Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO
maandag 20 oktober 2008 om 17:56
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
zaterdag 3 januari 2009 om 14:01
quote:itsme26 schreef op 03 januari 2009 @ 11:11:
goeiesmorgens
ik is weer wakker, ga so eens effe keiken of er mooi sgoenen van de vragtwagen fallen so
o ik het nog een goeie oevenfraag
[afbeelding]
mach jei hier de vragwagen inhalen
a. Ja dat mach, regts inhalen is toegestaan bij vragtwagens
b. ja dat mach maar aleen als het een rooie vragtwagen is
c. Nee dat mag niet aleen als jouwes otoo net so swart is als op het plaatje dan mach het wel
Poe, dat was een hesenbreker Margje.....
Maar in dit gefal ga ik voor a. Omdat dat een klingker is, (punt 1) en omdat het gewoon logies is ook, op het plaatje te sien. Als ik het goet begrepe heb is het zo dat vragtwagens helemaal niet in moge hale. De vragtwage is op dat bort dus gewoon in overtreeding en kan een dikke prent verwagte van oom agent!
En zo is het toefallig ook nog es een keer.
goeiesmorgens
ik is weer wakker, ga so eens effe keiken of er mooi sgoenen van de vragtwagen fallen so
o ik het nog een goeie oevenfraag
[afbeelding]
mach jei hier de vragwagen inhalen
a. Ja dat mach, regts inhalen is toegestaan bij vragtwagens
b. ja dat mach maar aleen als het een rooie vragtwagen is
c. Nee dat mag niet aleen als jouwes otoo net so swart is als op het plaatje dan mach het wel
Maar in dit gefal ga ik voor a. Omdat dat een klingker is, (punt 1) en omdat het gewoon logies is ook, op het plaatje te sien. Als ik het goet begrepe heb is het zo dat vragtwagens helemaal niet in moge hale. De vragtwage is op dat bort dus gewoon in overtreeding en kan een dikke prent verwagte van oom agent!
En zo is het toefallig ook nog es een keer.
zaterdag 3 januari 2009 om 14:03
quote:eleonora schreef op 03 januari 2009 @ 13:56:
[...]
Ag sgat, ik vin je zo lief! Ik weet tog dat je nooit niks van mei zouw wille bledige? Ik lag me suf juist!
Ik kan heel goet tege grappe over me zelf of iets van mei hoor, heurleik juist!pfjoe glukkig! Ik vin trauwes reuzeluk dat jei een vila kakkel bondt laat bouwen daar, met blouwe mure, grune dakke en oranje siersels! daar zulen de nabers nog is tegenop kijken!
[...]
Ag sgat, ik vin je zo lief! Ik weet tog dat je nooit niks van mei zouw wille bledige? Ik lag me suf juist!
Ik kan heel goet tege grappe over me zelf of iets van mei hoor, heurleik juist!pfjoe glukkig! Ik vin trauwes reuzeluk dat jei een vila kakkel bondt laat bouwen daar, met blouwe mure, grune dakke en oranje siersels! daar zulen de nabers nog is tegenop kijken!
zaterdag 3 januari 2009 om 14:03
quote:korenwolf schreef op 03 januari 2009 @ 11:19:
Pfff Marg... Roel hoefd tog niet voor der vragwagen rij bewys...Neen Em maar het is tog handig om ook wat van vragtwagens te wete. Ook skoetmobiele sijn bevoorbeeld weg gebruikerts, die je kan tege kome. Ook dinge om rekening voor te houde. In geval je er tegen aan loopt reit.
Ik wil me breet orijenteren.
Pfff Marg... Roel hoefd tog niet voor der vragwagen rij bewys...Neen Em maar het is tog handig om ook wat van vragtwagens te wete. Ook skoetmobiele sijn bevoorbeeld weg gebruikerts, die je kan tege kome. Ook dinge om rekening voor te houde. In geval je er tegen aan loopt reit.
Ik wil me breet orijenteren.
zaterdag 3 januari 2009 om 14:05
quote:MissMara schreef op 03 januari 2009 @ 14:03:
[...]
pfjoe glukkig! Ik vin trauwes reuzeluk dat jei een vila kakkel bondt laat bouwen daar, met blouwe mure, grune dakke en oranje siersels! daar zulen de nabers nog is tegenop kijken!We wouden er eerst stene tegenaan zette. Dus dat het een 'gewoon' huis zou worde. Maar met de niewe bure in het voorhooft doen we dat tog maar niet. We houde het zo!
[...]
pfjoe glukkig! Ik vin trauwes reuzeluk dat jei een vila kakkel bondt laat bouwen daar, met blouwe mure, grune dakke en oranje siersels! daar zulen de nabers nog is tegenop kijken!We wouden er eerst stene tegenaan zette. Dus dat het een 'gewoon' huis zou worde. Maar met de niewe bure in het voorhooft doen we dat tog maar niet. We houde het zo!
zaterdag 3 januari 2009 om 16:53
quote:eleonora schreef op 03 januari 2009 @ 14:01:
[...]
En zo is het toefallig ook nog es een keer. haske goet
[...]
En zo is het toefallig ook nog es een keer. haske goet
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
zaterdag 3 januari 2009 om 17:27
Daaar ben ik weer! Chelukkig niew jaar liefe havettes.
Ik was chister al tuis gekome, maar na 3 dage feesten en maar 8 uur slaap in 3 nagte moest ik gister eve slape. Het was egt supergeselig in hut huisje met de vriende. We hadde 24/7 feest. As de ene naar bet ging, kwam een ander er weer uit. En dat allemaal met veel musiek, drangk en uppers En heul veul lol. Het Lama-bort spel is egt hielaries om te spele.
Nou ja, nu eve goet uitruste en veel slape voordad ik maandag aan me niewe karjere begin. Ik keik er opeens enormachtig tege op. Stom he?
Oh ennuh de havettes oprigting is ook een van mein hoogtepunte van 2008 hoor.
zaterdag 3 januari 2009 om 18:17
Ik heb hullie ook helegaar gemisd. Dagt de heule teit "hoe sou hut met me meide gaan? ! ? '
Er was wel draatlose internet maar ik kwam er chewoon maar niet aan toe. Moest nameluk ook heel grappich zein, footoo's make, drinke, ete (niet heel erg veel maar dat kompt door de oppeppers), en heul veul danse.
Ik ben beina bijgelese maar moet ook yamuna haar toppik lese en natuurluk nog wat andere toppiks.
Er was wel draatlose internet maar ik kwam er chewoon maar niet aan toe. Moest nameluk ook heel grappich zein, footoo's make, drinke, ete (niet heel erg veel maar dat kompt door de oppeppers), en heul veul danse.
Ik ben beina bijgelese maar moet ook yamuna haar toppik lese en natuurluk nog wat andere toppiks.