Napraattopic 72

27-11-2016 20:23 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Loca_Loca schreef op 28 november 2016 @ 10:02:

[...]

Nou ja, de draaideurstaffer is nu weg dus een calculated risk.
Jammer dat zij weg is.
quote:nijntje021 schreef op 28 november 2016 @ 09:59:

morgen Vandaag
quote:Loca_Loca schreef op 28 november 2016 @ 09:53:

[...]Absoluut niet. Daar heeft ze zelf niet om gevraagd, fout van de mod. En zoals je weet, duurt dat hier heel lang om dat op te lossen.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-11-2016 11:03
Reden: 'quote' verwijderd
% gewijzigd
Life is short. Eat dessert first.
quote:_alice_ schreef op 28 november 2016 @ 10:08:

Jammer dat zij weg is.Ze is niet weg hoor.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 november 2016 @ 10:00:

Loca-loca, erg banwaardig, hoor,wat je nu zegt. Daar is laatst iemand om geband.Loep even. Geen enkele bijdrage whatsoever, alleen maar gezeik op anderen. Liefst in één zin.
Laten we allemaal hopen van niet, hopen van niet, hele hopen van niet...misschien kunnen ze er ooit een skischans van maken, zoals ze ook vaak doen met een oude vuilnisbelt.
quote:Loca_Loca schreef op 28 november 2016 @ 10:02:

[...]

Nou ja, de draaideurstaffer is nu weg dus een calculated risk.Pas op, lopen nog een paar los rond.
Beetje wat Yellowdiamond ook doet zeg maar.
quote:Rhae schreef op 28 november 2016 @ 10:19:

[...]

Loep even. Geen enkele bijdrage whatsoever, alleen maar gezeik op anderen. Liefst in één zin.

Tuttuttut, op het mooie-mannen-topic heb ik heel inhoudelijk gereageerd hoor.

Zere snaar geraakt pas?
quote:doornroosje9 schreef op 28 november 2016 @ 10:15:

[...]

Absoluut niet. Daar heeft ze zelf niet om gevraagd, fout van de mod. En zoals je weet, duurt dat hier heel lang om dat op te lossen.Eerlijkheid duurt altijd het langst zeggen ze.

[...]

Absoluut niet. Daar heeft ze zelf niet om gevraagd, fout van de mod. En zoals je weet, duurt dat hier heel lang om dat op te lossen.Dit.
quote:Rhae schreef op 28 november 2016 @ 10:20:

Beetje wat Yellowdiamond ook doet zeg maar.Zo'n beetje waar driekwart van napraat uit bestaat zeg maar..
Goedemorgen Rhae
@ Bruise, waarom geef jij mij antwoord op een vraag die ik aan de mods stel? Erg raar.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

[...]

Absoluut niet. Daar heeft ze zelf niet om gevraagd, fout van de mod. En zoals je weet, duurt dat hier heel lang om dat op te lossen.Ja dat kunnen ze goed rekken altijd.
quote:shisha schreef op 28 november 2016 @ 10:21:

[...]

Eerlijkheid duurt altijd het langst zeggen ze.Ik hoop dat dit heel snel rechtgezet zal worden. Dit verdient ze niet.
quote:Loca_Loca schreef op 28 november 2016 @ 10:21:

[...]

Zere snaar geraakt pas?Een wat geraakt?
quote:Loca_Loca schreef op 28 november 2016 @ 10:21:

[...]

Zere snaar geraakt pas?

Gevoelige snaar bedoel je waarschijnlijk?

Nee, maar je valt me wel opeens op. Als ik zomaar een sneer krijg uit het niets van iemand die ik niet ken dan ga ik wel even kijken waar dat vandaan komt. En dan blijkt dat dat is wat je doet: zeuren, zeiken, commentaar leveren, anderen naar beneden proberen te halen en verder eigenlijk niet zoveel. Wat ook weer direct maakt dat je geen snaren raakt en niet serieus genomen wordt. En dat je wat mij betreft zsm van dit forum vertrekt of verwijderd wordt.
quote:Star schreef op 28 november 2016 @ 10:24:

Goedemorgen Rhae Goedemorgen. Eerst maar eens koffie.
quote:Rhae schreef op 28 november 2016 @ 10:29:

[...]

Gevoelige snaar bedoel je waarschijnlijk?

Nee, maar je valt me wel opeens op. Als ik zomaar een sneer krijg uit het niets van iemand die ik niet ken dan ga ik wel even kijken waar dat vandaan komt. En dan blijkt dat dat is wat je doet: zeuren, zeiken, commentaar leveren, anderen naar beneden proberen te halen en verder eigenlijk niet zoveel. Wat ook weer direct maakt dat je geen snaren raakt en niet serieus genomen wordt. En dat je wat mij betreft zsm van dit forum vertrekt of verwijderd wordt.Staffen dan maar he
quote:doornroosje9 schreef op 28 november 2016 @ 10:25:

[...]

Ik hoop dat dit heel snel rechtgezet zal worden. Dit verdient ze niet.Gelukkig mag dat, ongestaft ongestraft mogen wij allemaal blijven hopen
en ?????

Wat is dat nu ook voor een vraag???!!!
Ik vind dat toch zoiets bijzonders hè, dan ben je in gesprek met de mod en dan kan er zomaar ineens een opmerking verkeerd vallen en dan is het ineens off topic beleid
Nieuwe week, nieuw blik met mods opengetrokken, dus nu snappen ze BGB's vraag niet meer.

Tssss
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven