Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
eens met emma alteit a doen en ook alteit bleife lagge (o nee das foor de prakteik)
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ok, dus alteit A doen, behalvens als het C scheint te sein.

B is dus uitgeslote seg maar.

Tsjék, ik ga het allamaal onthouwe + dat je op een plek waar een blauw bort staat met rode kruise er overheen niet mag pekere en niet mag stil staan om iemant deruit te late.....

En je mistligt mag je ook beina niet aan doen, dus dat ik makeleik.
nou roel het is wat meer gewikkelt hoor. Je moet gewwoon irst kijke wat jij denkt dat hut woordt is. As je het denckt te weten dan is het een stik vraag. Dus dan is het C. As je het gewoon niet weet dan is het altijd A. Snappy Moppy?

Dode lijke in autoos moge ook voor. Oor logs Colongjes moge vaak ook voor mits ze de vlag uit hebbe hange. Maar nu je onze fijlbare mythode kent hoef je nie meer te lere, vijn he?
Heel vijn Lidewij (je buik zit der tusse)

Net een fraag: Moet je medewerkings verlene als de pliesie onder de motorkap wil keike?

Ik zij nee. Als de outo net gekeurt is dan hoeft de pliesie niet de moeijte te neme onder de kap te keike. Pespaar je die jonges weer wat werk!

Of mag je op de infaliedesplaatse pukere?

Tulek! (ik zij ja dus), als er geen plaats meer is en der is geen invalides, dan kun je gewoon de outo der neerzette. Anders is het slegt voor het melu, als je de outo op het gras naast de Albert Hijn neer moet zette!
Lieve Roelinda, het is mesgien luk voor je as je teglijk kan voreme en oevene?!

Zet deze fuckeerd borde op orde van impotensie:

sow lieves Ha Vettes

koekkie is ook weert in hed lant der lefenden

En natulik alle goets,luv,gesontheid,gelukt enso voor did heele niewe jaar.

Morrege gaat ik eerstes maar es effen beilesen

luv koekkie
quote:MissMara schreef op 02 januari 2009 @ 23:58:

Lieve Roelinda, het is mesgien luk voor je as je teglijk kan voreme en oevene?!

[afbeelding]

O feins ja Liedewij!

Het antwoordt is tulek ja.....de pliesie mag alles tenslote.
Welkom tuis Koek!
Ha lekkere koekedoos! Vijn dat je de weer bendt. Ik ben b.niewd wat je vindt vn onze laatste daagjes haveteren. En voor jou wens ik een starlend, glukkig 2,09 vrei van last en sorg.
quote:MissMara schreef op 03 januari 2009 @ 00:01:

Zet deze fuckeerd borde op orde van impotensie:

[afbeelding]Blei dat ik het alemaal op een reitje heb nu hoor, ik leer ze gewoon met kodes derop uit mein hooft. Kan me niks meer gebeure!
welkom bek koekie, en a heppie niewyear

roel ik gaat jouw morge weer helpe hoor, maar ik mot nu gaan slape fan biljartbal morge sgeine sgoene van de vragtwagen te fallen en daar motten we bei sein segt ie

slaap lekker liefe havettes
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Nog eendje dan voor om het op te leren.

Spesjaal voor te oevenen voor je vruizing naar het Dwentse Landt:

Je brenkt je jonge dogter naar de Sgool met de Bijbal in de lokale trein wagens. Egter, jei bent niet de enigste. Wat doe je?

A. Je tuterd luijt om je misbaar te kenbaar maken

B. Je heut tege de agter bips van de trekker voor je, dat zalm lere

C. je haaldt lings in, boere kinkels of niedt.
*denkt trug aan de tippe van Emma*

A! (want dat is een kling ker)
Truste Margje!
Ha havettekes die nog niet op een oortje liggen en ook die al wel op een oortje liggen! Roel wat een goeie tips sein er gecheven, egt met hullep van de havette ol stars kom je dur wel! Selfs Jet hep ooit dur teejoorie gehaalt, de fierde keer ofso weliswaar, maar efe om je hard onder de riem te steken.

Leuk koekkie om jau ook weer te sien versgijnen.

Jonges het is hier zo heet dat ik net van elende maar weer onder de does ben gespronge dus ik ben weer een frise fruitiche havet, hoer A B C! Roel welke van de drie?? (pas op, stik fraag!)
quote:eleonora schreef op 03 januari 2009 @ 00:22:

*denkt trug aan de tippe van Emma*

A! (want dat is een kling ker)

Is de reieieit enser!

In tejerie dan he. Want in het egte leve is het ol of die ebof. (engelen taal van dat ik daar mee aan het sgreive was). Want dan moet je gewoon tuten+bips heuen+pubers aanreiden. Zo zijn de tradietsjes van het pladte landt nu eenmaal, Roelie. Wat of jij als stedelling daar maar van vindt.
Liedepiet ik lich hier helegaat te schudebuiken van die boere fotoo van jau!
Mis jij je vader landt dan mesgien zo bij het zien van deze voto gravie? :hukkie?
Ja een beed je wel, Lied. Ik hep nu spontaan alemaal boerediskostampers in me kop.

Ik ben boer Harms en ik kom uut Drente en ik hau van diskoo...

Ja dat is mooj mooj mooj man, het lefe dat is een groot veest...

Woar hankt onse boerehavette Anelies eingluk uut? (boere havette taal, foor ale havets die niet in de rant stant sein aangegroejt)
quote:leonor schreef op 03 januari 2009 @ 00:26:

hoer A B C! Roel welke van de drie?? (pas op, stik fraag!)Owww das een lastiche omdat er niet egt een fraag aan vast zit. Ik kies tog gewoon voor A. Want dat klingt het meest veesteleik....
quote:MissMara schreef op 03 januari 2009 @ 00:28:

[...]

Is de reieieit enser!

In tejerie dan he. Want in het egte leve is het ol of die ebof. (engelen taal van dat ik daar mee aan het sgreive was). Want dan moet je gewoon tuten+bips heuen+pubers aanreiden. Zo zijn de tradietsjes van het pladte landt nu eenmaal, Roelie. Wat of jij als stedelling daar maar van vindt.Ik noteleer ales op Liedewij, dat ik het strax aldaar alemaal op een reitje heb....
quote:eleonora schreef op 03 januari 2009 @ 00:38:

[...]

Ik noteleer ales op Liedewij, dat ik het strax aldaar alemaal op een reitje heb....

Weis, helerg weis is dat. Dan komt het met de integraatsje vanzellfs een keer goed.

Spieken of witsj: kejjij al kraantjes podt kofy maken?
Roel bingo, helemaal harstike goet!!! Ik probeerde je noch op een dwalent spoor te brenge want het was stiekum helegaar geen stik fraag, maar je hept je niet van de weis late brenge, koelbloederig weif! Nau weet ik dat het helemaal in orde komt met jauw.
Anelies was naar een van de buitenste buitenbossen afgerezen. Hopelik komt ze zig spoelig melden dat er geen andere pijl=in=pagina gelukken zijn geburt!

BS: mooij gezonge Jetski!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven