Napraattopic 72
zondag 27 november 2016 om 20:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 28 november 2016 om 11:56
quote:Eki12 schreef op 28 november 2016 @ 11:06:
[...]
ja maar ja maar ja maar hoe moet ik jullie dan terugvinden?
- ga naar subforum 'Overig'.
- ga naar topic 'Napraat'.
[...]
ja maar ja maar ja maar hoe moet ik jullie dan terugvinden?
- ga naar subforum 'Overig'.
- ga naar topic 'Napraat'.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
maandag 28 november 2016 om 12:43
maandag 28 november 2016 om 12:55
quote:Rhae schreef op 28 november 2016 @ 12:51:
Je kunt er echt alle kanten mee op. Ik ga terug naar smileys ipv tekst.Wat jij op het modtopic zegt, dat je het leest als " ik word misselijk van je, misselijke reactie, wat een misselijk mens ben jij " , zo vatte ik het ook op.
Je kunt er echt alle kanten mee op. Ik ga terug naar smileys ipv tekst.Wat jij op het modtopic zegt, dat je het leest als " ik word misselijk van je, misselijke reactie, wat een misselijk mens ben jij " , zo vatte ik het ook op.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 28 november 2016 om 12:57
quote:blijfgewoonbianca schreef op 28 november 2016 @ 12:55:
[...]
Wat jij op het modtopic zegt, dat je het leest als " ik word misselijk van je, misselijke reactie, wat een misselijk mens ben jij " , zo vatte ik het ook op.Als je bedoelt 'ik voel me niet zo prettig bij deze reactie' dan týp je dat toch? Daar staat geen ban op. Op zeggen dat iemand een misselijk mens is wél, dus gebruiken mensen een smiley, kun je alle kanten mee uit. Dus of een geval stuitende domheid of passief agressief forummen en banontwijken. Beiden even storend.
[...]
Wat jij op het modtopic zegt, dat je het leest als " ik word misselijk van je, misselijke reactie, wat een misselijk mens ben jij " , zo vatte ik het ook op.Als je bedoelt 'ik voel me niet zo prettig bij deze reactie' dan týp je dat toch? Daar staat geen ban op. Op zeggen dat iemand een misselijk mens is wél, dus gebruiken mensen een smiley, kun je alle kanten mee uit. Dus of een geval stuitende domheid of passief agressief forummen en banontwijken. Beiden even storend.
maandag 28 november 2016 om 13:11
quote:Rhae schreef op 28 november 2016 @ 12:57:
[...]
Als je bedoelt 'ik voel me niet zo prettig bij deze reactie' dan týp je dat toch? Daar staat geen ban op. Op zeggen dat iemand een misselijk mens is wél, dus gebruiken mensen een smiley, kun je alle kanten mee uit. Dus of een geval stuitende domheid of passief agressief forummen en banontwijken. Beiden even storend.Zeker storend !!!
[...]
Als je bedoelt 'ik voel me niet zo prettig bij deze reactie' dan týp je dat toch? Daar staat geen ban op. Op zeggen dat iemand een misselijk mens is wél, dus gebruiken mensen een smiley, kun je alle kanten mee uit. Dus of een geval stuitende domheid of passief agressief forummen en banontwijken. Beiden even storend.Zeker storend !!!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 28 november 2016 om 13:22
maandag 28 november 2016 om 13:33
quote:Rhae schreef op 28 november 2016 @ 12:57:
[...]
Als je bedoelt 'ik voel me niet zo prettig bij deze reactie' dan týp je dat toch? Daar staat geen ban op. Op zeggen dat iemand een misselijk mens is wél, dus gebruiken mensen een smiley, kun je alle kanten mee uit. Dus of een geval stuitende domheid of passief agressief forummen en banontwijken. Beiden even storend.
Multi interpretabel dat ding.
Deze dus
Ik zou 'm alleen plaatsen als ik ziek ben en dat wil onderstrepen.
Of als een ander ziek is in combinatie met een of een
Deze gebruiken bij een posting die verder niks met ziek zijn te maken heeft is gewoon een rotopmerking in disguise.
[...]
Als je bedoelt 'ik voel me niet zo prettig bij deze reactie' dan týp je dat toch? Daar staat geen ban op. Op zeggen dat iemand een misselijk mens is wél, dus gebruiken mensen een smiley, kun je alle kanten mee uit. Dus of een geval stuitende domheid of passief agressief forummen en banontwijken. Beiden even storend.
Deze dus
Deze gebruiken bij een posting die verder niks met ziek zijn te maken heeft is gewoon een rotopmerking in disguise.
maandag 28 november 2016 om 13:37
quote:Eleonora-1 schreef op 28 november 2016 @ 13:33:
[...]
Deze dus
Deze gebruiken bij een posting die verder niks met ziek zijn te maken heeft is gewoon een rotopmerking in disguise.Juist. Bij andere smileys heb je dat niet. Niemand die bij denkt dat het een negatief ding is. Al plaats ik die altijd om te onderstrepen dat ik iemand haat met het vuur van duizend zonnen. Gek genoeg valt dat kwartje nooit.
[...]
Deze dus
Deze gebruiken bij een posting die verder niks met ziek zijn te maken heeft is gewoon een rotopmerking in disguise.Juist. Bij andere smileys heb je dat niet. Niemand die bij denkt dat het een negatief ding is. Al plaats ik die altijd om te onderstrepen dat ik iemand haat met het vuur van duizend zonnen. Gek genoeg valt dat kwartje nooit.
maandag 28 november 2016 om 13:44
quote:Eleonora-1 schreef op 28 november 2016 @ 13:33:
[...]
Deze dus
Deze gebruiken bij een posting die verder niks met ziek zijn te maken heeft is gewoon een rotopmerking in disguise.Zo zou ik ook doen.
[...]
Deze dus
Deze gebruiken bij een posting die verder niks met ziek zijn te maken heeft is gewoon een rotopmerking in disguise.Zo zou ik ook doen.
maandag 28 november 2016 om 13:46