Korting praxis/gamma met koopcontract

17-11-2016 15:34 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
De typische Nederlander die ik ben...

Ik heb wel eens gehoord dat je op vertoon van je koopcontract, 10% korting krijgt bij de bouwmarkten.

Kan iemand mij vertellen of dat nog steeds zo is?
Never run faster than your guardian angel can fly.
Jazeker!
Ja en als je je borsten laat zien krijg je zelfs 20% korting.
Ik ken het principe niet maar weet wel dat zo kn aanloop naar de kerst er weer volop kortingsbonnen Online en in de reclamefolders van de bouwmarkten zit en volgens mij hebben enkele bouwmarkten ook de actie dat kortingsbonnrn van een andere bouwmarkt ook geldig zijn bij hun (o.a. Praxis volgens mij)
quote:ghostly41 schreef op 17 november 2016 @ 15:41:

Klopt to van die 10% korting. Kopie meenemen en kopen maar

Ja en als je je borsten laat zien krijg je zelfs 20% korting.Bedankt voor de tip, gelijk even uitproberen......
Serieus

Nouja gelukkig ga ik weer verhuizen

Geld dit ook voor een huurcontract? Of stel ik nu een hele gekke vraag
Wat ik gehoord heb wel, gewoon proberen dus!
Lijkt me echt klinkklare onzin.
quote:Kaaskroket schreef op 17 november 2016 @ 16:09:

Geld dit ook voor een huurcontract? Of stel ik nu een hele gekke vraag Yes.
Gamma sowieso. Huur- of koopcontract. Ik kreeg een bon mee waarmee ik volgens mij 3 maanden die korting kreeg. Zat volgens mij wel een uitzondering bij van een aantal laagste prijs producten. Maar over het algemeen bij alle producten 10% korting.

Edit: mijn verhuizing was juli jl.
Starting from zero got nothing to lose
quote:gizzmo-returns schreef op 17 november 2016 @ 16:34:

Lijkt me echt klinkklare onzin.Tuurlijk... daar hebben ze tegenwoordig een klantenkaart voor.
quote:gizzmo-returns schreef op 17 november 2016 @ 16:34:

Lijkt me echt klinkklare onzin.Google anders even
Anders vraag je het gewoon even in verschillende bouwmarkten. Bij de Gamma had ik korting.
En moeten ze dan alleen ff de voorkant zien, of maken ze er een kopie van? Lezen ze het? Moet je je identificeren dat jij degene bent van wie er een naam op het contract staat?

Ja en als je je borsten laat zien krijg je zelfs 20% korting.En wat moet je doen om alles gratis mee te krijgen?
quote:yoshe schreef op 17 november 2016 @ 17:52:

En moeten ze dan alleen ff de voorkant zien, of maken ze er een kopie van? Lezen ze het? Moet je je identificeren dat jij degene bent van wie er een naam op het contract staat?

Ik had ons koopcontract op mijn telefoon staan, dat was al voldoende.

Mocht je aan de drie maanden niet genoeg hebben, mag je eenmalig nog verlengen met 2 maanden.

Je 'kortingspas' is alleen geldig in het filiaal van aanvraag trouwens.
bats!
Ik weet iig dat de Karwei dat had, maar het loont veel meer om kortingsacties in de gaten te houden, en bij de Praxis accepteren ze alle kortingen van andere bouwmarkten. Dei korting ligt een stuk hoger dan die 10%.
Echt waar? Crap, dat had ik een paar jaar eerder moeten weten.

Nou ja, onthouden voor als we ooit nog eens verhuizen dan maar
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
10% is een slechte deal hoor. Er is echt altijd wel ergens een aanbieding van een bouwmarkt, kwestie van even goed opletten. Zo veel bouwmarkten zijn er niet, dus de sites en krantjes even in de gaten houden, en je kunt bijna alles met 15-25% korting kopen. Ik ben twee jaar geleden verhuisd, kan me noet herinneren dat ik ergens de volle prijs voor betaald heb. En ik haat het nota bene om veel tijd te stoppen in koopjesjagen. Dit was echt een kwestie van 5 minuten kijken waar de verf volgende week in de aanbieding was, of welke bouwmarkt nu weer 25% op een artikel naar keuze gaf.
Ach het is een kleine moeite.

En zaal het vast met iets kunnen gebruiken.
De verhuiswagens geldt ook op aanbiedingen hoor. Niet op de 'vaste lage prijs' maar wel op folderacties etc.
bats!
quote:nausicaa schreef op 18 november 2016 @ 00:13:

10% is een slechte deal hoor. Er is echt altijd wel ergens een aanbieding van een bouwmarkt, kwestie van even goed opletten. Zo veel bouwmarkten zijn er niet, dus de sites en krantjes even in de gaten houden, en je kunt bijna alles met 15-25% korting kopen. Ik ben twee jaar geleden verhuisd, kan me noet herinneren dat ik ergens de volle prijs voor betaald heb. En ik haat het nota bene om veel tijd te stoppen in koopjesjagen. Dit was echt een kwestie van 5 minuten kijken waar de verf volgende week in de aanbieding was, of welke bouwmarkt nu weer 25% op een artikel naar keuze gaf.

Bij karwei krijg je die 10% korting bovenop de acties, behalve de superstuntacties.

Korting kan je ook krijgen met een huurcontract.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven