Napraattopic 72
zondag 27 november 2016 om 20:23
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 28 november 2016 om 20:48
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 28 november 2016 @ 20:44:
Zou ze het irritant vinden als ik meld dat het bovenstaande is ipv onderstaande?
ModeratorViva in "Centraal Moderatortopic"Ik heb een keer een ban gehad voor het verbeteren, dus pas op!
Zou ze het irritant vinden als ik meld dat het bovenstaande is ipv onderstaande?
ModeratorViva in "Centraal Moderatortopic"Ik heb een keer een ban gehad voor het verbeteren, dus pas op!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 28 november 2016 om 20:59
maandag 28 november 2016 om 21:04
quote:Philae2 schreef op 28 november 2016 @ 20:52:
[...]
Ik snap er net zoveel van als jou.
In de mail staat toch wat de aanleiding van de ban is? Of niet?
Bij mijn laatste ban werd deze in het bantopic aangekondigd als op de man/ provocatie.
Toen zag ik de mail en daarin stond dat er drie berichten de aanleiding waren voor de ban. (deze drie waren er eigenlijk 2 want eentje noemden ze dubbel). Die berichten waren niet op de man. Daar wees ik de mods op en toen zeiden ze: nee dat is ook zo, maar het gaat meer om de toon. Die moet respectvol zijn.
Dus ja.
[...]
Ik snap er net zoveel van als jou.
Bij mijn laatste ban werd deze in het bantopic aangekondigd als op de man/ provocatie.
Toen zag ik de mail en daarin stond dat er drie berichten de aanleiding waren voor de ban. (deze drie waren er eigenlijk 2 want eentje noemden ze dubbel). Die berichten waren niet op de man. Daar wees ik de mods op en toen zeiden ze: nee dat is ook zo, maar het gaat meer om de toon. Die moet respectvol zijn.
Dus ja.
maandag 28 november 2016 om 21:05
quote:S-Meds schreef op 28 november 2016 @ 21:04:
[...]
Dus ja.
Bij mij stond het beschuldigen van Ama en phae van dubbelnicken. Toen ik ze erop wees dat ik dat niet had gedaan, vonden ze mijn verhaal niet helemaal overtuigend.
Ik heb geen bericht gezien trouwens in de mail.
[...]
Dus ja.
Bij mij stond het beschuldigen van Ama en phae van dubbelnicken. Toen ik ze erop wees dat ik dat niet had gedaan, vonden ze mijn verhaal niet helemaal overtuigend.
Ik heb geen bericht gezien trouwens in de mail.
maandag 28 november 2016 om 21:07
maandag 28 november 2016 om 21:13
quote:Philae2 schreef op 28 november 2016 @ 21:05:
[...]
Ik heb geen bericht gezien trouwens in de mail.Bizar dat ze jouw verhaal niet overtuigend vonden en dat ze daarom gestaft hebben. Als jij nou ergens had gepost dat ze aan het dubbelnicken waren dan hadden ze bewijs. Maar nee dat hebben ze niet imo. Dus het is gewoon een excuus om hun niet gerechtvaardigde staf goed te praten.
[...]
Ik heb geen bericht gezien trouwens in de mail.Bizar dat ze jouw verhaal niet overtuigend vonden en dat ze daarom gestaft hebben. Als jij nou ergens had gepost dat ze aan het dubbelnicken waren dan hadden ze bewijs. Maar nee dat hebben ze niet imo. Dus het is gewoon een excuus om hun niet gerechtvaardigde staf goed te praten.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 28 november 2016 om 21:14
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 28 november 2016 @ 20:36:
[...]
Maar ik ben er nog..
MissieM. Dan maar even hier omdat je het misschien nog niet gelezen hebt:
Ik vind dat je ontzettend aan het draaikonten bent. Jij gebruikt nooit om te vertellen dat je (lichamelijk) niet top voelt. Alleen maar als reactie op posts (vaak van BGB) waar je weinig niks inhoudelijks weet in te brengen maar wel even je ongenoegen wilt laten merken.
Prima. Maar doe dan niet zo schijnheilig op het modtopic.
[...]
Maar ik ben er nog..
MissieM. Dan maar even hier omdat je het misschien nog niet gelezen hebt:
Ik vind dat je ontzettend aan het draaikonten bent. Jij gebruikt nooit om te vertellen dat je (lichamelijk) niet top voelt. Alleen maar als reactie op posts (vaak van BGB) waar je weinig niks inhoudelijks weet in te brengen maar wel even je ongenoegen wilt laten merken.
Prima. Maar doe dan niet zo schijnheilig op het modtopic.