Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
Dazzen diel Sebien! Dit kamerolievantje wil maar wat graag lijf de beffaling blochen as ze dan mag klache die weke dervoor.

Ik vintat van Jemammajamuma ook vreeslik spanent. Bij mij voorge bevaling hadt ik een zwagere klup forem zeg maar en toe snags me vlieze losliete en de zondtvloedt over ons kwam heb ik dat eerst is op dat vorem gepots dus die wiste der irder van dan menhir bokkje die lustig te snorkelen lag. Helaasz was ik toen fucgete om ze van de bleide alvloop op te stellen zodat ze 3.5 dagen lang in spaning leefde of ales was goedt gegeaan. maar dat was nog in 2003 V.L. (voor leptop). Nu kan ik gewoon tuse de weeje door eve blogge.
pffft, Wallie, 24 uur leik mein een makkie!
quote:Labyrint schreef op 03 januari 2009 @ 22:59:

Fefelent Lied! Eet je ook al soutloos?help dat?
Nou har, dat was t niet hoor!
Liedewij Maria Berendina Bokje-Kötschreuder..... Laat jei je bloetdruk wel mete? Dat de boel niet opswelt omdat je aders overspanne sein vanwege de grote druk?

Denkderom he, ik hauw je in de gate!
quote:Labyrint schreef op 03 januari 2009 @ 23:00:

Sein we hier allemaal hoog-abnormaal? En moete we dan lit worre van Mensaa? de mensaa is niet so gesellig folgens biljartbal, daar sein helemaal geen mense soals ons
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:MissMara schreef op 03 januari 2009 @ 23:04:

[...]

help dat?Hut kèn hellupe. Je kunnet in ieder gefal probere...
quote:Jaellaa schreef op 03 januari 2009 @ 23:00:

lidewij voor je t weet wenze wij je hier alle een prettig ontzluiting en sitte we eenschgezint mee te puffen achter onze CP. Heb je nog gejogaat ofzo? Met zo'n gewaat dat op een madje staat te zennen dat je ruuuusssstig door je pagina moet ademen enzo? Gaan je kleren niet door passen verder, maar wel een leuke oevening om te oefenen als je er (soals ik) 24 uur over doet om 10 cm opsluiting te kreigen.niks geen gejoga aan me toga! Marik heb nog wel een joga d en v ligge voor het flof. Maar ik hoopt dat me valbeding snel gaadt want die van Bokkje 1 ging vrei hefig en snel (3 ur snags vliesbreek, 11 uur sogges rege matege weje, 3.30 smiddags volkorenige besguiting en 4.30 geboortenis bokkje.)
Liet, as de befalling een beetju makkeluk gaat, kan je best door sjatten met ons. Ik sat bij de tweede noch tien minuten foor dattie er uit kwam aan de telefoon een lastige vurkopert af te wippelen.

Lijk me wel vurvelent van die dikke foeten. Doet hut niet pijn met lopen waggelen?
quote:Jaellaa schreef op 03 januari 2009 @ 23:02:

Wendela; je hep groot geleik! Ik zou ook best een imacho willen. Als was het maar als sexbeest! Je weet wel; ze kunne beter over je lul fietsen dan over je fiets lullen toch?

NEEEEEH, nied ofer Julio ze lul vietse hoor! Dad ding mot noch langer mee, weed je! Dus lul maar ofer me viets dan. Hebbie ut welus op een viets gedaan? Ik nie, maar leikt mei ut probere waart!

Ja, Lied daar hauwen we je dus aan, hè: laif blog ofer de befaling fan ut tweede bokje!
lietje ik het ook dikke enkels (Niet omdat ik moet bare hoor maar das een soort van mijn afweiking) ik het altijd laarse met veters wan die kun je self so strak make als je wil
quote:eleonora schreef op 03 januari 2009 @ 23:04:

Liedewij Maria Berendina Bokje-Kötschreuder..... Laat jei je bloetdruk wel mete? Dat de boel niet opswelt omdat je aders overspanne sein vanwege de grote druk?

Denkderom he, ik hauw je in de gate!

Da doen ik het tog allegaar voor om door jouw archus oogjes bespiet te worre? !

Ik heb almar 120 of eh 70 en 110 of eh 60. 31 des nog. Dus das wel goedt tog?
quote:itsme26 schreef op 03 januari 2009 @ 23:04:

[...]

de mensaa is niet so gesellig folgens biljartbal, daar sein helemaal geen mense soals onsWellus!
Ow... Harrigje tog... mehir bokkje is ook een Mensaap hoor. Sgaam je maar niet.
was jij er wel har, het jei je verstop dan, wan biljartbal het jouw niet gesien hoor anders was ie bleife plakke

ik gaat de test nie doen nie want ik fin dat veel te spannent
Liedewij:

Dat is heel goet. zow, kus derop.

Ik zeij het als waarsguwing, voor als dat je weer te druk ging karjere en te laat ging slape *keikt op klok* spieking of wits, souw jei niet eens naar bet gaan?
quote:itsme26 schreef op 03 januari 2009 @ 23:07:

lietje ik het ook dikke enkels (Niet omdat ik moet bare hoor maar das een soort van mijn afweiking) ik het altijd laarse met veters wan die kun je self so strak make als je wilMarg, dat is fast geen afwijking, missgien heb je gewoon hoog-abnormale enkels.
quote:MissMara schreef op 03 januari 2009 @ 23:10:

Ow... Harrigje tog... mehir bokkje is ook een Mensaap hoor. Sgaam je maar niet.Mensaap
quote:MissMara schreef op 03 januari 2009 @ 23:10:

Ow... Harrigje tog... mehir bokkje is ook een Mensaap hoor. Sgaam je maar niet.

Ik reegt laatstens een haaifsuitnoodigink van iemand die ik helegaar niet kende, maar het bleek interdaat een friendje van mehir bokkje te weze. Toen von ik het beina intressant, maar die meneer die de uitnoodigink stuurde keek een beetjuh eng op ze footoo.

Zech, is Babs stiekem weer in bet gekroopuh met een fles sjerrie? Ik wil haar de heele teit al vertelle wat een koe zecht.
Lied; mijn tweede roepding werd beina gebore op de qruquiqusdijk.(vraag maar aan Wen waar dat licht) Als ik een x door mijn pagina had geademt had ik dat als plaatsdelikt moeten opgeven bij de burgelijke stant. Een afrader dus.

Ik sal het ligtent voorbeelt wel zein vanavont; truste sjikkies, en nou allemaal braav gaan slapen he? Vooral de dragtige onder ons.
ik het je wat geseg in het kleine kamertje har
Zow is het Wal. Liedewij moet ook naar bet met een fles sherry glas warme mellek. En een kusse onder die pootjes, voor tege het opswelle.
Oh ja, de krukiejusdeik, die ken ik wel, neeeee daar wil je eg nie chebore worde, hoor!

Truste Wallebal! Rustich aan met je pagina hè, die moed efe herstelle foordad er weer paasjoneel fuur door ken rasen!
Maar Roelly, ik moest nog karjere vandaag maar ik ging het steedts afstellen en nu lijkt het dat van afstel ook nog eens uitstel komt?! Zou het nog zin hebbe om nu nog te beginne met karjere? Of moedt ik egt naar bedt?

Menhir Bokkje zit in de kruch met een friet en op mij pleck in de bedtstee ligt jonge hir bokkje wandt anners kon hei nie slape. Dus dernaast krijpe klingt wel gezwellig...
quote:Labyrint schreef op 03 januari 2009 @ 23:14:

[...]

Ik reegt laatstens een haaifsuitnoodigink van iemand die ik helegaar niet kende, maar het bleek interdaat een friendje van mehir bokkje te weze. Toen von ik het beina intressant, maar die meneer die de uitnoodigink stuurde keek een beetjuh eng op ze footoo.

.owowow nou moedt ik netlulek wete wie of dat is. Beina alze friete keike zo dus dat zegdt nicks. Har lamenounie in spaning. Astie leukis kan ik getijge van ze krakter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven