Entertainment alle pijlers

Pokemon go 3

23-09-2016 20:19 3006 berichten
En we gaan verder in het nieuwe Pokemon Go topic

Voor alle tips, trucs, goede prestaties en frustraties over bugs en wegrennende pokemon!

Handige links:

Pokemon Go voor beginners

Pokemon Go wiki

how to beat

Global nest atlas
Alle reacties Link kopieren
quote:Marene123 schreef op 24 november 2016 @ 23:43:

[...]

Nee gebeurt ook als ik binnen ben. Heb er wel aan gedacht om bij KPN langs te gaan maar ik ben bang dat er of niks aan te doen valt omdat het aan toestel ligt of dat toestel opgestuurd moet worden.... zou m'n werktelefoon zolang wel kunnen gebruiken maar het idee dat alles er dan eigenlijk afgehaald moet worden

Ik denk erover om een nieuwe batterij te kopen. (tweeëneenhalf jaar oud).

Kun je de jouwe ook zelf vervangen ?

Je kunt er tijdens het spelen ook een batterypack aan hangen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Snoesje666 schreef op 25 november 2016 @ 07:23:

[...]

Zoon zegt dat je ze goed kunt gebruiken om de gyms te verdedigen.

Ik weet dat je zoon een pokemon authoriteit is maar hier twijfel ik toch een beetje aan. Ik kwam gisteren een gym tegen met 3 Ditto's en mijn Rhydon van 2000 ongeveer had ze echt heel snel verslagen met maar een kleine beetje schade. Met een normale potion was deze alweer op volle sterkte.

De Ditto's veranderden dus ook in Rhydons tussen de 1800 en 2200 cp maar leken veel minder sterk dan echte Rhydons.
Dan mag hij dat in het weekend uitproberen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
quote:Tale schreef op 25 november 2016 @ 00:00:

Dat is lastig, inderdaad.

Net een ditto gevangen op de bank, de vijfde. Ik weet alleen nog niet helemaal wat ik met een kudde ditto's moet. Gyms aanvallen met zes ditto's?Opsturen naar mensen die nog steeds geen Ditto hebben?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:LadyPhoxy schreef op 25 november 2016 @ 08:09:

[...]

Ik weet dat je zoon een pokemon authoriteit is maar hier twijfel ik toch een beetje aan. Ik kwam gisteren een gym tegen met 3 Ditto's en mijn Rhydon van 2000 ongeveer had ze echt heel snel verslagen met maar een kleine beetje schade. Met een normale potion was deze alweer op volle sterkte.

De Ditto's veranderden dus ook in Rhydons tussen de 1800 en 2200 cp maar leken veel minder sterk dan echte Rhydons.Je had ook een weedle kunnen inzetten, of een pidgey die je toch al wilde transfereren. Dan waren de ditto's ook weedles/pidgeys geworden
quote:himalaya schreef op 25 november 2016 @ 08:36:

[...]

Opsturen naar mensen die nog steeds geen Ditto hebben? Sorry, hij blijft plakken
Yeah Ditto is caught. 223 Cp.

Best hoog als ik het hier zo vergelijk.
Jaha! Ik heb een Ditto. Van cp 408. Gigantisch veel ongedierte gevangen, maar geen ditto, en toen was deze verkleed als magicarp. Ik kreeg hem dus toen ik het helemaal niet verwacht had. Leuk!
quote:Suikerbroodje schreef op 25 november 2016 @ 13:34:

Jaha! Ik heb een Ditto. Van cp 408. Gigantisch veel ongedierte gevangen, maar geen ditto, en toen was deze verkleed als magicarp. Ik kreeg hem dus toen ik het helemaal niet verwacht had. Leuk!Leuk en hoog !!!, Magicarp dus ook :-)
Nog geen Ditto hier Wel sta ik regelmatig tussen zes ratten en die kan ik natuurlijk niet allemaal vangen want ik ben nu al steeds balloos.

Nog iets geks. De gyms hier in het dorp hebben weer een error. In eentje sta ik nu al vijf dagen wat echt opmerkelijk is. Net wilde ik in een andere, maar toen kreeg ik na een rondje battelen een error en kwam ik er niet meer in. Dus maar elke dag mijn 10 muntjes van die ene cashen, ook niet verkeerd, gratis geld
Nog steeds geen Ditto. En ook vrij weinig ballen, dus het wordt lastig om 'm te vangen.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Als je in een gym staat, en je gaat ook in een andere gym, klopt het dat je dan niet gelijk muntjes kunt ophalen maar moet wachten tot je in gym 1 weer aan de beurt bent om te cashen?

Ik vond mijn ditto laag, met 300 zoveel, maar vergeleken met wat ik hier lees is het heel behoorlijk blijkbaar!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
quote:Juultje schreef op 25 november 2016 @ 14:05:

Nog steeds geen Ditto. En ook vrij weinig ballen, dus het wordt lastig om 'm te vangen.Ik ook niet. Ballen genoeg, maar het maakt niet uit of ik hoge of lage beesten vang..
Net Chansey gevangen, een nieuwe voor mij, gewoon vanaf de bank
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
quote:streepjessokken schreef op 25 november 2016 @ 14:45:

Als je in een gym staat, en je gaat ook in een andere gym, klopt het dat je dan niet gelijk muntjes kunt ophalen maar moet wachten tot je in gym 1 weer aan de beurt bent om te cashen?

Ik vond mijn ditto laag, met 300 zoveel, maar vergeleken met wat ik hier lees is het heel behoorlijk blijkbaar!Je mag maar 1 keer per 21 uur cashen, dus als je al geind hebt deze dag, moet je wachten. Wat je daarna ook doet.
Zonder oorzaak geen gevolg
quote:streepjessokken schreef op 25 november 2016 @ 14:55:

Net Chansey gevangen, een nieuwe voor mij, gewoon vanaf de bank En hier ben ik jaloers op je! Ik wil ook chansey!!
Zonder oorzaak geen gevolg
Zes ditto's. Net ging er alleen eentje met goede IVs vandoor. (Iemand anders ving m wel.)

In mijn pokedex staat seen 6, caught 6, terwijl ik dus zeker weet dat er eentje ontsnapt is. Daar kun je in elk geval niet aan zien of iets een ditto is.
Heb inmiddels zo'n 35 ballen opgemaakt, maar nog geen ditto te bekennen
Net een dito van 383 cp gevangen
Stommerds.
Wel een vulpix van net geen 600 vanaf mijn bureaustoel gebald.

Nog maar 36 Candy voor een evolutie, meer dan 100 km lopen...
quote:Snoesje666 schreef op 25 november 2016 @ 07:24:

[...]

Ik denk erover om een nieuwe batterij te kopen. (tweeëneenhalf jaar oud).

Kun je de jouwe ook zelf vervangen ?

Je kunt er tijdens het spelen ook een batterypack aan hangen.

Mijn telefoon/batterij is nog maar een jaar oud!

Idd een batterypack scheelt wel, ik geloof niet dat het dan gebeurt. Moet ik dus eigenlijk altijd bij me hebben

Naast het opeens uitvallen van de batterij is er nog een probleem nl dat Pokémon zomaar opeens stopt. Gisteren terwijl ik nét een lucky egg had aangezet voordat ik er weer in zat was ik minuut of 5 verder....

Dat uitvallen gebeurt op allerlei momenten, is geen staat op te maken eigenlijk: soms ben ik al tijdje, bezig soms gebeurt 't heel snel, soms terwijl ik gewoon de pokédex aan het bekijken ben, nu paar keer terwijl ik wil kijken hoe ver m'n buddy is ......

Daarom denk ik dat m'n telefoon het spel eigenlijk niet echt aan kan. Nog maar eens op zoek op internet of dat klopt....
quote:LadyPhoxy schreef op 24 november 2016 @ 11:54:

[...]

Mag ik bij jou komen logeren? Ik heb nog nooit een Bulbasaur gevangen!Gezellig
Nog een, een Magicarp van 140, moeilijk te vangen, zelfs razzberry en ultraballen gebruikt. Cp 499.
quote:streepjessokken schreef op 25 november 2016 @ 14:55:

Net Chansey gevangen, een nieuwe voor mij, gewoon vanaf de bank Jaloers! Die wil ik ook!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven