Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO
maandag 20 oktober 2008 om 17:56
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
donderdag 1 januari 2009 om 20:45
donderdag 1 januari 2009 om 21:13
Het purbleem... wie het wist mogt het aan Joozdt furtelle.
Munir Bokkje en ik hebbe der 1 goedt gespreck over gevoedert zo justem en dat helpt wel. Ik heb in der tuszen standt van mijn vorige brigt naast dat goeder sprek (en telet bezoek ook nog) op mij studir kamir het burjo ongerijmd, bokkje voor morge ovedag aan me ouders uitgesteed en het plan mis gevat om vanavodt de natulen van een redaksje fuggadering af te maken.
Hut annere deel van munnir bokkje ze aanpack is dat het sjailt perteckt prokrem van ze niewe modem getesd gaadt wodde zoddat ik de komedde dage niet meer zo onveranderd veel Havet. Wel heb ik en pou-ze in de ban bedwongen. Dusz as julie mijn venaf Morge minner zien dan wete julie: hee, de kants dat ze aan het karjere is is navenings toegekomen!
As ik met me flof ben kan ik weer meer havette hoop ik... Venavondt blijvd ik wel potse hoe het met de natulen zit.
Munir Bokkje en ik hebbe der 1 goedt gespreck over gevoedert zo justem en dat helpt wel. Ik heb in der tuszen standt van mijn vorige brigt naast dat goeder sprek (en telet bezoek ook nog) op mij studir kamir het burjo ongerijmd, bokkje voor morge ovedag aan me ouders uitgesteed en het plan mis gevat om vanavodt de natulen van een redaksje fuggadering af te maken.
Hut annere deel van munnir bokkje ze aanpack is dat het sjailt perteckt prokrem van ze niewe modem getesd gaadt wodde zoddat ik de komedde dage niet meer zo onveranderd veel Havet. Wel heb ik en pou-ze in de ban bedwongen. Dusz as julie mijn venaf Morge minner zien dan wete julie: hee, de kants dat ze aan het karjere is is navenings toegekomen!
As ik met me flof ben kan ik weer meer havette hoop ik... Venavondt blijvd ik wel potse hoe het met de natulen zit.
donderdag 1 januari 2009 om 22:50
Heemul Liedje, wat een boel gewerk! Ik sal veel aan je denken en morrege een heele dach vingerent in bet onder brenge ter over steunink, okee?
Hut roepding heb sich uit stekende gemaakt bei mein ouwers, en ik mogt in een stoeltjuh naast het haart fuur. Toen ik mein moeder ver telden van Wallies pagina, zei zei heel gevat: 'Aha, een kruisraket!'
Mein roepding heb ter ouwens een flinkuh uitbreidink kledingetjes, dankzij Wen. Dat finnik tog wel zó tof. En hut roepding ook, al bleiken haar achterpootjus nog nie so lang nie te zein as die van Wens roepding. Dus heb mein roepding omgeslachte pijpjes.
Roel, hoe gaatie met Bob de Bouwert? En heb iemant Emma noch gesien vandaach?
Kaj, ben je nu noch ornaje of is al het ornaje er al af (nootje aan meizelvers, roepding kreig géén He Ma Verf)?
Hut roepding heb sich uit stekende gemaakt bei mein ouwers, en ik mogt in een stoeltjuh naast het haart fuur. Toen ik mein moeder ver telden van Wallies pagina, zei zei heel gevat: 'Aha, een kruisraket!'
Mein roepding heb ter ouwens een flinkuh uitbreidink kledingetjes, dankzij Wen. Dat finnik tog wel zó tof. En hut roepding ook, al bleiken haar achterpootjus nog nie so lang nie te zein as die van Wens roepding. Dus heb mein roepding omgeslachte pijpjes.
Roel, hoe gaatie met Bob de Bouwert? En heb iemant Emma noch gesien vandaach?
Kaj, ben je nu noch ornaje of is al het ornaje er al af (nootje aan meizelvers, roepding kreig géén He Ma Verf)?
donderdag 1 januari 2009 om 23:10
quote:eleonora schreef op 01 januari 2009 @ 22:34:
Waneer ga je met flof Liedewij?
En ik wil niet zeure maar waneer kunne wei de natulen nouw een keer verwagte.......?
Ja nee zory roel maar de natulen zijn nouw wel zo een bietje af mar nou moet ik nog het draiboek van de volgende numers van het teitsgrift. met wie doet wat weneer werom werom niet? En dan valtet zo op dat ik de boel heb late futtrage door mij nalatelighijt. En dan sgaam ik me zo. Maar de zure peer moet een keer gedeelt worden van kwaadschikst tot ergerschiks.
Flof: dat waarje naar fullankt maar as je Liedewei bokkje ze karjere heeft aleen maar kan as je werk dan geddaan is. Echo: nog zeker todt 16 Janewary geen Flof voor Lidy.
Waneer ga je met flof Liedewij?
En ik wil niet zeure maar waneer kunne wei de natulen nouw een keer verwagte.......?
Ja nee zory roel maar de natulen zijn nouw wel zo een bietje af mar nou moet ik nog het draiboek van de volgende numers van het teitsgrift. met wie doet wat weneer werom werom niet? En dan valtet zo op dat ik de boel heb late futtrage door mij nalatelighijt. En dan sgaam ik me zo. Maar de zure peer moet een keer gedeelt worden van kwaadschikst tot ergerschiks.
Flof: dat waarje naar fullankt maar as je Liedewei bokkje ze karjere heeft aleen maar kan as je werk dan geddaan is. Echo: nog zeker todt 16 Janewary geen Flof voor Lidy.
donderdag 1 januari 2009 om 23:48
ja nou lijkent het weer asof ik me ijge zielug vint en dat is hues niet hoor. Ik zidt gewoon leker te karjere met me beebie in een handege draagzak aan me voorschoot verbonde. Hij huilt nie, hep geen honger en geen spuit belastingen die moete worde versgoont, hoefnie in badt. Nee, ik tel me zenuwdingen!
Mesgien ben ik nu weer blei omdat de natule vestuurt zijn. En 1 afweizing voor een slegt attikel. Het Draai deur boek stuurt ik later wel.
Projeckt Karjere aflering 1 hebt ik althans gewonnen! (sjier)
Mesgien ben ik nu weer blei omdat de natule vestuurt zijn. En 1 afweizing voor een slegt attikel. Het Draai deur boek stuurt ik later wel.
Projeckt Karjere aflering 1 hebt ik althans gewonnen! (sjier)
vrijdag 2 januari 2009 om 08:29
Lieve liedje, nog 14 dachen! logies dat je afentoe in de stresss sgiet, maar fein dat karjere-part-wan sukselfol is afgerondt! Ik heb chisteravond dat kazboek van je in gebruik genomen ( het was heel conformerend..) en een administratieve toedeloelijst gemaakt, een hele oplugting! Soms so heerlijk om dingen op een reitje te hebben na er maanden tegen aan te stotteren!
liefs Wallie-gatindenhand-van der Rimpel
liefs Wallie-gatindenhand-van der Rimpel
vrijdag 2 januari 2009 om 10:08
Moorrregen!
Liedewij hartstikken goedt van de noowtulen nu even door bijten met je karjerre en dan mag je overe dike week met vlof zul jij eens zin.
Die leuke hoeranje verf van de HeMa spreekt mij ook wel aan denken julie dat je dat ook mag as je zo oudt bent as ik? En Wen zou je zukke verf kunnen integer regeren in een spesjaal dijeet denk je?
Liedewij hartstikken goedt van de noowtulen nu even door bijten met je karjerre en dan mag je overe dike week met vlof zul jij eens zin.
Die leuke hoeranje verf van de HeMa spreekt mij ook wel aan denken julie dat je dat ook mag as je zo oudt bent as ik? En Wen zou je zukke verf kunnen integer regeren in een spesjaal dijeet denk je?
vrijdag 2 januari 2009 om 10:20
Goemokkel Morges Mijdes.
Wally ik ben ook torts op joun stap. Welke koeleur heb je pagina vandaag? Vorspelt hij nou de vorst of de beurse koers of de bare meter? Mesgien kun je er wel gout gelt mee verdiene op kerremesse!?
Ema die verf gaadt nie meer uidt je neiwe IJspere parket hoor. Kejje tog beter die ledakstieken vagrant nemen want die ken onder de hoge drukk spijt.
Bedankt voor die steken onder mijn gordelroos betrekkende karjere isjoes. Bokje is weg, ik zit aan een ongerijmd burow met het Mappje Van Belang voor mijn. En een vles spaa merie-arie-jet en renny's balletten binnen rijk weide. Klaar over voor Porjeckt Karjere afleiding nr. 2? is AFF!
Koekkie, waar bejjij? Kom je nog is naar je ouwe frietdingetjes?
Wally ik ben ook torts op joun stap. Welke koeleur heb je pagina vandaag? Vorspelt hij nou de vorst of de beurse koers of de bare meter? Mesgien kun je er wel gout gelt mee verdiene op kerremesse!?
Ema die verf gaadt nie meer uidt je neiwe IJspere parket hoor. Kejje tog beter die ledakstieken vagrant nemen want die ken onder de hoge drukk spijt.
Bedankt voor die steken onder mijn gordelroos betrekkende karjere isjoes. Bokje is weg, ik zit aan een ongerijmd burow met het Mappje Van Belang voor mijn. En een vles spaa merie-arie-jet en renny's balletten binnen rijk weide. Klaar over voor Porjeckt Karjere afleiding nr. 2? is AFF!
Koekkie, waar bejjij? Kom je nog is naar je ouwe frietdingetjes?
vrijdag 2 januari 2009 om 15:19
vrijdag 2 januari 2009 om 20:56
vrijdag 2 januari 2009 om 22:34