Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
quote:Jaellaa schreef op 03 januari 2009 @ 23:15:

Lied; mijn tweede roepding werd beina gebore op de qruquiqusdijk.(vraag maar aan Wen waar dat licht) Als ik een x door mijn pagina had geademt had ik dat als plaatsdelikt moeten opgeven bij de burgelijke stant. Een afrader dus.

.ja meja. As je 1st 24 huur onslijting heb en dan pas naret hotsipaal reidt dan ken je ook nie meer waseme door je pagina, tog?
Rúggetjesprik Liedje! Ik reeg hem pas na 36 uur, maar jeemig, wát hep ik genoote van die raase ooliefantte!
Ik heb wat teruggeseg Margje!
Ik ook!
quote:MissMara schreef op 03 januari 2009 @ 23:23:

[...]

owowow nou moedt ik netlulek wete wie of dat is. Beina alze friete keike zo dus dat zegdt nicks. Har lamenounie in spaning. Astie leukis kan ik getijge van ze krakter.

Ze voornaam bestaad uit drie letters en hij komp uit een plaats die begint met een A. Hellupt dat?

Mesgien istie wel heel aardig ensoo, maar ik dág 'ik ken die menir helegaar nie!', dag ik.
is het biljartbal dan want die woont samen met mei in a en die ken heel eng keike hoor
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
"Biljartbal' is méér dan drie letturs Marg!
1. bil, 2 jart, 3 bal

3 dagt ik
Marg, dat wilde ik nou nedt potsen. Dus het moet wel klopen!
Joh? Egt? Maar dat zein tog lettergroepen?
Maar Har, Biljardtbal bestaadt tog uit drie letters? Plus nog een paar bedwaalde aanhengsels? Kan jij dat wel letter groepen noemen, maar voor het Havo sexamen hoeven we dat niet te wete hoor.
dit sein toch ook letters maar dan net ff anders maar da komt door biljartsbal hooge abnormaalheid
Ik ben dól op aanhengsels! (vollegens mei werkt al die vieze praat van Wen aanstekleik).

Wánneer moete we ijgeleik sexamen doen?
Liedewij, ik ga me niet verders moeie met jauw slaapgewoontes hoor, als jij moet karjere en zo dan moet je dat doen maar opgeswolle sein, leerde ik, is niet goet als je dragtig bent. Vandaar mijn on gerustheit.

Vanwegens opgeswollen heit, lag ik steets in het siekhuis teidens de dragt, die maar 4 maande duurde, daarvoor was ik al 3 maande swanger, maar dat ik het niet wist en na 7 maande wert men roepding al gebore. Vandaar dat ik nogal opletent ben als het gaat om opswelle en zo.....
Jij is een lieffie Roel. Alteit zo goet voor ons wille zorge
quote:eleonora schreef op 03 januari 2009 @ 23:52:

Liedewij, ik ga me niet verders moeie met jauw slaapgewoontes hoor, als jij moet karjere en zo dan moet je dat doen maar opgeswolle sein, leerde ik, is niet goet als je dragtig bent. Vandaar mijn on gerustheit.

Vanwegens opgeswollen heit, lag ik steets in het siekhuis teidens de dragt, die maar 4 maande duurde, daarvoor was ik al 3 maande swanger, maar dat ik het niet wist en na 7 maande wert men roepding al gebore. Vandaar dat ik nogal opletent ben als het gaat om opswelle en zo.....Nou moes. Das ook een korte dragtbaarheid. Ik weedt wel dat alle zwagere bijna last hebbe van gezwolle hande en voete, zeker met 34 weke. In de zomer nog meer (vorege zwanersgap). maar nu ook fix. As hut erg extreem wort zal ik spisjaal op joun atvies een extra bloedermeter aan laten leggen. Tenks voor de bezogtheid!
Naja zech Harrie, jei bent me dur één! Ik viese praad? Lees nog es evvies trug: Ik hep ut ofer batkamertegels, jei begind ofer spesjaal diejeten; Wallie sprinkt erin met ofer lullen vietse en dan rejageer ik daar efen op. Maar op mein ienietsjafiets cheen opchetogen woort gefalle, hoor!

Maar as hed jullie simuleerdt tot het bedreiven fan een spesijaal diejeetje, bie mai kest, geef mei maar weer de sgult, maak nie uit, ik hep tog al zoon iemago....
Wen, zit daar geen karjere voor je in? Ik zien het kaartje al voorme:

Wendela Landzaat

Spesjaal Diejetiste
Jei onsgult! Sorrie dattik je vals betigte!
Menhir bokkje is trug uit de krug. Dat is wel is anders geweest toen hei nog meer dronck bleef hij veul langerder! En ik ben nu dus heel heppie met me hubbie!

kussjes, ik ga slape!
Slaap Lekkers Liedje!
kussies lietje en slaap zachies en wat roelien al sei met die beentje de lug in
Dad leikt mei indudaat een hele goeie jopopportoenietie, Lied, bedangt for de tip!

Slaap lecker, en laad je Mehir Bokje noch efe je geswolle foetjes massere?
Truste Liedje en ongesgoren vrugt en alle andere Havette darlinks.

Nagtsoentjes fan Sabine.
Ut sein allemaal fan die inkoppurtjus hè: Lied die gleik gaad "slapen" sodra de Heer Bok tuiskomp, Havettes die als tip meechefen om med de beentjes in de lugt te chaan ligge.....maar ik seg nix hoor, helegaar nicks....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven