Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
quote:itsme26 schreef op 03 januari 2009 @ 11:11:

goeiesmorgens

ik is weer wakker, ga so eens effe keiken of er mooi sgoenen van de vragtwagen fallen so

o ik het nog een goeie oevenfraag

[afbeelding]

mach jei hier de vragwagen inhalen

a. Ja dat mach, regts inhalen is toegestaan bij vragtwagens

b. ja dat mach maar aleen als het een rooie vragtwagen is

c. Nee dat mag niet aleen als jouwes otoo net so swart is als op het plaatje dan mach het wel

Poe, dat was een hesenbreker Margje.....

Maar in dit gefal ga ik voor a. Omdat dat een klingker is, (punt 1) en omdat het gewoon logies is ook, op het plaatje te sien. Als ik het goet begrepe heb is het zo dat vragtwagens helemaal niet in moge hale. De vragtwage is op dat bort dus gewoon in overtreeding en kan een dikke prent verwagte van oom agent!

En zo is het toefallig ook nog es een keer.
Alle reacties Link kopieren
quote:eleonora schreef op 03 januari 2009 @ 13:56:

[...]

Ag sgat, ik vin je zo lief! Ik weet tog dat je nooit niks van mei zouw wille bledige? Ik lag me suf juist!

Ik kan heel goet tege grappe over me zelf of iets van mei hoor, heurleik juist!pfjoe glukkig! Ik vin trauwes reuzeluk dat jei een vila kakkel bondt laat bouwen daar, met blouwe mure, grune dakke en oranje siersels! daar zulen de nabers nog is tegenop kijken!
quote:korenwolf schreef op 03 januari 2009 @ 11:19:

Pfff Marg... Roel hoefd tog niet voor der vragwagen rij bewys...Neen Em maar het is tog handig om ook wat van vragtwagens te wete. Ook skoetmobiele sijn bevoorbeeld weg gebruikerts, die je kan tege kome. Ook dinge om rekening voor te houde. In geval je er tegen aan loopt reit.

Ik wil me breet orijenteren.
quote:MissMara schreef op 03 januari 2009 @ 14:03:

[...]

pfjoe glukkig! Ik vin trauwes reuzeluk dat jei een vila kakkel bondt laat bouwen daar, met blouwe mure, grune dakke en oranje siersels! daar zulen de nabers nog is tegenop kijken!We wouden er eerst stene tegenaan zette. Dus dat het een 'gewoon' huis zou worde. Maar met de niewe bure in het voorhooft doen we dat tog maar niet. We houde het zo!
quote:Charlotte69 schreef op 03 januari 2009 @ 12:25:

Roel, seker wete dad jei dat seksame chaat hale med al die goeje at vieze hier!

Wendelati-jo, wat fein al dat vertrauwe!

Ik ga mein stinkende (en dat wil best lukke in de na weejen van de buikgriep) best doen!
Jei en een 'gewoon' huis!

Nee ik vinnet pragtig en erg moedeg. En het is voor je roep ding een stuk makeliker oplegge aan de klasgnote van de sgool met de Bijbal warofdat ze woondt!
Psies!

Fien zegt gewoon, ik woon in dat huis met de blauwe mure en oranje zijkante.

Je hangkt ook makkeleiker een gleibaan uit het slaapkamerraam met zo een huis. Omdat het al op een Bassie huis leikt. Maakt die gleibaan ook niks meer uit.
quote:eleonora schreef op 03 januari 2009 @ 14:01:

[...]

Poe, dat was een hesenbreker Margje.....

Maar in dit gefal ga ik voor a. Omdat dat een klingker is, (punt 1) en omdat het gewoon logies is ook, op het plaatje te sien. Als ik het goet begrepe heb is het zo dat vragtwagens helemaal niet in moge hale. De vragtwage is op dat bort dus gewoon in overtreeding en kan een dikke prent verwagte van oom agent!

En zo is het toefallig ook nog es een keer. haske goet
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Haai liefe ha vettes,

Wat sijn jullij goet besig met alle verkeerd verkeers regels tips voor Roel. Helaas kan ik niet hellepe, ik heb niet eens me fietsdiploma.
Ben ik inene een grote vorrum bij een komst aan ut regele.

Ut kan verkere, hè.
quote:Livre schreef op 03 januari 2009 @ 16:57:

Ben ik inene een grote vorrum bij een komst aan ut regele.

Ut kan verkere, hè.

Vurtul, Babsje, ik ben een en al oren...

Wie wat waar wanneer en waarom???
Ut toppik 'Je imago op het forum', daar kwam ut idee van de mieting. En toen wert er organiezasie gevraagd. En zo is ut gekome.

Daaar ben ik weer! Chelukkig niew jaar liefe havettes.

Ik was chister al tuis gekome, maar na 3 dage feesten en maar 8 uur slaap in 3 nagte moest ik gister eve slape. Het was egt supergeselig in hut huisje met de vriende. We hadde 24/7 feest. As de ene naar bet ging, kwam een ander er weer uit. En dat allemaal met veel musiek, drangk en uppers En heul veul lol. Het Lama-bort spel is egt hielaries om te spele.

Nou ja, nu eve goet uitruste en veel slape voordad ik maandag aan me niewe karjere begin. Ik keik er opeens enormachtig tege op. Stom he?

Oh ennuh de havettes oprigting is ook een van mein hoogtepunte van 2008 hoor.
Lieske! Heel vijn da je dur weer ben.
Heeeee daar is onze Liesje weer

Fijn dat je je sow geasumeert hebt.

Het gaat fast heul goet met je nieuwe karjere, al is het wel spannent.
Joehoe Annelies!

Geviliciteert met het nieuwe jaar nog!

Blei dat je weer trugbent.

Ik heb de havettes tog maar het liefst gewoon bij mekaar.....
Heeeee Annelieseke, fein dat dur weer ben!

Hep je kauwt water foete foor maandag? Is heul nomaal hoor. Misgien kan je je uks aandoen?
Hee Liesje!
welkom beck liesje, fein dat je weer in ons midde ben, ik het jouw gemis hoor
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ik heb hullie ook helegaar gemisd. Dagt de heule teit "hoe sou hut met me meide gaan? ! ? '

Er was wel draatlose internet maar ik kwam er chewoon maar niet aan toe. Moest nameluk ook heel grappich zein, footoo's make, drinke, ete (niet heel erg veel maar dat kompt door de oppeppers), en heul veul danse.

Ik ben beina bijgelese maar moet ook yamuna haar toppik lese en natuurluk nog wat andere toppiks.
Ja, dur cheburd fanalles op ut voorum: beebs die chebore worde, mietinks die oppoppen, Annelies die noch stuiterd fan de oppeppers , het is nie bei te hauwe jo!
Trouwes, op outjaarsavont deeden we een verkleetavont. Op me haifs heb ik een foto van me oudfit geplaatst mogt iemant dat wille sien.
whahaha, leuk Lies, pasd egt goet bei je die oudvit!
Haha, Lies! Die voto! Heel koele oudfit!

Dus oud nieuws was leuk?

Goed zeg.
Goet he . En mannelies was as een duivel. Die voto sal ik er ook nog eve opzette.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven