Entertainment alle pijlers

Pokemon go 3

23-09-2016 20:19 3006 berichten
En we gaan verder in het nieuwe Pokemon Go topic

Voor alle tips, trucs, goede prestaties en frustraties over bugs en wegrennende pokemon!

Handige links:

Pokemon Go voor beginners

Pokemon Go wiki

how to beat

Global nest atlas
Vraagje.. Ik heb genoeg candies om Squirtle te evolueren naar Blastoise. Ik heb 2 Squirtles waas ik uit kan kiezen:

- een met een hogere CP maar een slechtere appraise tekst (has room for improvement as far as battling goes; stats are kind of basic)

- een met een iets lagere CP maar een veel betere appraise tekst (can battle with the best of them, stats are really strong)

Welke evolueer ik dan het beste? Ik zou zeggen de lagere CP maar betere appraise?
Alle reacties Link kopieren
quote:PRINO22 schreef op 29 november 2016 @ 20:00:

Zucht. Nog steeds geen Ditto :(

Ik ook niet..

Wel een vette Jinx vanaf de bank, 1726. Wat moet je er mee, ik heb al iets van 150 Candy daarvan ..

ook nog klein spul maar niks wil veranderen in een Ditto.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Balen zeg; geen Ditto :( . Het is ook te koud om er nu nog voor naar buiten te gaan..
quote:gifgroen schreef op 29 november 2016 @ 20:54:

Vraagje.. Ik heb genoeg candies om Squirtle te evolueren naar Blastoise. Ik heb 2 Squirtles waas ik uit kan kiezen:

- een met een hogere CP maar een slechtere appraise tekst (has room for improvement as far as battling goes; stats are kind of basic)

- een met een iets lagere CP maar een veel betere appraise tekst (can battle with the best of them, stats are really strong)

Welke evolueer ik dan het beste? Ik zou zeggen de lagere CP maar betere appraise?Ik neem aan dat je Wartortle bedoelt, toch? Squirtle wordt Wartortle, en Wartortle wordt Blastoise.
quote:winters schreef op 29 november 2016 @ 21:01:

[...]

Ik neem aan dat je Wartortle bedoelt, toch? Squirtle wordt Wartortle, en Wartortle wordt Blastoise.Ik bedoel van Squirtle naar Wartortle naar Blastoise. De Wartortle die ik heb is minder CP dan m'n Squirtle . Ik ben dus eigenlijk benieuwd of de appraise eigenschappen hetzelfde blijven bij evolueren.
quote:gifgroen schreef op 29 november 2016 @ 20:54:

Welke evolueer ik dan het beste? Ik zou zeggen de lagere CP maar betere appraise?Was dat niet die site PoGOToolkit.com waar je cp na evolutie kunt berekenen?
Als het niet veel scheelt in CP zou ik die met de betere appraise tekst nemen.

Die zal het uiteindelijk beter doen in de gym

2 keer een Onyx uit een 10km ei....zwaar teleurgesteld. Ik heb er nu weer 2, hoop echt op iets beters.
Wat ik me nog af vraag. Stel je hebt bv 1 pikachu en 10 candy. Je transfered je pikachu naar de professor, ben je dan die candy kwijt, vervallen ze dan? Of zie je deze dan weer zodra je dezer 1 vangt (of een raichu uiteraard?
Ik heb inderdaad maar de beste gekozen, met de lagere CP. Blastoise can battle wit the best of them! Ik heb nog even gebruik gemaakt van de Thanksgiving actie; lucky egg gekocht van m'n muntjes en maar op evolve klikken! Nog 'maar' 65000 XP te gaan tot level 29.... Wel grappig; de afstand voor m'n ei is tijdens het evolven en opruimen (naar de professor) daarna 1100 meter toegenomen. Terwijl ik toch gewoon lekker op de bank zat .

Pastelblauw, voor zover ik weet ben je je candy echt kwijt als je je enige van een bepaalde Pokemon naar de professor stuurt.
quote:Pastelblauw schreef op 29 november 2016 @ 22:11:

Wat ik me nog af vraag. Stel je hebt bv 1 pikachu en 10 candy. Je transfered je pikachu naar de professor, ben je dan die candy kwijt, vervallen ze dan? Of zie je deze dan weer zodra je dezer 1 vangt (of een raichu uiteraard?

Ik had per ongeluk de enige Abra die ik over had getransferd en toen ik weer 1 ving bleken de candies er toch nog te zijn.

Aanvulling: dit is al tijdje geleden geen idee of het nog steeds zo is. Kon er niets over vinden op internet. Misschien eens proberen met een pidgey of zo
quote:gifgroen schreef op 29 november 2016 @ 21:03:

[...]

Ik bedoel van Squirtle naar Wartortle naar Blastoise. De Wartortle die ik heb is minder CP dan m'n Squirtle . Ik ben dus eigenlijk benieuwd of de appraise eigenschappen hetzelfde blijven bij evolueren.

Ja, dat blijft hetzelfde.

Ik had nu ook dat mijn Eevee twee keer xs was en mijn Flareon nu ook.
quote:Pastelblauw schreef op 29 november 2016 @ 22:11:

Wat ik me nog af vraag. Stel je hebt bv 1 pikachu en 10 candy. Je transfered je pikachu naar de professor, ben je dan die candy kwijt, vervallen ze dan? Of zie je deze dan weer zodra je dezer 1 vangt (of een raichu uiteraard?Ik denk dat je de candy houdt. Maar dit is mijn idee, heb het niet getest.
Helaas is de actie weer voorbij, dat wordt weer hard werken voor je xp.

Ben benieuwd naar de volgende actie
quote:Gavia schreef op 30 november 2016 @ 06:37:

[...]

Ik denk dat je de candy houdt. Maar dit is mijn idee, heb het niet getest.

Dan heb je 11 pickachu candy maar geen pickachu. Die heb je dan ingeruild voor een candy. Maar die zie je pas weer wanneer je een volgende pickachu vangt. Dan heb je 14 candy. De 11 die je al had + 3

Ik evolve altijd gelijk en heb dus nooit een weedle of iets waar ik de voledige evolutie al heb. Die geef ik meteen terug. De vierde weedle die ik dan vang evolueer ik. Ik heb dan maar 1 weedle in mijn 'bag' maar genoeg candies, want die hou je gewoon. Na die evolutie geef ik die ook meteen terug tenzij hij hoger is dan degeen die ik al had. Dan ruil ik de laagste in. Ik snap mensen met 35 pigeottos ook niet. Weg met die rotzooi. Hou de hoogste en ruil de rest in.

Alleen van de combatters hou ik er meer. Maar die moeten dan wel allemaal een andere defense/attack hebben
Ik zou dat zeker niet uitproberen met Pikachu, maar met lagere Pokemon.

Wel hou je (uiteraard) je Pikachu Candy als je de evolved versie nog in je lijst met Pokemon hebt staan.
Nee hoor dat werkt gewoon. Ze loopt geen enkel risico.
Maar Orangetree, dan heb je nog altijd een pokemon van die soort/familie (of t nou weedle, kakuna of beedrill is).

Pastelblauw bedoelt: wat als je die allemaal niet meer hebt.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
@orangetree, dat bedoelde ik precies, dat je die candy houdt, alleen zie je dat dan niet, omdat je die Pokémon niet hebt.
Bedankt voor jullie reacties. Pikachu gebruik ik slechts als voorbeeld. Ik bewaar zelf altijd 1 van elke soort, dus vandaar dat ik het me af vraag. Ik bedoel inderdaad dat je geen een pokemon van de hele reeks meer bezit, dat je ze alleen in de pokédex hebt staan.
Ditto was in elk geval niet gekoppeld aan het event. Ik heb er vanochtend weer eentje gevangen.
Thanks Nimbus, dat vroeg ik me ook af.
quote:streepjessokken schreef op 30 november 2016 @ 09:02:

Maar Orangetree, dan heb je nog altijd een pokemon van die soort/familie (of t nou weedle, kakuna of beedrill is).

Pastelblauw bedoelt: wat als je die allemaal niet meer hebt.Nee. Een beedrill wel, de rest die je noemt niet. Die staan gewoon in mijn pokedex. Maar niet in mijn 'voorraad' omdat ik er verder niks aan heb en ze alleen maar plaats in nemen. Alleen de volledig geevolueerden hou ik
quote:Orangetree schreef op 30 november 2016 @ 12:56:

[...]

Nee. Een beedrill wel, de rest die je noemt niet. Die staan gewoon in mijn pokedex. Maar niet in mijn 'voorraad' omdat ik er verder niks aan heb en ze alleen maar plaats in nemen. Alleen de volledig geevolueerden hou ik

Maar je hebt er nog steeds eentje uit de weedle familie waar je candies aan hangen. Dat is dus anders dan de situatie in de vraag.

Ditto is geloof ik ook niet meteen veel zeldzamer geworden. Kwam er net binnen vijf minuten twee tegen.
quote:Tale schreef op 30 november 2016 @ 13:03:

[...]

Ditto is geloof ik ook niet meteen veel zeldzamer geworden. Kwam er net binnen vijf minuten twee tegen.

Nee!! Boeh!

quote:himalaya schreef op 30 november 2016 @ 13:11:

[...]

Nee!! Boeh!

Misschien moet ik een bedrijfje beginnen: stuur me je login en X euro, en ik vang een ditto voor je (En dan mijn kinderen op pad sturen want die hebben ze vooral gevangen.)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven