Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO
maandag 20 oktober 2008 om 17:56
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
zondag 4 januari 2009 om 00:10
quote:Charlotte69 schreef op 04 januari 2009 @ 00:07:
Ut sein allemaal fan die inkoppurtjus hè: Lied die gleik gaad "slapen" sodra de Heer Bok tuiskomp, Havettes die als tip meechefen om med de beentjes in de lugt te chaan ligge.....maar ik seg nix hoor, helegaar nicks.... Jahaa, je ben ook soon nietszeggent tiepe hè?
Ut sein allemaal fan die inkoppurtjus hè: Lied die gleik gaad "slapen" sodra de Heer Bok tuiskomp, Havettes die als tip meechefen om med de beentjes in de lugt te chaan ligge.....maar ik seg nix hoor, helegaar nicks.... Jahaa, je ben ook soon nietszeggent tiepe hè?
zondag 4 januari 2009 om 10:23
quote:Labyrint schreef op 03 januari 2009 @ 22:27:
Ik ben in gelugt te hore dat Fien nie meer so vogtig poept nie!quote:Labyrint schreef op 03 januari 2009 @ 22:30:
Ik kreigty opeens een vieze joen: een vracgtwage zal door de straat reien bei Margje, belaade met taarte. En dan valt er eentjuh af, een sjoo koo ladetaart nog wèl!!!
Zou ik abnormaal zijn?Ik vin de overgang van poepluiers naar soekeladetaarten in ter daadt een beetje zonder ling.
Ik ben in gelugt te hore dat Fien nie meer so vogtig poept nie!quote:Labyrint schreef op 03 januari 2009 @ 22:30:
Ik kreigty opeens een vieze joen: een vracgtwage zal door de straat reien bei Margje, belaade met taarte. En dan valt er eentjuh af, een sjoo koo ladetaart nog wèl!!!
Zou ik abnormaal zijn?Ik vin de overgang van poepluiers naar soekeladetaarten in ter daadt een beetje zonder ling.
zondag 4 januari 2009 om 10:36
Koetmoorning leedies!
Ik gaat vandaach lekker naar de sauna met mannelies. Nog efe iets inspannents doen voordat morgen de karjeres weer affange.
Ik moet ook de kersenboom noch intuige maar daar hep ik niet zoon sin an. Nou ja, misgieen strakkies.
Hep iemant van julie nog leuke sondagsplanne of sitte julie alemaal straks in de keruk?
Ik gaat vandaach lekker naar de sauna met mannelies. Nog efe iets inspannents doen voordat morgen de karjeres weer affange.
Ik moet ook de kersenboom noch intuige maar daar hep ik niet zoon sin an. Nou ja, misgieen strakkies.
Hep iemant van julie nog leuke sondagsplanne of sitte julie alemaal straks in de keruk?
zondag 4 januari 2009 om 10:47
Misgien dat de ling iets met vlaaien is, Em.
Ha Roel, ik vond de vilm wel aardig. Boek was beter.
Jammer dat je niet egt die grote groep kinderen op de tocht zag.
Maar allemaal konden Engels en dat was wel handig op zig natuurlek maar ook wat vreemd in ut ferhaal.
Net als je laatst een Franse vilm hebt over Franse mensen en Sjokolaat, en dan spreken ze Engels.
Ha Roel, ik vond de vilm wel aardig. Boek was beter.
Jammer dat je niet egt die grote groep kinderen op de tocht zag.
Maar allemaal konden Engels en dat was wel handig op zig natuurlek maar ook wat vreemd in ut ferhaal.
Net als je laatst een Franse vilm hebt over Franse mensen en Sjokolaat, en dan spreken ze Engels.
zondag 4 januari 2009 om 12:45
Goeie gisteren lieve haven tas!
Gut tug gut, ik hep juli wel gemisd hoor! Zow lang niet op de lijn en nie bij de hanvetes Ik weed niet of tot ik het reet om alles bij te lezen hoor, ik voel me ijge helegaar achter loopen. Ik les dingen over brij en kerque en taardten die van vrag waag is vallen en receptie (tistat???) voor roepdingers.
Is dat as er roepdingers van andere mensen bij jouw blijven slapen? Wandt daar ken ik over mee babelen. Irgistrun frietdingetje van roepding 2 op lozir partij en die kont ik om quart over 10.-00 (zaverts!) weer op huis aan brengen, huilende om haar pappa. En vennagt hadt roepding 1 een lojeer bezoekeling en ik ook 1!! Tus dat was een gezeldige boel an het ond beid.
Over taardten en vlaien gezegt en gezwogen, die hebben wij gistravond niet gegeten (ezelsbrugentje). Ons duzzert bestond op kwis mus poeder met gele fla. Op afraad van Loes hebben wij een over hirrrluk dinee gehad! Takoos, pieter broodjes en torteljas met alderlij lekere vuling dingen. Het leek wel een vondu geuburren tot ieder1 zelf kon aftasten en toescheppen wat die wouw hebben. Stel je ijgen tako op, was het molton. Loes, het was een groot escus en iedeeren had dr zun buik vol van!
dag lieve mijdsjes!
kaljas
Gut tug gut, ik hep juli wel gemisd hoor! Zow lang niet op de lijn en nie bij de hanvetes Ik weed niet of tot ik het reet om alles bij te lezen hoor, ik voel me ijge helegaar achter loopen. Ik les dingen over brij en kerque en taardten die van vrag waag is vallen en receptie (tistat???) voor roepdingers.
Is dat as er roepdingers van andere mensen bij jouw blijven slapen? Wandt daar ken ik over mee babelen. Irgistrun frietdingetje van roepding 2 op lozir partij en die kont ik om quart over 10.-00 (zaverts!) weer op huis aan brengen, huilende om haar pappa. En vennagt hadt roepding 1 een lojeer bezoekeling en ik ook 1!! Tus dat was een gezeldige boel an het ond beid.
Over taardten en vlaien gezegt en gezwogen, die hebben wij gistravond niet gegeten (ezelsbrugentje). Ons duzzert bestond op kwis mus poeder met gele fla. Op afraad van Loes hebben wij een over hirrrluk dinee gehad! Takoos, pieter broodjes en torteljas met alderlij lekere vuling dingen. Het leek wel een vondu geuburren tot ieder1 zelf kon aftasten en toescheppen wat die wouw hebben. Stel je ijgen tako op, was het molton. Loes, het was een groot escus en iedeeren had dr zun buik vol van!
dag lieve mijdsjes!
kaljas
Ga in therapie!
zondag 4 januari 2009 om 13:44
Hallo Frietdingetjes!
Wad een avond uren weer Caj met al die loosjeer-roepdingen.
Ut is hier fandaag chreis en saai en kaut dus ik cha lecker nie naar buiten nie. Morrege weer. Fakansie forbei, roepdinge weer naar sgool en PSZ en Julio weer aan de karjere.
En fanaf nu: op naar de somer!!! Ik hoop op een lange regenlose somer.....hmm ik droom noch efe fedder.....
Wad een avond uren weer Caj met al die loosjeer-roepdingen.
Ut is hier fandaag chreis en saai en kaut dus ik cha lecker nie naar buiten nie. Morrege weer. Fakansie forbei, roepdinge weer naar sgool en PSZ en Julio weer aan de karjere.
En fanaf nu: op naar de somer!!! Ik hoop op een lange regenlose somer.....hmm ik droom noch efe fedder.....
zondag 4 januari 2009 om 16:42
Ha lieve Wendelaa! Doe jij een pianola dag met de roepdingen? Of HEP JIJ EIGELUK WEL EEN PIANOLA? Kwetniet waarom ma ik stel mij jou voor als iemandt die in de noed slaap en niet ees een pianola bezid.
Ik ben het gloeizaam met je eens tot we op moeten naar de zomer zij zoen. Aanverzien de winter al in de herst begongen is, is het nouw hoog tijt voor de lendte en licht de zomer al op de loer te draaien!
Ik ben mijn ijgen ook mendtaal op de herstard voor aan hut berijden (kuttoor en sgool, geen NSB hiero; \\ dog wel BBP = Buitensgolse Binnenspeel Plaats).
lufs en knufs!
Da' Caj
Ik ben het gloeizaam met je eens tot we op moeten naar de zomer zij zoen. Aanverzien de winter al in de herst begongen is, is het nouw hoog tijt voor de lendte en licht de zomer al op de loer te draaien!
Ik ben mijn ijgen ook mendtaal op de herstard voor aan hut berijden (kuttoor en sgool, geen NSB hiero; \\ dog wel BBP = Buitensgolse Binnenspeel Plaats).
lufs en knufs!
Da' Caj
Ga in therapie!