Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO
maandag 20 oktober 2008 om 17:56
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
zaterdag 3 januari 2009 om 10:53
Mowje caart is dat Emma, en zijn dat ook egt Kuttuur grenze? Ik ken 1 boeck dat over de zoekreis naar Kuttuur grenze gaat, het Bjuro, kejjedat?
Lief ROeltje, ik wouw joe niewe stek Drentsko niet bledegen hor. Hudt is een pragtige pervinsje met veeel netuursgoon en hatelike mensen. Ik heb er alteit grraag op viets verkansje gegaan. Aleen deden wei dan wel de regel: as er een knudde grijze kuijfen in tegenliggersrigting komt aan peddelen met de viets kaart in een transpirerende map vorop, dan is het teit om rechts om kerende gewijze de reis te volgen.
Lief ROeltje, ik wouw joe niewe stek Drentsko niet bledegen hor. Hudt is een pragtige pervinsje met veeel netuursgoon en hatelike mensen. Ik heb er alteit grraag op viets verkansje gegaan. Aleen deden wei dan wel de regel: as er een knudde grijze kuijfen in tegenliggersrigting komt aan peddelen met de viets kaart in een transpirerende map vorop, dan is het teit om rechts om kerende gewijze de reis te volgen.
zaterdag 3 januari 2009 om 11:11
goeiesmorgens
ik is weer wakker, ga so eens effe keiken of er mooi sgoenen van de vragtwagen fallen so
o ik het nog een goeie oevenfraag
mach jei hier de vragwagen inhalen
a. Ja dat mach, regts inhalen is toegestaan bij vragtwagens
b. ja dat mach maar aleen als het een rooie vragtwagen is
c. Nee dat mag niet aleen als jouwes otoo net so swart is als op het plaatje dan mach het wel
ik is weer wakker, ga so eens effe keiken of er mooi sgoenen van de vragtwagen fallen so
o ik het nog een goeie oevenfraag
mach jei hier de vragwagen inhalen
a. Ja dat mach, regts inhalen is toegestaan bij vragtwagens
b. ja dat mach maar aleen als het een rooie vragtwagen is
c. Nee dat mag niet aleen als jouwes otoo net so swart is als op het plaatje dan mach het wel
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
zaterdag 3 januari 2009 om 11:19
Goeie Margy! Zet M op, roel, je kuntet!
Emmeke wat heerlik dat je ront loopd in zukke gekulletiveerde kringetjes. Wat eet bijv. iemandt die bij het bjuroo werkt? Dat willem wij graag wete volgede week.
Marut egte Bjuro staadt niet bij hummes/hares tuis denk ik zo want dat heb ik nog zien staan op het niewe bjuro (= vruist) en toe ging ik gekke mijt as ik ben der van de weer om stant gewoon aan zitte! Hyl Aries!
Baps ik begin beniewt te worre warof je JOpy werkt dan.
Emmeke wat heerlik dat je ront loopd in zukke gekulletiveerde kringetjes. Wat eet bijv. iemandt die bij het bjuroo werkt? Dat willem wij graag wete volgede week.
Marut egte Bjuro staadt niet bij hummes/hares tuis denk ik zo want dat heb ik nog zien staan op het niewe bjuro (= vruist) en toe ging ik gekke mijt as ik ben der van de weer om stant gewoon aan zitte! Hyl Aries!
Baps ik begin beniewt te worre warof je JOpy werkt dan.
zaterdag 3 januari 2009 om 12:06
Ik hadt zoniets raars venagt! Ik wert waker om 5:15 van een inwennig balettent roepding en toen dagt ik: zauw Yemuna al aan de bevalling zijN? Ga ik naar het vorum lees ik dat zij net sgrijvt: me water is gebroke (zal wel tot eis bevrozen zijn geweest as water kan breke). DUus ik heb ver spellende gafen! :tjielp2:
Me huby is de kerse boom aan het optuigen met onze zoon. Hij heb een stuck meer intoesjasme over het doen fuddwijne van veesdage beweize dan voor het doen vesgijne ervan engkle weke eeder. Heel opmerkluk. Dat zal wel rijmte geve, we konne haas niet meer lope hier door die ijtgeduide zuidt stroom boom.
Me huby is de kerse boom aan het optuigen met onze zoon. Hij heb een stuck meer intoesjasme over het doen fuddwijne van veesdage beweize dan voor het doen vesgijne ervan engkle weke eeder. Heel opmerkluk. Dat zal wel rijmte geve, we konne haas niet meer lope hier door die ijtgeduide zuidt stroom boom.
zaterdag 3 januari 2009 om 12:25
zaterdag 3 januari 2009 om 13:47
Dat heefdt toen nog 4 volle jare op zig late wagte. En ik von toen Belinda zuper ztom en ging gewoon
1st Mabbero roke (lijt)
2st. Kameel roke (gew.)
3st. VeNelle roke (halfzagte sjek)*
4st. Jehovaanse Jonges roke (half zagte sjek)*
5st. Jehovaanse Jonges roke (drie kwart zware sjek.)*
6st. VeNelle roke (mindere dus naar half zware sjek).*
7st Goolwaasse blauw roke (sigerette dus as er geldt was).
8st Goolwasse ligt blauw roke (sigerete zonner vilter as ik op verkansje in Frak rijk was.
9st. Stoppe met roke.
Tusse 1 en 9 zitte 7 jare rook pleizier!
*Floe van vookeur: risla root.
1st Mabbero roke (lijt)
2st. Kameel roke (gew.)
3st. VeNelle roke (halfzagte sjek)*
4st. Jehovaanse Jonges roke (half zagte sjek)*
5st. Jehovaanse Jonges roke (drie kwart zware sjek.)*
6st. VeNelle roke (mindere dus naar half zware sjek).*
7st Goolwaasse blauw roke (sigerette dus as er geldt was).
8st Goolwasse ligt blauw roke (sigerete zonner vilter as ik op verkansje in Frak rijk was.
9st. Stoppe met roke.
Tusse 1 en 9 zitte 7 jare rook pleizier!
*Floe van vookeur: risla root.
zaterdag 3 januari 2009 om 13:56
quote:MissMara schreef op 03 januari 2009 @ 10:53:
Mowje caart is dat Emma, en zijn dat ook egt Kuttuur grenze? Ik ken 1 boeck dat over de zoekreis naar Kuttuur grenze gaat, het Bjuro, kejjedat?
Ag sgat, ik vin je zo lief! Ik weet tog dat je nooit niks van mei zouw wille bledige? Ik lag me suf juist!
Ik kan heel goet tege grappe over me zelf of iets van mei hoor, heurleik juist!
Ag sgat, ik vin je zo lief! Ik weet tog dat je nooit niks van mei zouw wille bledige? Ik lag me suf juist!
Ik kan heel goet tege grappe over me zelf of iets van mei hoor, heurleik juist!
zaterdag 3 januari 2009 om 13:58
quote:korenwolf schreef op 03 januari 2009 @ 10:44:
Ja moelike keuze. Moed je voor een eksowties dialeckt gaan met de kans dat ze je niet vestaan en dus ma gewoon je zin geven om van het gedonda af te zijn. Of moet je een aan palend dialeckt kiezen met het risyco dat er een eewenlange bloedveter is met de vermilies uit belendende dorpen die telken maler uitbarsd in geweldzame conflikken?
Oew nee, een bloedveter, daar zit niemant op te wagte.....
Een hoog hek is in ieder gefal wel een goet plan zow te leze, op het plate lant. Dat je feilig bent. Mesgien is een op haal brug wat ook........
Ja moelike keuze. Moed je voor een eksowties dialeckt gaan met de kans dat ze je niet vestaan en dus ma gewoon je zin geven om van het gedonda af te zijn. Of moet je een aan palend dialeckt kiezen met het risyco dat er een eewenlange bloedveter is met de vermilies uit belendende dorpen die telken maler uitbarsd in geweldzame conflikken?
Oew nee, een bloedveter, daar zit niemant op te wagte.....
Een hoog hek is in ieder gefal wel een goet plan zow te leze, op het plate lant. Dat je feilig bent. Mesgien is een op haal brug wat ook........