Napraattopic 72

27-11-2016 20:23 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 28 november 2016 @ 20:44:

Zou ze het irritant vinden als ik meld dat het bovenstaande is ipv onderstaande?

ModeratorViva in "Centraal Moderatortopic"Ik heb een keer een ban gehad voor het verbeteren, dus pas op!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
ik snap er niks van Philae ben je nu geband voor dubbelnicken en niet voor overmatig staffen?
quote:S-Meds schreef op 28 november 2016 @ 20:48:

ik snap er niks van Philae ben je nu geband voor dubbelnicken en niet voor overmatig staffen?Dat was wat in de mail stond ja. Of het zeggen dat Phae en Ama aan het dubbelnicken zijn.
En overmatig staffen. Ik heb niet eens gestaft toen.
quote:Philae2 schreef op 28 november 2016 @ 20:49:

[...]

Dat was wat in de mail stond ja.en deed je dat ook?
quote:Philae2 schreef op 28 november 2016 @ 20:49:

En overmatig staffen. Ik heb niet eens gestaft toen.eerder overmatig gestafd?
quote:S-Meds schreef op 28 november 2016 @ 20:49:

[...]

en deed je dat ook?Lezen. Ik beschuldigde Ama en Phae daarvan volgens de mod
poez/boots ik denk dat jij het nieuwe onderwerp van de obsessie wordt
quote:S-Meds schreef op 28 november 2016 @ 20:49:

[...]

eerder overmatig gestafd?Nee
quote:Philae2 schreef op 28 november 2016 @ 20:38:

[...]

Ze zeiden dat ik had gezegd dat Ama en Phae aan het dubbelnicken waren. Wat ook niet zo is, voor de duidelijkheid.We zijn wel heel erg 1 hoor.
quote:Philae2 schreef op 28 november 2016 @ 20:50:

[...]

Lezen. Ik beschuldigde Ama en Phae daarvan volgens de modik lees maar ik snap het niet. Had je ama en phae gestaft dan?
quote:Amaqanda schreef op 28 november 2016 @ 20:51:

[...]

We zijn wel heel erg 1 hoor.Ja he. Ik zie het verschil niet eens.
quote:S-Meds schreef op 28 november 2016 @ 20:51:

[...]

ik lees maar ik snap het niet. Had je ama en phae gestaft dan?

Ik snap er net zoveel van als jou.
Het wordt steeds gekker met al die onzinnige bannen...
En de reden waar ik een ban voor heb gehad, staat niet eens in de huisregels
quote:Philae2 schreef op 28 november 2016 @ 20:54:

En de reden waar ik een ban voor heb gehad, staat niet eens in de huisregels Die worden er ter plekke bijverzonnen tegenwoordig.
At the end of each day, life should ask: "Do you want to save changes?"
quote:S-Meds schreef op 28 november 2016 @ 20:50:

poez/boots ik denk dat jij het nieuwe onderwerp van de obsessie wordtAls ze dan maar onder iedere quote deze gebruikt:
quote:Inkie12345 schreef op 28 november 2016 @ 20:46:

[...]

Dat ligt er aan hoe je instellingen staan Oja. Nou beter om maar niks te zeggen sowieso.
quote:Philae2 schreef op 28 november 2016 @ 20:52:

[...]

Ik snap er net zoveel van als jou.

In de mail staat toch wat de aanleiding van de ban is? Of niet?

Bij mijn laatste ban werd deze in het bantopic aangekondigd als op de man/ provocatie.

Toen zag ik de mail en daarin stond dat er drie berichten de aanleiding waren voor de ban. (deze drie waren er eigenlijk 2 want eentje noemden ze dubbel). Die berichten waren niet op de man. Daar wees ik de mods op en toen zeiden ze: nee dat is ook zo, maar het gaat meer om de toon. Die moet respectvol zijn.

Dus ja.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 28 november 2016 @ 20:59:

[...]

Als ze dan maar onder iedere quote deze gebruikt: die zit niet achter de copy past
quote:S-Meds schreef op 28 november 2016 @ 21:04:

[...]

In de mail staat toch wat de aanleiding van de ban is? Of niet?

Bij mijn laatste ban werd deze in het bantopic aangekondigd als op de man/ provocatie.

Toen zag ik de mail en daarin stond dat er drie berichten de aanleiding waren voor de ban. (deze drie waren er eigenlijk 2 want eentje noemden ze dubbel). Die berichten waren niet op de man. Daar wees ik de mods op en toen zeiden ze: nee dat is ook zo, maar het gaat meer om de toon. Die moet respectvol zijn.

Dus ja.

Bij mij stond het beschuldigen van Ama en phae van dubbelnicken. Toen ik ze erop wees dat ik dat niet had gedaan, vonden ze mijn verhaal niet helemaal overtuigend.

Ik heb geen bericht gezien trouwens in de mail.
quote:BridgetteDubois schreef op 28 november 2016 @ 20:53:

Het wordt steeds gekker met al die onzinnige bannen...Inderdaad ja.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Philae2 schreef op 28 november 2016 @ 21:05:

[...]

Bij mij stond het beschuldigen van Ama en phae van dubbelnicken. Toen ik ze erop wees dat ik dat niet had gedaan, vonden ze mijn verhaal niet helemaal overtuigend.

Ik heb geen bericht gezien trouwens in de mail.Bizar dat ze jouw verhaal niet overtuigend vonden en dat ze daarom gestaft hebben. Als jij nou ergens had gepost dat ze aan het dubbelnicken waren dan hadden ze bewijs. Maar nee dat hebben ze niet imo. Dus het is gewoon een excuus om hun niet gerechtvaardigde staf goed te praten.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 28 november 2016 @ 20:36:

[...]

Maar ik ben er nog..

MissieM. Dan maar even hier omdat je het misschien nog niet gelezen hebt:

Ik vind dat je ontzettend aan het draaikonten bent. Jij gebruikt nooit om te vertellen dat je (lichamelijk) niet top voelt. Alleen maar als reactie op posts (vaak van BGB) waar je weinig niks inhoudelijks weet in te brengen maar wel even je ongenoegen wilt laten merken.

Prima. Maar doe dan niet zo schijnheilig op het modtopic.
quote:charlottew88 schreef op 28 november 2016 @ 21:07:

[...]

Inderdaad ja.Maar de clementines zijn tenminste heerlijk hè

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven