Meisjesnaam
maandag 14 november 2016 om 21:02
Ik vind dat Noa goed kan. Maar het gaat natuurlijk om wat jullie vinden. Als je twijfelt kan je het met je vrienden bespreken. Ze voelen zich vast vereert dat zij als enige de naam al weten.
Je kan ook nog kiezen voor een klassieke naam (die jij mooi vindt) die makkelijk af te korten is (wat je vriend mooi vindt). Bijvoorbeeld Isabel en roepnaam Isa of Livia met roepnaam Liv.
Je kan ook nog kiezen voor een klassieke naam (die jij mooi vindt) die makkelijk af te korten is (wat je vriend mooi vindt). Bijvoorbeeld Isabel en roepnaam Isa of Livia met roepnaam Liv.
maandag 14 november 2016 om 21:14
quote:mirne schreef op 14 november 2016 @ 21:03:
Middag haha jammer dat je net Noa niet leuk vindt. Jou namen zijn niet onze smaak. Wel fijn dat je meedenkt!
Banba jou namen zijn meer onze smaak, maar dé naam zit er nog niet tussen...
Hà, dat motiveert
Demi
Evi
Ize
Lotte
Nina
Nova
Suze
Anne/Anna
Middag haha jammer dat je net Noa niet leuk vindt. Jou namen zijn niet onze smaak. Wel fijn dat je meedenkt!
Banba jou namen zijn meer onze smaak, maar dé naam zit er nog niet tussen...
Hà, dat motiveert
Demi
Evi
Ize
Lotte
Nina
Nova
Suze
Anne/Anna
The time is now
maandag 14 november 2016 om 21:20
quote:Fayan schreef op 14 november 2016 @ 21:18:
Nova vind ik ook heel leuk, maar Nova en Nora vind ik dan weer te dicht bij elkaar liggen. Nora en Noa vind ik dan weer wel gewoon kunnen. Van je andere namen vind ik Esmee en Gwen het mooist.Nova was ooit een actualiteiten programma, zoals Nieuwsuur.Zullen niet veel mensen zijn die dit nog weten, maar toch.
Nova vind ik ook heel leuk, maar Nova en Nora vind ik dan weer te dicht bij elkaar liggen. Nora en Noa vind ik dan weer wel gewoon kunnen. Van je andere namen vind ik Esmee en Gwen het mooist.Nova was ooit een actualiteiten programma, zoals Nieuwsuur.Zullen niet veel mensen zijn die dit nog weten, maar toch.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé