Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
Jeedje Sabien, issie noch nie tuis? Das inderdaat een veesnummer zech! Maar misgien is ie chewoon inmekaar gestord op de bank van de veessiechefers?

Wel een bikkel hoor die man fan jauw, ik doe ut um nie meer na, zoon heule nag!
Wen, 2009 moet gwoon een feel beterder jaar worren voor jullie. Out huis weg, niew huis in en oh ja, dat jei een topbaan kreig aangeboden geworden.

Fin het wel een goeie vrag van Liedje: is een fuurbom in je gehijme regie oonen iets simboelieks?

Sebien, die Meneer Kruishaar ken wel feessen zeg! Is hut roepding weer een beetjuh opgeknap?

Zou Kaj noch steets met haar poes onder aan de oprit legge?

Spannink en sensaasie bei de Haavettes, hut begin weer goet!
Ah keik, Wen was tu snel, maar nu weedik hut antdwoort.

Voor je hut weet zein we allem aal wendelaas.....
Harrie, gelukkeg gaat hut weer goet met hut roepding. Ik heb koppies teej foor hum gemaakt en nu sit ie lekker te komvoeteren.

Wen, wat ben je tog wijs ofer spesjaale diejeeten. Ik wou beina dat ik een fraag foor je hat, maar hier gelukkeg noch geen probleme op jouw ekspertiesegebiet.

Jaa, waar is Kaj? Missgien heb su ook heel hart geveest en ligt ze nu samen met der gefallen poes der roest uit te slapen.
Wèl on aatent van ons: toen het dan ijndelijk out en niew was bei Jetje, laage wei allemaal te slaape. Heb ze hut heelemaal in dur eentjuh moete viere.

Heppie noe jir Jettepet! Oók voor jauw!
Har, en Toosje netuurluk ook, die sit ook in een ander tijtsgewrigt.

Ik hoop in ieders gefal dat we noch veul sulle laggen in 2009.

Hebbe jouw beeste het out en niews een beetju overgeleeft? Of heb je weer een pjubik wik in de maak? Missgien handig foor Wallie, want je weet maar noojt wat er bei haar versroeit is op de venusberg.
Alle beeste hebbe het overgeleegft. De poeze mogten even in het portaaltjuh, want ééntje von het een beetjuh eng.

Fritsje trie om feert noch steets in de kersseboom als Piek-frits, maar met deze heers ende kou, gaat ik hem dadelijk tog maar weer aan mein leif bevestige. Alles wat de kauw tege hout is aangenome.

Meneer Harrie heb zig vanogtent weer eens voor het eerst in teide geschore. Da's nie genoeg om een pjoebik wik van te make, maar als iemant nog andere suchesties heef? Hut beschermd wél....
Toos, Heppie noe jir toe joe toe! Of kors!
Lieverste haveterstjes, ik venz juli allemaal een røze løk, geløkkig, harremonnøs, gøzont (!!) en schade vrij 2008!

Ik most irst evfen bijl ezen, wand gistravendt heb ik tog me tenen nie meer in het loue havette bad ontstoken. Ik had het gewongweg té druk met niks doen! Ik heb schoodbapjes gedaan waar bij ik van alenlij over geprezen apen retrievers in de kar gooide onder het molton: kummijn het sgele. Altuis gekomende heb ik voorgevermeldde arkitelen/apen retrievers op de zaal-on tafel gemickt met daarbij de schootbap: tastoe.

We hebben een fles kinder sjuppanje en echte sjuppanje serzjand gemaakt en de d van d van Mama mina gekeken. Jamer von ik het wel tot ik elke keer door de roepdingen terechd werdt gesteld als ik purbeerde mee te zingen. Van de stuid omkeer heb ik toen alle zalem hapjes op georberdt plus een doos bomboms achter over gewerkt. Hilluk!

Fuffollegers hebben we met ze derrriejen (3 jen) gebaddert en heb ik mijn ijge tegen mijn zere wil in oranjge laten verfen met van die * leuke ## bad fef van de hé ma. Hardt gelag al om, vooral voor moeders. Het peurgammma werd afgerond geworden met een speledje kluwé dough in pie ja/nee* ma voor de open haardt (die wel digt was fuwwege rond vliegende voncken/ gevaar).

* doorhalen indien gewensd

Om 10.00-ur viel ik zowad in slap en kon ik de vals speel nijgingen van de roepdingen niet meer voor mijden. Toe heb ik hun na bedt gebragt en ben ik kabered op de tévé gaan zoeken. Ik heb chiel de mijers het leste stuk gesien, persies waar of tot die spagaat pleegd met een grap!!! Schaam halig! Die mop van die much op je kamer hep tie gejot van weilen de overleven top frau van de boddi sjot!

Walie wat een sgrik tot je in het kruis werd getasd door een vuurpeijl! Hebbie hem dr al uit ge kregen of most je naar de erste huilp? Ma gelukig heb elk nadeel ze voordeur: je hoef je ijge vollopend niet te sgeren!

Babs, hoe gaat het nouw met je naverwerkings in het niewe jaar? Merk je al fusgil met 2007?

Liederwil, ik erken mijn in jou verhaal van tot je je roepding niet wakker kreeg om minder nacht. Mijn over kwam bijna het zelvde maar ik heb mijn voet bij stijf gehouwen. Toen liev praten en sgudden en op de kop houwen niet hielp heb ik de bloemen spuid gepakd en toen is ze tog wakker geworren. Ik weed namenlijk persies welke verwijzingen ik de volgende dag naar me hoofd had zullen kunnen hebben gekregen. En daar pas ik op! Met kleuters vald nou eenmaal geen redeloos gesprek te voeren.

Sjee wat een tap lekst weer... mijn goeie vernemen om kottur te sgrijven gaat glijk alweer de rook in.
Ga in therapie!
Hai, Cajla, nouw, so te lese hat ook jij een evenerent out en niews. Je goeie vorrenemen vint ik helegaar geen goeie voorneme. Want anders is het voor ons weer niet te genieten.

Hut klink wel heul gesellug met de roepdingen in bat ferve. Wij hebbe ook een d vee d gekeke. Maar soms siet ik het dan door de vingers heen om dat hut sooo spannent is. En dan moet mijn roepding lagge, want hij vint het niet eng. Maar ik kan niet tegu slaan en gewelt dadigheden, fast omdat ik NSB HBS heb.

Hoe gaat hut met je gefallen poes? Is die weer helegaar hergestelt van ze uitglijer?
Ha Sabientje! Nouw, het was in de daad ene veer ent! Met mij poes is alles goed hoor, in tegendraadse stelling tot die van Wallie. Ik heb wel een traandje gehuilt voor me fuddwene poes gistren toen ik dag aan vorig jaar tottie dr nog was. En tot ik nou hemel nie ees weet waar of tottie is.

Ik heb geen hb en heb ook moeizaam met geweldige films kijken, ik slaad hele stukken over. Bloedt en slaan vindt ik stom. =Spanedde= agtervolgenden zep ik altijd weg, vindt ik zooooow saai.

Ik heb ned weer zon lang stuk gepost, leg me intennet verbandt er uit. Da gaat me goeie verneming!
anoniem_13400 wijzigde dit bericht op 01-01-2009 15:11
Reden: 2 woordties te veel!!
% gewijzigd
Ga in therapie!
Mijn heer Kruishaar is weer gezienjaleert, hij is heel en feilig en kompt sodierekt tuis.

We hebbe noch een D vee d over dus ga ik met me roepding lekker overuitgesakt een fillempje kijken over kauw boojs. De tietel is: Brook bek mouw ton.

Doehoei liefe havettes tot later.
Nou is ut zoo mar een nieuw jaar geworre. Moese jullie nog naar ouwers, sgone ouwers, grootouwers? Wij zijn lekker binnen, hebbe geen grootouwers meer. Me ouwers zie ik tog wel snel weer.

Een peil in je pagina, Wallie! Ut klingt peinlijk en eng. Kusje derop?

Sebien, was je niet heul gezorgd om meneer Kruishaar?

Tender lof & ker foor een fantastig 2009!!
Wei moete daad en lijk noch naar me ouwers. Ik belden ze net of ze nie hier wilde kome nie, maar néé, ze vinnen het zó leuk as het roepding bij hen versgijnt. Mogge zit het roepding er de heele dach, maar dat sgijnt er niet toe te doen nie.

En ik wilde noch wel lekker onder een dekentjuh. Ik denk dat de enezjie voor 2009 morrege pas komt, heb 'm vandaag noch nie gesien.

En as ik dan enezjie heb, willik ook een fuurpeil in me kruis. Hoef ik ook maande nie te sgere.
Wa houwe jouw ouwers tog weinig rekenink mee jou, Harry. Wone ze ver weg? Kun je daar wel onder een dekentjuh, of mag da ook niet?

Morrege moet die enezjie tog egt bij jou kome!
IJgeliks Har, vraagt ik mein af of joun ouwers wel pezies wete hoe het met je inizjie lek staat. Denke zij mesgien dat het bij jou op je rug bloeit de inizjie?! Vuttel jij wel ove je dage in bedt? WANDT (snorie keps lok) annes vinnik het wel rarr dat ze geen rekening voor je sgrijve. kom nau zegt.
Ja, da vin jij tog ook, Liedje?
Ja, da vin ik tog ook, Baps!
Fijn da we da allebei zo vinne, Lied! Hoe is ut met jou vudaag?
Lieferts wat fein dat jullie allemaal so meeleefe met mein sgaemstreek! Het is egter negal een ufotie om te denken dat je er meer inizjie van kreigt, ik heb de heledag moccent doorgebragt, met twee seurdingen.

Mijn pagina ziet er wel heel uitnodichent uit, met allerlei bondte kleuren en twee x zo groodt as normaal. Ik geloov dat dat inderdaat een zymbowl is dat er koment jaar meer geveest moet worden in deze regionen.

Harrietje; ik vin eicheluk dat je wel aan jezelluv moet denke en LeKkaH onder de dekes moet kruipen....

Wen;t wordt vast een topjaer voor jou! Ik voel t aan mijn pagina!
O Wallie, ut klingt errug peinlijk. Is ut da ook?
Nee hoor, solang er niemant aansit (=duz eiguluk alteid) valt er prima mee te lefe. twas net was minder toen mijn babyroepding op ijge initatoeter hoppaardjehop ging doen dr bove op.

En hoe is het met jou??
O Gulukkug mar dan! Mee mij is ut ok.
quote:Livre schreef op 01 januari 2009 @ 16:14:

Nou is ut zoo mar een nieuw jaar geworre. Moese jullie nog naar ouwers, sgone ouwers, grootouwers? Wij zijn lekker binnen, hebbe geen grootouwers meer. Me ouwers zie ik tog wel snel weer.

Een peil in je pagina, Wallie! Ut klingt peinlijk en eng. Kusje derop?

Sebien, was je niet heul gezorgd om meneer Kruishaar?

Tender lof & ker foor een fantastig 2009!!

Nee hoor Babs, nu niet, want ik wist op welleke lokaasje hij was en hij was bij bekente en frienduh, dus as hut niet goet ging dan belde se me wel.

Maar soms kan ik wel heul gezorgt sijn. Als hij laat tuis is dan ben ik bang dat er iets errugs is, want ik kan hem niet misse.

Nu ligt ie feilug agter me te snorken.

Harrie, wat Lied en Babs zegge vint ik ook en ben ik het mee eens.

Wallie, fijn dat je ons zow plasties in geuren en kleuren op de hoogte hout van alle wetens waardigheten van je venusberg.
quote:Livre schreef op 01 januari 2009 @ 19:10:

Fijn da we da allebei zo vinne, Lied! Hoe is ut met jou vudaag?

Now, ik how dus een pimolama dag hier tuis wat zeveel wil zeggen tot je je nagt kledei aanhout. Dus goet naar omstanders. Maar ik krijg wel de sgrik naar de keel gespronge van de agenda die voor me ligt.

Het is al Janewary!?!

Met een devin tieve Zwarre Dodeleijn op 8 Janewary?!*

En bokkje die pasz 6 Janewary?! naar sgol gaadt?!

Dusz dat ik tuzsen de ""verkansje"" door moet karjere tuis maar waar en hoe. Ja dan ken je gerust zege aan je burjo op je riejante werk kamer op zoller die met die pragteg gevuldte boeke kaste met fack literduur, maar ja. Dan zeg ik op me ijge burt oja kejje daar karjere dan. Ik ben zoort bang gewodde van me ijge studir kammer.

Hoe?! en Wat?! NU!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven