Zwanger worden na hersteloperatie sterilisatie man deel 2

donderdag 10 november 2016 om 15:31
Hey meiden,
Sorry dat ik zo weinig reageer..mn hoofd loopt over ik heb alleen geen idee waarmee. Gewoon geen rust. Kids zijn ook ziek(geweest). Maar Julie hebben gelijk hoor. Bij alle 3 was in anders misselijk. Ik merk wel dat ik er nu eigenlijk niet mee bezig ben. Niet dat zou helpen voor een zwangerschap want door de griep is er deze week nog niks van gekomen. Achja geeft ook wel weer rust.
Ik probeer binnenkort even op iedereen te reageren
Liefsxx
Sorry dat ik zo weinig reageer..mn hoofd loopt over ik heb alleen geen idee waarmee. Gewoon geen rust. Kids zijn ook ziek(geweest). Maar Julie hebben gelijk hoor. Bij alle 3 was in anders misselijk. Ik merk wel dat ik er nu eigenlijk niet mee bezig ben. Niet dat zou helpen voor een zwangerschap want door de griep is er deze week nog niks van gekomen. Achja geeft ook wel weer rust.
Ik probeer binnenkort even op iedereen te reageren
Liefsxx

maandag 14 november 2016 om 11:53
Dank jullie wel
De kraamweek zit er alweer op, en ik kon het niet helpen maar heb zitten janken toen de kraamhulp gisteren wegging...
Het was echt een superleuke meid die ook flink van aanpakken wist.
Echt een mooie afsluiter zo deze laatste zwangerschap/kraamweek
Met mijn bekken gaat het niet goed, ontzettend veel pijn
Het gaat nog wel even duren voordat ik weer hersteld ben..
Maar we genieten volop van ons kleine ventje!
Liefs Nadia
De kraamweek zit er alweer op, en ik kon het niet helpen maar heb zitten janken toen de kraamhulp gisteren wegging...
Het was echt een superleuke meid die ook flink van aanpakken wist.
Echt een mooie afsluiter zo deze laatste zwangerschap/kraamweek
Met mijn bekken gaat het niet goed, ontzettend veel pijn

Het gaat nog wel even duren voordat ik weer hersteld ben..
Maar we genieten volop van ons kleine ventje!
Liefs Nadia
maandag 14 november 2016 om 12:52
Oh yoshi gelukkig ???? geniet nog van je vakantie
@ nadia
Gelukkig heb je een fijne kraamweek gehad
En hopelijk dat je bekken. Niet te veel klachten geven.
Geniet van je ventje want ze zeggen voor je t weet zijn ze groot hihi .
Hier gaat t redelijk. Optijd in bed laat eruit. Door slecht slapen
Veel buikpijn doordat t zwaar word . dus heb t wel. Gehad en mag ze komen van mij.
Maar we wachten maar . ken toch niet meer doen
Hoe gaat t bij de rest
Xxxxx
@ nadia
Gelukkig heb je een fijne kraamweek gehad
En hopelijk dat je bekken. Niet te veel klachten geven.
Geniet van je ventje want ze zeggen voor je t weet zijn ze groot hihi .
Hier gaat t redelijk. Optijd in bed laat eruit. Door slecht slapen
Veel buikpijn doordat t zwaar word . dus heb t wel. Gehad en mag ze komen van mij.
Maar we wachten maar . ken toch niet meer doen
Hoe gaat t bij de rest
Xxxxx

maandag 14 november 2016 om 14:55
woensdag 16 november 2016 om 12:32
Nou ik hoop t niet . sinds zondag lichtelijk voorweeen . sinds gister avond regelmatige krampen vanacht alleen als ik moest plassen. Verder beetje kunnen slapen . vanmorgen uit bed en weer krampen maar niet vaak zat en met regel maat . hopelijk zet t toch door want word hier ook niet vrolijk van.
En volgens verlos zijn t voorweeen . dus dat ze maar snel komt
En volgens verlos zijn t voorweeen . dus dat ze maar snel komt
vrijdag 18 november 2016 om 18:42
Klinkt spannend allemaal camaro.
@Nadia Vervelend dat je zo'n last heb van je bekken. Ik hoop voor je dat het snel beter met je gaat. Geniet van je kleine mannetje
Hier zitten we zoals iedereen dat noemt in ronde 1 haha.. Ik heb altijd gezegd dat ik het op me af laat komen en me er niet te veel mee bezig ga houden. Nou zoals de meeste al zeiden, pffff.. ik ben er toch wel veel mee bezig. Aankomend weekend zou mijn NOD moeten komen. Ik ga er uiteraard vanuit dat na ronde 1 ik het gewoon wordt. Maar toch (NU AL) neemt m'n lichaam een loopje met me. regelmatig misselijk enz. ik hecht er maar geen waarde aan. We zien het allemaal wel.
@Nadia Vervelend dat je zo'n last heb van je bekken. Ik hoop voor je dat het snel beter met je gaat. Geniet van je kleine mannetje

Hier zitten we zoals iedereen dat noemt in ronde 1 haha.. Ik heb altijd gezegd dat ik het op me af laat komen en me er niet te veel mee bezig ga houden. Nou zoals de meeste al zeiden, pffff.. ik ben er toch wel veel mee bezig. Aankomend weekend zou mijn NOD moeten komen. Ik ga er uiteraard vanuit dat na ronde 1 ik het gewoon wordt. Maar toch (NU AL) neemt m'n lichaam een loopje met me. regelmatig misselijk enz. ik hecht er maar geen waarde aan. We zien het allemaal wel.
vrijdag 18 november 2016 om 19:37

zondag 20 november 2016 om 12:28
Hoe is het nu camaro? heeft het doorgezet of blijft het bij voor weeën?
Spannend hoor, ik denk nu steeds nog even en jij kan ook je kleine meisje vasthouden
@steffie Dat is inderdaad een normale reactie
Als je het zo graag wilt dan is het heel moeilijk om los te laten.
Ik was in ronde 2 zwanger dus je weet het niet, kan zo maar ineens raak zijn
Ons mannetje is alweer 2 weken oud vandaag, hij zit helemaal onder de hormoonuitslag, zo zielig...
Schijnt vaker voor te komen bij baby's, in de zwangerschap geef je hormonen door via de navelstreng en dat uit zich na de geboorte in uitslag. Onze andere kids hebben het niet gehad dus ook weer nieuw voor ons. Hopelijk trekt het snel weg want het ziet er niet zo leuk uit. Verder genieten we nog steeds ook al is het soms pittig als hij s'nachts weer zijn huil uurtjes heeft
Hoe is het met de rest?
Liefs Nadia
Spannend hoor, ik denk nu steeds nog even en jij kan ook je kleine meisje vasthouden
@steffie Dat is inderdaad een normale reactie

Ik was in ronde 2 zwanger dus je weet het niet, kan zo maar ineens raak zijn
Ons mannetje is alweer 2 weken oud vandaag, hij zit helemaal onder de hormoonuitslag, zo zielig...
Schijnt vaker voor te komen bij baby's, in de zwangerschap geef je hormonen door via de navelstreng en dat uit zich na de geboorte in uitslag. Onze andere kids hebben het niet gehad dus ook weer nieuw voor ons. Hopelijk trekt het snel weg want het ziet er niet zo leuk uit. Verder genieten we nog steeds ook al is het soms pittig als hij s'nachts weer zijn huil uurtjes heeft
Hoe is het met de rest?
Liefs Nadia
zondag 20 november 2016 om 18:21
Ik ben ook wel benieuwd hoe het nu met camaro is.
Spannend steffie ik was er de eerste maanden ook heel veel mee bezig.het kon me allemaal niet snel genoeg gaan.
Hier inmiddels alweer 13 weekjes.donderdag de nekplooi meting gehad en alles zag er goed uit.ook hebben we voor het eerst het hartje gehoord.morgen weer een echo bij de verloskundige dan hopelijk ook een echo plannen voor de geslachtsbepaling.
Spannend steffie ik was er de eerste maanden ook heel veel mee bezig.het kon me allemaal niet snel genoeg gaan.
Hier inmiddels alweer 13 weekjes.donderdag de nekplooi meting gehad en alles zag er goed uit.ook hebben we voor het eerst het hartje gehoord.morgen weer een echo bij de verloskundige dan hopelijk ook een echo plannen voor de geslachtsbepaling.
zondag 20 november 2016 om 18:35
Allemaal spannende dingen die ik lees. Super leuk! Ik was er niet echt mee bezig tot ik die rare klachten kreeg haha.. ik ga er nog steeds vanuit dat ik 1 deze dagen ongesteld wordt. Wel al 1,5 dag over tijd. Dit heb ik normaal gesproken zelden. Maar m'n lichaam zal idd wel een loopje met me nemen.
@pfff super leuk allemaal! Ik lees hieruit dat je graag het geslacht wilt weten. Houden jullie dit voor jullie zelf ?
@pfff super leuk allemaal! Ik lees hieruit dat je graag het geslacht wilt weten. Houden jullie dit voor jullie zelf ?

zondag 20 november 2016 om 20:03
Hey meiden,
Nadia wat gaat het snel weer he! Jammer van de uitslag maar trekt wel weg hoor! Huiluurtje lijkt me ook pittig s nachts.
Camaro, hoe gaat het met je?
Pfff 13 weken alweer. Fijn dat je eindelijk het hartje hebt gehoord! Geniet ervan!
Steffie, spannend! Zou natuurlijk wel heel gaaf zijn zo snel al raak.
Yoshi alweer back in Holland?
Hier gaat het wel goed. Verkouden en druk. Maar dat geeft niet. Mn man vroeg of ik zwanger kan zijn. Omdat ik zo zacht aanvoel "en dat ben je alleen als je zwanger bent" en ik vind ook minder haren van je in bad. En vandaag was ik bij mn zusje en ik had last van valse lucht. Zegt ze ben je zwanger? Nee hoezo? Nou alleen als je zwanger bent stink je zo. En bedankt ???? ik weet t dus niet. We hebben weinig gedaan omdat we allemaal ziek waren. Dus lijkt me niet. We zullen t zien komende week.
Liefsxxx
Nadia wat gaat het snel weer he! Jammer van de uitslag maar trekt wel weg hoor! Huiluurtje lijkt me ook pittig s nachts.
Camaro, hoe gaat het met je?
Pfff 13 weken alweer. Fijn dat je eindelijk het hartje hebt gehoord! Geniet ervan!
Steffie, spannend! Zou natuurlijk wel heel gaaf zijn zo snel al raak.
Yoshi alweer back in Holland?
Hier gaat het wel goed. Verkouden en druk. Maar dat geeft niet. Mn man vroeg of ik zwanger kan zijn. Omdat ik zo zacht aanvoel "en dat ben je alleen als je zwanger bent" en ik vind ook minder haren van je in bad. En vandaag was ik bij mn zusje en ik had last van valse lucht. Zegt ze ben je zwanger? Nee hoezo? Nou alleen als je zwanger bent stink je zo. En bedankt ???? ik weet t dus niet. We hebben weinig gedaan omdat we allemaal ziek waren. Dus lijkt me niet. We zullen t zien komende week.
Liefsxxx

maandag 21 november 2016 om 12:56
@ nadia . och germ ja ik heb t toevallig pas bij iemand gezien die kleine had dat ook . hopelijk is hij er snel van af .
@ pppfff. Fijn dat de nekplooimeting goed was . en ja wij hebben ook al vroeg geslachtsbepaling gedaan zo leukkkkk hihi
@ steffie. Hoop zo voor je dat t raak . is ik was vaak overtijd maar toen de misselijkheid erbij kwam was t raak hihi .
@ marieke . ik hoop t ook zo voor jou dat t raak is . zal duimen.
Hier gaat t momenteel weer goed hihi
Moet wel zeggen dat ik met toestemming van de gyn op paracetamols leef
Heb nu alleen nog een pijntje met plassen .
En af en toe lichte rugpijn maar dat is dragelijk. En zo denk ik af en toe dat ze probeert te bewegen met dr hoofd want dan heb ik een raar gevoel diep onderin. Niet echt pijnlijk maar ook niet leuk .
Verder is ze er nog steeds niet dus ga maar van het ergste uit dat ze 16 dec komt . dan loop ik op 42 weken.
Dannkan t ook niet tegenvallen hihi
En ieder uur wakker voor te plassen.
Pppfff hihi
Ben zo benieuwd kan eigenlijk niet meer wachten hoe ze eruit ziet. Xxxxx mij
@ pppfff. Fijn dat de nekplooimeting goed was . en ja wij hebben ook al vroeg geslachtsbepaling gedaan zo leukkkkk hihi
@ steffie. Hoop zo voor je dat t raak . is ik was vaak overtijd maar toen de misselijkheid erbij kwam was t raak hihi .
@ marieke . ik hoop t ook zo voor jou dat t raak is . zal duimen.
Hier gaat t momenteel weer goed hihi
Moet wel zeggen dat ik met toestemming van de gyn op paracetamols leef
Heb nu alleen nog een pijntje met plassen .
En af en toe lichte rugpijn maar dat is dragelijk. En zo denk ik af en toe dat ze probeert te bewegen met dr hoofd want dan heb ik een raar gevoel diep onderin. Niet echt pijnlijk maar ook niet leuk .
Verder is ze er nog steeds niet dus ga maar van het ergste uit dat ze 16 dec komt . dan loop ik op 42 weken.
Dannkan t ook niet tegenvallen hihi
En ieder uur wakker voor te plassen.
Pppfff hihi
Ben zo benieuwd kan eigenlijk niet meer wachten hoe ze eruit ziet. Xxxxx mij

woensdag 23 november 2016 om 20:54