, dagt ik. Kajla ook, denk ik. Harrie niet vanwege gezont heit of sowieso niet? Margje denk ik wel. Wendela wel. Loes wel. Jetje wel. Wallie wel. Misgien Toosje en Koekkie ook wel.

Welke heb ik ammaal goet?
Lied, ik vond de verwekkingk van het jongsten bokje dit jaar ook heel beroerend, maar missgien was het tóg wel goet dat wei daar allemaal niet bei ware....

Mooi in 2008? Het nieuwe huis, ook al betekenent dat, dat we afschijt moesten neme van het vorige huisje. En de liefde is mooi en hut roepding is een wonder. En dat mein papa dit jaar in ieder gefal 'sgoon' bevonde is.

En 2009 wort ook mooi. Un aantal Havettes stoppe met rookwolke verzende maar griepen vaker naar de internetduiven. En de Havettes gaan elkander bemoeten! En Jetje gaan aan de leg en Lied gaan werpen. Roel gaan in de leer bei Annelies om boerette te worde in haar niewe huis. Voor Kaj en Koekie gaan de zon schijnen, loes wor nóch slimmer en maak morregen hopeleik géén niewjaars duik.

Wallie vint een goeie rimpelkrem, Sebien wint de looterette, Annelies heb een niewe baan, Margje kreig een ijge vrachtewage (die valt dan van de vrachtwage!), Wen kreig in d'r niewe stulp een geluit digt kamertjuh.

Toos gaan in de cuurkoolbisnis met dur lief, Emma ken eindeleik eens fat soenderleik uitlegge wat voor werruk ze nu doet en fint een kleet.

En Babs? Babs dur agteruitgang stopt ( en dan bedoelt ik nie dat ze nie meer kan poepen nie), die knap zellufs iets op en kreig heul veel bezoek.

Mienwaail: me roepding zit hier hardstikken wakkur naas me te spele. Snap ik wel, met al dat geknallen buite ken je nie lekker slapen nie.
Ik ken wèl rijen! Na vier exames mogt ik tog zellufstandig in een oto. Ik rij alleen niet zo ver, een kieloomeeter of zes hoogstuns. Dan wil ik weer plat ligge.
Oké Har! Ik hat ook een vóór behout gemaakt vanweges de gezont heit. Jij was snellerder dan ikke, ik dee 5 keer eksamen.

En Babs? Babs dur agteruitgang stopt ( en dan bedoelt ik nie dat ze nie meer kan poepen nie), die knap zellufs iets op en kreig heul veel bezoek.

Wa een mooie voorspellink! Har, ik kan niet voorspelle, mar ik hoop voor jou op alle meer gezont heit van de wereld in 2009!!
Loes heeft geen oto, maar komt wel met het oo fee, Babs!
Em heef geen Kar om mee te poelen. Emma heef wel een reibeweis maar heef meer dan 10 (tien) jaar niet gerejen dus dat word niks op de ring.

Horror skope 2009:

Wate Man

U bars van de enezie. U weet van gekkegeit niet waar al die enezie ineens vandaan kompt of waru de mee na toe moet.

Vissen

U krijgt inene een beebie. Die heel lief is en deerste 3 (derrie) maanden aleen mar slaapt.

Ram

Het wort tijdt u vrienden eens te vetellen wat voor werk u nauw eigenlik doet

Stier

Uw agteruitgang verkeert inene in vooruit gang. En u krijgt veel verzieten.
Goeie horror skoop Em!

Liefe sgatte, het laatste uurtjuh van 2008 naderd. Out en niew is soooooo 2008....

Tot folgent jaar!

Dikke soen van Harrie, Meneer Harrie, de nu slapenden klijne Harrie, de Harriehont (winderich es effer), Harriepoese en Harrieknijn!

Allemaal een heel gelukkig 2009!
Liefe sgatten, een fantasties 2009 gewenst!!!

ooh.. Em, staat dat egt in de sterre gesgreve?! Mar dat is vertasties! Wat zal me broer opkeike, die is ook een VIss en ze vrieddin wil geen beebie!>?

heppie noe jier!
Heppie noe jir!
Heppie newj jeer lieve Havettes

Harrie, je wensen voor 2009 sijn fantaasties
Gellukig niewjaar dames Havettes!

Ik vont de oprigting van het havo gebeure ook een hoog te punt, al was ik net als Emma meer besig met hoe ik die kwal van een Geleert af moest troeve dan met iets anders in het begin. Maar nu is het andere keek geworden inmidels!

We hebbe veel om naar uit te keike koment jaar. Ik ferheug me er nu al op!
tis messgien noch een beetje vroeg; maar hier sjampanje voor de gelukkige wenzen aan het niewe jaarwisselaar!

Zag dat jullie een oversicht hadde gedaan met mooie en niet zo mooie dinge van afgelopen jaar dus ik wil graag ook een ei daarin beidragen;

niet zo mooi; 2008 was een tropies jaar, zelfs me eige innerleike geest kon t ammeper bijbenen, voor mij gevoel leef ik nog steeds in 2007. Ook mijn achterstallige administraatie leefd nog in 2007, evenals het huishoudden.

mooi; ik hep meselv beter lere kennen en ik weet wat mij doe's en doonts zijn. Ook mooi; dat alles tussen de gaoss door eigulijk heel goet gaat!

Voor jullie al het cheluk denkbaar gewensdt!!!!
Ook Niet Zo Mooi; meneer en mevrouw van der rimpel met vuurwerk...

Wij dagten; ooohhh leuk!! Vuurwerk!!! Late we voor de roepdingen wat kinderdingetjes halen dat is leuk!!! Zodoende stont mevrouw van der Rimpel samen met 2 trilkinderen (van de kau) in het hoekje van de achtertuin en stack meneer van der Rimpel een siervuurwerkpodje aan. En die viel netuurleik om. Nou kon die in prinsiepe 4 hoeken in gaan sgieten, maar (uiteraart) schood ie precies een siervuurwerk bal regt tegen de pagina van mevrouw van der Rimpel.

Ja, wallie heb nu dus een venus-gebergte in mooie paars/blauwiche tinten

De pagina had wel een besgermfunctie bleikbaar wand de roepdingen zijn er ongedeerdt vanaf gekomen!
Da's egte moederliefde hor Wallie! Fuurwerrukbommen opvange met je pagina om je gebroet te besgerme. Heel mooi!
fein nieuwjaar gewenst foor jullie allen fan Margje en haar biljartbal

mein pagina is niet geraak door fuurwerk, maar biljartbal had dan ook gewoon fuurwerk. Alle andere uit de wijk hadden van dat fuurwerk dat eigenluk nie mag. Waarfan de ramen bijna uit je huis springe maar het was wel heel mooi
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Goedele Moggen, Maandt, Jaar, Havetjes!

Ik ben zo brack of ik mistens 1 fles sjampoonie en 3 gevulde ijen van Ema op heb... Had ook een heul droefiegjes Bokje aa me bedt: waarof dat fuuwerk nou was. Ik zij, wij krege jou niet wakker getimmert om 0,00,0 uur (hebbe hem nog met ze slaap kopy voor het raam gehoudt en al todt hey zey: ik wil in bedt!!!). Mar ja dat vur hall gelooft hij geen titel of jodta van.

Ik fin july zo rete spectief en fruit blikkent hatstikke leuk!
Zooooooow, de Zaadjes hebben de jaarferwisselink weer oferleeft. Tod tewee uur fanag liepen Zaadje 1 en 2 met bommen te chooien onder chelijdink fan Julio. Zaadje derie fiel om quard for twaaluf in slaap, de tuttebel dus die hep ut gemis.

2008 was cheen goet jaar for de Zaadjes en ik hoop dad 2009 ons meer cheluk sal brenge. For mein Havette-lieffies hoop ik dad 2009 ook een vaataasties jaar chaat worre met in ieder chefal 1 Havette-beebie en misgien sellufs noch 1 of 2 (Jet/Har???). Late we ook hope dad de Russen en med name Pjotr sich chedijst hauwe wand dad sein egt nare tiepies!

Feddes fooral heeeeul feel lievde wand dad hebben we nodich, wei Havettes. Nauw ja, korterom: Heppie niw jeeeeeer!!!!!

Wen ik hoop ook al wat wendselik is voor july. Egter heb ik wel een vraag voorj ou als spesjiaal Diejeet dexundige. Dat Wally een lawiene peil in der paginaa kreeg is dat zimbolies dat ze mesgien ook nog een bebie krijg? Of is dat een ongluk? vraage vraage op de vroege midag.

Traowes Kajla, kojjei nog naje veestlik heden toe met je geflikkerde possegel? Mijd mijd we make wat mee.
Gelukkige goeie morgens Havettes,

Wallie, wat een pijnelijke aangelegenhijt voor je venusgebergte. Meneer van de Rimpel heb tog niet stiekum onder zijn bewustsijn gehijme es emmer wensen?

Hier sijn we de jaren wisseling heelhuist door gekomen. Al hoe wel. Om drie ure gin ik te bedde en meneer Kruishaar noch naar een feessie. Toen wert efe later hut roepding wakker en moes heul veul :puke: Of hut kompt fan de Russen, of fan de oliebommen. En meneer Kruishaar is egt een fees nummer, want hij is nu noch niet tuis.
Nou Lied, daar ken ik wel andwort op geve hoor. Het is nied so dad hed zimbolies was for noch een beebie, maar een forteke dad er did jaar feeeeel meer fuur in de pagina fan Wallie te fewagte falt. Did is chunstich for Meneer van de Rimpel maar ook choet niws for Wallie selluf.

Op did moment moed se er effe nie aandenke maar als de blare erfan af sijn, sal Wallie transportere naar een egte Wendela en hebbe we strakkies tewee spesjaal diejeet ekspers in ons midde!

Lied, ik souw maar heul goet uitkeike for die peile folleget jaar wand ik weed wel dat je dur cheen sin in hep en dad kan ik me wel een beedje forstelle med je onchesgore vrugt in je lendenen, maar as ie dur uit is en de pagina is verstelt.....keik dan heul goet uit for fuurpeile wand die sein ook op soek naar jauw!!!!! (tuntuntuntun ---> horrormusiekie).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven