Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
Wa is pursies ut purbleem, Liedewei? Is ut angstigheit of iets anders?

En waarom gaat bokkje pas op 6 janewarie naar sgool en niet op 5?

Sabien, as meneer Kruishaar op een bei jou bekende plek was, dan was ut inderd aad misgien minder eng.
Het purbleem... wie het wist mogt het aan Joozdt furtelle.

Munir Bokkje en ik hebbe der 1 goedt gespreck over gevoedert zo justem en dat helpt wel. Ik heb in der tuszen standt van mijn vorige brigt naast dat goeder sprek (en telet bezoek ook nog) op mij studir kamir het burjo ongerijmd, bokkje voor morge ovedag aan me ouders uitgesteed en het plan mis gevat om vanavodt de natulen van een redaksje fuggadering af te maken.

Hut annere deel van munnir bokkje ze aanpack is dat het sjailt perteckt prokrem van ze niewe modem getesd gaadt wodde zoddat ik de komedde dage niet meer zo onveranderd veel Havet. Wel heb ik en pou-ze in de ban bedwongen. Dusz as julie mijn venaf Morge minner zien dan wete julie: hee, de kants dat ze aan het karjere is is navenings toegekomen!

As ik met me flof ben kan ik weer meer havette hoop ik... Venavondt blijvd ik wel potse hoe het met de natulen zit.
Waneer ga je met flof Liedewij?

En ik wil niet zeure maar waneer kunne wei de natulen nouw een keer verwagte.......?
Heemul Liedje, wat een boel gewerk! Ik sal veel aan je denken en morrege een heele dach vingerent in bet onder brenge ter over steunink, okee?

Hut roepding heb sich uit stekende gemaakt bei mein ouwers, en ik mogt in een stoeltjuh naast het haart fuur. Toen ik mein moeder ver telden van Wallies pagina, zei zei heel gevat: 'Aha, een kruisraket!'

Mein roepding heb ter ouwens een flinkuh uitbreidink kledingetjes, dankzij Wen. Dat finnik tog wel zó tof. En hut roepding ook, al bleiken haar achterpootjus nog nie so lang nie te zein as die van Wens roepding. Dus heb mein roepding omgeslachte pijpjes.

Roel, hoe gaatie met Bob de Bouwert? En heb iemant Emma noch gesien vandaach?

Kaj, ben je nu noch ornaje of is al het ornaje er al af (nootje aan meizelvers, roepding kreig géén He Ma Verf)?
quote:eleonora schreef op 01 januari 2009 @ 22:34:

Waneer ga je met flof Liedewij?

En ik wil niet zeure maar waneer kunne wei de natulen nouw een keer verwagte.......?

Ja nee zory roel maar de natulen zijn nouw wel zo een bietje af mar nou moet ik nog het draiboek van de volgende numers van het teitsgrift. met wie doet wat weneer werom werom niet? En dan valtet zo op dat ik de boel heb late futtrage door mij nalatelighijt. En dan sgaam ik me zo. Maar de zure peer moet een keer gedeelt worden van kwaadschikst tot ergerschiks.

Flof: dat waarje naar fullankt maar as je Liedewei bokkje ze karjere heeft aleen maar kan as je werk dan geddaan is. Echo: nog zeker todt 16 Janewary geen Flof voor Lidy.
ja nou lijkent het weer asof ik me ijge zielug vint en dat is hues niet hoor. Ik zidt gewoon leker te karjere met me beebie in een handege draagzak aan me voorschoot verbonde. Hij huilt nie, hep geen honger en geen spuit belastingen die moete worde versgoont, hoefnie in badt. Nee, ik tel me zenuwdingen!

Mesgien ben ik nu weer blei omdat de natule vestuurt zijn. En 1 afweizing voor een slegt attikel. Het Draai deur boek stuurt ik later wel.

Projeckt Karjere aflering 1 hebt ik althans gewonnen! (sjier)
Lieve liedje, nog 14 dachen! logies dat je afentoe in de stresss sgiet, maar fein dat karjere-part-wan sukselfol is afgerondt! Ik heb chisteravond dat kazboek van je in gebruik genomen ( het was heel conformerend..) en een administratieve toedeloelijst gemaakt, een hele oplugting! Soms so heerlijk om dingen op een reitje te hebben na er maanden tegen aan te stotteren!

liefs Wallie-gatindenhand-van der Rimpel
Moorrregen!

Liedewij hartstikken goedt van de noowtulen nu even door bijten met je karjerre en dan mag je overe dike week met vlof zul jij eens zin.

Die leuke hoeranje verf van de HeMa spreekt mij ook wel aan denken julie dat je dat ook mag as je zo oudt bent as ik? En Wen zou je zukke verf kunnen integer regeren in een spesjaal dijeet denk je?
Goemokkel Morges Mijdes.

Wally ik ben ook torts op joun stap. Welke koeleur heb je pagina vandaag? Vorspelt hij nou de vorst of de beurse koers of de bare meter? Mesgien kun je er wel gout gelt mee verdiene op kerremesse!?

Ema die verf gaadt nie meer uidt je neiwe IJspere parket hoor. Kejje tog beter die ledakstieken vagrant nemen want die ken onder de hoge drukk spijt.

Bedankt voor die steken onder mijn gordelroos betrekkende karjere isjoes. Bokje is weg, ik zit aan een ongerijmd burow met het Mappje Van Belang voor mijn. En een vles spaa merie-arie-jet en renny's balletten binnen rijk weide. Klaar over voor Porjeckt Karjere afleiding nr. 2? is AFF!

Koekkie, waar bejjij? Kom je nog is naar je ouwe frietdingetjes?
goeiesmorgens

ik ga ff fingeren foor jouw hoor lietje, wat moet jei feel kariejeren

fandaag
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Goeiemorgen Havettekes.

Sterks met karjere, Liedje! Ut klingt goet en strijt lustig.
Mar nou heb meneer Bokje een stop op Havettes gezet. En nou ga je bij andere toppiks sgrijven. Da sgiet tog niet op?
Vertrapt!

Maar hij hadt er gewoon nog geen ban op gezet ik was aleen aan het perbere er nie meer te sgrijve en toen gingik pron geluk tog veel posten... hut gaat nog niet zo lecker met karjere zo.
Misgien verzin jij wel heule goeie voorstels enzo onder ut forumme. Da kan.
As ik voor alles wat ik verzon soepsiedie krijge zou was ik een reike mijd! Heel aas wille ze almar dat je net opsgrijft in de Engelen taal met lieteretoer wijzinggen. En die vezzin ik hier dan weer niet onder het lezen van het toppick wat is de besde Nedolanse vilm.
Dur is nog geen vorummer van decembur bekend. Ik denk da ut Feliciaatje is.
Oja, Babsie, dat is ook zo! Spanend hoor... Moelek om te kieze dit maandt. Veel simpansjieke vorumers. Ben B-niewt!
Babsje ik heb ook net gekeke.. maar hoe gaat t nu ferder dan? Kan je nu ook nog ontstemmen ofzo?

en waar zein julie trouwes? Een gehijme ruine georchaniseert zonder mei? zo van; hey pssst, late we op 2 january gaan deeten en dan zechen we lekker NIETS tegen wallie hihihihi?

Tog kusjes!
En nietus tege Harrie zegge.... Hut is hier wel errug stil....
Ik ben druk.

Met mijn otorijkarjere. Ik doe tejorie lere.

Mag dat? Frage ze steets, en ik seg dan op de vukeerde momente ja, als het nee is. Storie of mai laif!
Roel da kun je voor in Thee rapi as je ja zeg as je nee bedoeldt. (niet dat het helpdt want dat ben ik ook geweesd en ik zeg nog steets ja teweil as ik bedoel dat ik Volkoren Trees niet ben.)

Maar as je nee zeg als je ja bedoeldt isset Kul truweel bepaaldt wand as een meisje nee zegd dan is het ja!
roel ik het het als folgt gedaan as ik ja dacht deed ik nee antwoorden en versa visa en toen haalte ik so maar die teojorie
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Wadt heb ik tog weer veel aan julie!

Wadt een goeie tippe kreig ik hier!

Dus the rapi en gewoon nee inklikke als ik ja pedoel.....

Maar soms moet ik kieze tussen a b of c, waddan?
A. Altijd a doen. Wand dat is een klinker.
BHve als het een stik vraag is dan is het de c van stik vraag en stik vragen er kenje doordat ze zo makelik lijke dat zelfs JIJ het woordt weet dus dat kan niet kloppe. Dan is het dus c. van Stik Vfaag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven