Napraattopic 72
zondag 27 november 2016 om 20:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 28 november 2016 om 10:15
quote:Loca_Loca schreef op 28 november 2016 @ 09:53:
[...]Absoluut niet. Daar heeft ze zelf niet om gevraagd, fout van de mod. En zoals je weet, duurt dat hier heel lang om dat op te lossen.
[...]Absoluut niet. Daar heeft ze zelf niet om gevraagd, fout van de mod. En zoals je weet, duurt dat hier heel lang om dat op te lossen.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-11-2016 11:03
Reden: 'quote' verwijderd
Reden: 'quote' verwijderd
% gewijzigd
Life is short. Eat dessert first.
maandag 28 november 2016 om 10:29
quote:Loca_Loca schreef op 28 november 2016 @ 10:21:
[...]
Tuttuttut, op het mooie-mannen-topic heb ik heel inhoudelijk gereageerd hoor.
Zere snaar geraakt pas?
Gevoelige snaar bedoel je waarschijnlijk?
Nee, maar je valt me wel opeens op. Als ik zomaar een sneer krijg uit het niets van iemand die ik niet ken dan ga ik wel even kijken waar dat vandaan komt. En dan blijkt dat dat is wat je doet: zeuren, zeiken, commentaar leveren, anderen naar beneden proberen te halen en verder eigenlijk niet zoveel. Wat ook weer direct maakt dat je geen snaren raakt en niet serieus genomen wordt. En dat je wat mij betreft zsm van dit forum vertrekt of verwijderd wordt.
[...]
Tuttuttut, op het mooie-mannen-topic heb ik heel inhoudelijk gereageerd hoor.
Zere snaar geraakt pas?
Nee, maar je valt me wel opeens op. Als ik zomaar een sneer krijg uit het niets van iemand die ik niet ken dan ga ik wel even kijken waar dat vandaan komt. En dan blijkt dat dat is wat je doet: zeuren, zeiken, commentaar leveren, anderen naar beneden proberen te halen en verder eigenlijk niet zoveel. Wat ook weer direct maakt dat je geen snaren raakt en niet serieus genomen wordt. En dat je wat mij betreft zsm van dit forum vertrekt of verwijderd wordt.
maandag 28 november 2016 om 10:30
quote:Rhae schreef op 28 november 2016 @ 10:29:
[...]
Nee, maar je valt me wel opeens op. Als ik zomaar een sneer krijg uit het niets van iemand die ik niet ken dan ga ik wel even kijken waar dat vandaan komt. En dan blijkt dat dat is wat je doet: zeuren, zeiken, commentaar leveren, anderen naar beneden proberen te halen en verder eigenlijk niet zoveel. Wat ook weer direct maakt dat je geen snaren raakt en niet serieus genomen wordt. En dat je wat mij betreft zsm van dit forum vertrekt of verwijderd wordt.Staffen dan maar he
[...]
Nee, maar je valt me wel opeens op. Als ik zomaar een sneer krijg uit het niets van iemand die ik niet ken dan ga ik wel even kijken waar dat vandaan komt. En dan blijkt dat dat is wat je doet: zeuren, zeiken, commentaar leveren, anderen naar beneden proberen te halen en verder eigenlijk niet zoveel. Wat ook weer direct maakt dat je geen snaren raakt en niet serieus genomen wordt. En dat je wat mij betreft zsm van dit forum vertrekt of verwijderd wordt.Staffen dan maar he