Flesvoeding

17-11-2016 17:01 152 berichten
Gisteren heb ik het grootste deel van de dag op mijn kleindochter van een half jaar oud mogen passen.

Nu was ze behoorlijk verkouden bij aan komst, in de loop van de dag knapte ze op en had ze bijna geen last meer van een loopneusje.

Nu geeft mijn dochter haar al een paar dagen geen flesvoeding meer.

Wel yoghurt, karnemelk en vruchtensap (sinaasappel aangelengd met water), maar geen zuigelingenvoeding, omdat die, volgens haar, slijmbevorderend werkt.

Nou heb ik daar geen ervaring mee, want bij mij kregen de kinderen allemaal borstvoeding en ik voedde gewoon door bij een verkoudheid.

Nu heb ik de baby toch een flesje met zuigelingenvoeding gegeven, want het sinaasappelsap weigerde ze en ook de karnemelk wilde ze niet.

Het kindje dronk haar flesje razendsnel leeg en voelde zich er prima bij.

Maar mijn dochter is boos, omdat ik me niet aan haar regels hield.

Klopt het wat ze zegt?

Ik kan het namelijk nergens vinden op Internet.
quote:Maccaron schreef op 17 november 2016 @ 19:31:

Oké..ook vreemd dat moeder en dochter het hier "uitvechten " ipv even de telefoon te pakken.

Telefonisch niet bereikbaar.

Ik vecht trouwens niets uit.

Ik wilde gewoon weten hoe het nou precies zat met die flesvoeding.

Weet ik veel, inzichten over wat nou goed is voor een baby, inzichten veranderen zo snel.

Ik geef mijn kleindochter zelfs stukjes banaan volgens de rapleymethode.

Ik ben helemaal niet het type oma die zegt "alles van vroeger was beter".

Integendeel juist.
Alle reacties Link kopieren
Als oma lijk je het goed te doen.

Maar als moeder ben je weer wat minder leuk, om hier zo op je dochter te blijven reageren.
ikzelf heb niet zoveel op met fora, dat is de vrijplaats voor mensen met te weinig vrienden en n teveel aan vrije tijd.

Maar wegens foutieve feiten toch maar even reageren, lijkt me mn goed recht.

Fijn voor mn moeder dat ze zoveel bijval krijgt hier, dat doet haar ongetwijfeld goed.

Ik ga weer lekker verder in real life, van mn dochtertje genieten.

Ik hou heel veel van mn moeder, maar mij hier afschilderen als onverantwoorde moeder (en zelf in ons bijzijn roken als n ketter onze gehele jeugd) gaat me te ver.
quote:Sabibi schreef op 17 november 2016 @ 19:41:

mn moeder had n ban, vandaar dat ze n nieuwe alias aangemaakt heeft.

ikzelf heb niet zoveel op met fora, dat is de vrijplaats voor mensen met te weinig vrienden en n teveel aan vrije tijd.

Fijn voor mn moeder dat ze zoveel bijval krijgt hier, dat doet haar ongetwijfeld goed.

Ik hou heel veel van mn moeder, maar mij hier afschilderen als onverantwoorde moeder gaat me te ver.

Maar ik vind je helemaal geen onverantwoorde moeder, hoe kom je erbij????

Ik zie toch, dat ze een blij en vrolijk kindje is: helemaal jouw verdienste!

ikzelf heb niet zoveel op met fora, dat is de vrijplaats voor mensen met te weinig vrienden en n teveel aan vrije tijd.Niet weggaan!! Dan moet ik een nieuw topic gaan zoeken om in te reageren als levensvervulling

Ik hou heel veel van mn moeder, maar mij hier afschilderen als onverantwoorde moeder (en zelf in ons bijzijn roken als n ketter onze gehele jeugd) gaat me te ver.

O...

Maar kom op dames niet doen joh dit modder gooien over en weer gaat nergens over..

Ik hou heel veel van mn moeder, maar mij hier afschilderen als onverantwoorde moeder (en zelf in ons bijzijn roken als n ketter onze gehele jeugd) gaat me te ver.Je hebt helemaal gelijk: ik heb geen leven. Maar wel weer een prima relatie met mijn moeder, ze hoeft mij zelfs niet te gehoorzamen, waar vind je dat nog.
Gaat een leuke Sinterklaas worden.
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
quote:Maechtje schreef op 17 november 2016 @ 19:53:

Gaat een leuke Sinterklaas worden.Iets met een surprise maken van een pak sinaasappelsap oid...
Moet ik me nu aangesproken voelen, omdat ik momenteel teveel vrije tijd heb en inderdaad daarom op fora zit? Hebben alle mensen die dit hebben nu geen real life?
quote:damocles schreef op 17 november 2016 @ 19:49:

[...]

Je hebt helemaal gelijk: ik heb geen leven. Maar wel weer een prima relatie met mijn moeder, ze hoeft mij zelfs niet te gehoorzamen, waar vind je dat nog. geen leven en geen vrienden ook.
quote:karin12345 schreef op 17 november 2016 @ 19:39:

[...]

Telefonisch niet bereikbaar.

Ik vecht trouwens niets uit.

Ik wilde gewoon weten hoe het nou precies zat met die flesvoeding.

Weet ik veel, inzichten over wat nou goed is voor een baby, inzichten veranderen zo snel.

Ik geef mijn kleindochter zelfs stukjes banaan volgens de rapleymethode.

Ik ben helemaal niet het type oma die zegt "alles van vroeger was beter".

Integendeel juist.

Daarom staat uitvechten ook tussen aanhalingstekens...

Je wilde goed handelen. Het pakte verkeerd uit. Jammer de bammer. Morgen weer een dag.
quote:Ambition- schreef op 17 november 2016 @ 19:59:

Moet ik me nu aangesproken voelen, omdat ik momenteel teveel vrije tijd heb en inderdaad daarom op fora zit? Hebben alle mensen die dit hebben nu geen real life?

Tsja heb kinderen en een baan, maar blijkbaar geen leven.

Dochter van TO komt echt geweldig leuk over.
quote:Ambition- schreef op 17 november 2016 @ 19:59:

Moet ik me nu aangesproken voelen, omdat ik momenteel teveel vrije tijd heb en inderdaad daarom op fora zit? Hebben alle mensen die dit hebben nu geen real life?Voor sabibi is het makkelijker om ons te denigreren dan om hand in eigen boezem te steken blijkbaar. Zegt meer over haar dan over ons.
True story ^.
Zo, ik ben bijgelezen.

Team geen van beide ben ik! Wat een vertoning.

Ook voor oma
Dit is nep. Toch???

Tòch?
quote:Mejuffrouwmuis schreef op 17 november 2016 @ 20:41:

Zo, ik ben bijgelezen.

Team geen van beide ben ik! Wat een vertoning.Zeg dat wel, ik schaam me kapot.
Er bestaat ook lactosevrije flesvoeding heur...
quote:fee90 schreef op 17 november 2016 @ 20:50:

Dit is nep. Toch???

Tòch?Neuh
ook ik schaam me kapot. ik heb de liefste moeder van de hele wereld en hou onmetelijk veel van dr.

zit er net over te praten met mn man. Heel verhelderend.

Dit gaat niet over melk, dit gaat over onverwerkt oud zeer, Daar moeten wij wat mee, maar niet op internet.

sorry als ik mensen beledigd heb, niet mn bedoeling.

Fijne avond allemaal, dikke vcette kus voor jou mams, heb n taart voor je gebakken, die kom ik morgen brengen met de Baby.

Kusje voor alle forummmers, peace out!
Waarom een ban?
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:Sabibi schreef op 17 november 2016 @ 21:07:

ook ik schaam me kapot. ik heb de liefste moeder van de hele wereld en hou onmetelijk veel van dr.

zit er net over te praten met mn man. Heel verhelderend.

Dit gaat niet over melk, dit gaat over onverwerkt oud zeer, Daar moeten wij wat mee, maar niet op internet.

sorry als ik mensen beledigd heb, niet mn bedoeling.

Fijne avond allemaal, dikke vcette kus voor jou mams, heb n taart voor je gebakken, die kom ik morgen brengen met de Baby.

Kusje voor alle forummmers, peace out!

Ahw

Praat ze samen! Ik hoef zelfs geen update

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven